Volgens de regels mag het niet. Dus tja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb toch echt veelvuldig gemeld hier dat ze niet zo moeilijk doen over eigen eten en drinken
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de regels mag het niet. Dus tja.
Nouka, dat is mijn grootste probleem. Ik vind het zonder als het weggetieft wordt. Maar iets van een mueslireep meenemen zou wel prettig zijn. De keuze was nou niet echt reuze zeg maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Bier is nu ook wel echt precies datgene waar die regel voor bestaat, idioten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:59 schreef beantherio het volgende:
Vraagje tegen beter weten in. Ik heb voor 2026 twee kaarten aangevraagd: 1x voor enkel de zaterdag (voor mijn jongere broer) en 1x voor de zaterdag en zondag (voor mezelf). Nu heb ik een bevestiging gekregen met de tekst "jouw aangevraagde tickets Saturday - Adult, op de Pit Grandstand zijn op basis van loting toegewezen" en verder geen opmerkingen over de zaterdag/zondag-ticket. Nu klinkt dat (uiteraard) niet zo heel positief maar vraag ik me toch af of er een mogelijkheid bestaat dat de gehele aanvraag is goedgekeurd. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat in zo'n tekstje het wat lastig is om de wat ongewone aanvraag die ik gedaan heb te vatten. En zeker weten doe ik het pas als ik de betaallink krijg.
Het was inderdaad in een bestelling. En vandaar dat ik ook nog wel bepaalde hoop heb.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.
We duimen met je mee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was inderdaad in een bestelling. En vandaar dat ik ook nog wel bepaalde hoop heb.
Gaaf, daar waren wij vorig jaar. Zijn best mooie plekjes waar je kunt komenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:44 schreef Red_85 het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEEEE 2 passe partouts toegewezen gekregen voor de GA1!!
![]()
De mooiste plekken. Dit of thuis kijken wmb.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaaf, daar waren wij vorig jaar. Zijn best mooie plekjes waar je kunt komen
Hier ook, terwijl ik dit jaar niet was.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon gewoon zonder loting in de presale al tickets bemachtigen
Pit-straight
Gefeliciteerd alle gelukkigen! Ben benieuwd of er ook nog mensen naast het net vissen of dat de toestroom wat tegen valt.
Ik was er in 2023 op zaterdag, dat zal het wel geweest zijn dan.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl ik dit jaar niet was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |