Volgens de regels mag het niet. Dus tja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb toch echt veelvuldig gemeld hier dat ze niet zo moeilijk doen over eigen eten en drinken
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de regels mag het niet. Dus tja.
Nouka, dat is mijn grootste probleem. Ik vind het zonder als het weggetieft wordt. Maar iets van een mueslireep meenemen zou wel prettig zijn. De keuze was nou niet echt reuze zeg maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Bier is nu ook wel echt precies datgene waar die regel voor bestaat, idioten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |