Nog steeds niet uitverkochtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan dat topic in NWS ook wel dicht.
wel in de file opweg/terug van het circuit gestaan toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben er vandaag voor het eerst geweest. Was sceptisch, ik ben niet zo van het gehos en het massale oranje legioen. Maar ik moet zeggen, ik heb al heel veel GP’s bezocht en de organisatie in Zandvoort is echt by far het beste. Echt heel heel heel erg goed. De kosten zijn belachelijk, maar het is echt vlekkeloos. Heb ook nog nooit meegemaakt dat je totaal niet hoeft te wachten op eten en drinken. Het token systeem met bekers werkt vlekkeloos. Crowd management gaat fantastisch. Echt heel erg goed.
Met de trein, dus nergens last van gehad!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wel in de file opweg/terug van het circuit gestaan toch?
Ik was niet zo slim vorig jaar en kon gewoon naar binnen met al m'n etenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de ingang werd mijn rugtas grondig doorzocht. En dat meisje maar graven en graven in die tas.
Intussen stond ik daar te wachten met nog een tweede rugtas om, onder m'n shirt.
De prijzen op het circuit:
Broodje kip 11,00 euro
Patat 6 euro (+1 euro voor mayonaise)
ik heb geluk gehad. alle rijen naast ons werden alsnog gefoullieerd. wij toevallig niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was niet zo slim vorig jaar en kon gewoon naar binnen met al m'n eten
Mijn zoontje was eerst en hij had twee knuffel beertjes in zijn tas. Toen ze eronder zijn broodjes zag durfde ze denk ik niks meer te zeggen, haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de ingang werd mijn rugtas grondig doorzocht. En dat meisje maar graven en graven in die tas.
Intussen stond ik daar te wachten met nog een tweede rugtas om, onder m'n shirt.
De prijzen op het circuit:
Broodje kip 11,00 euro
Patat 6 euro (+1 euro voor mayonaise)
Maar je zal toch iets moeten drinken en zelf meenemen mag natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weetje, mijn stelregel is dat je daar gewoon niets moet kopen.
Het is niet alleen belachelijk duur, het is zo vervelend slecht.
45 minuten in de rij voor een klein bekertje koffie voor 5 euro die werkelijk nergens naar smaakt.
Je zit echt alleen maar negatief te doen (nog even los van dat je poep praat), waarom in godsnaam ga je er heen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
45 minuten in de rij voor een klein bekertje koffie voor 5 euro die werkelijk nergens naar smaakt.
Maar dat is dus niet zo. Je staat niet in de rij en de kwaliteit is echt prima. Wel vreselijk duur, maar de rest van wat je zegt klopt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Omdat iedereen in het live topic zitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom is dit topic zo dood?!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind de general admission dus ruk.
Weinig toiletten en als je geen bier drinkt heb je pech. Veel mensen gezien met eigen eten en klapstoeltjes. Ik ben gewoon te netjes dus
Ik heb toch echt veelvuldig gemeld hier dat ze niet zo moeilijk doen over eigen eten en drinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind de general admission dus ruk.
Weinig toiletten en als je geen bier drinkt heb je pech. Veel mensen gezien met eigen eten en klapstoeltjes. Ik ben gewoon te netjes dus
Volgens de regels mag het niet. Dus tja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb toch echt veelvuldig gemeld hier dat ze niet zo moeilijk doen over eigen eten en drinken
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de regels mag het niet. Dus tja.
Nouka, dat is mijn grootste probleem. Ik vind het zonder als het weggetieft wordt. Maar iets van een mueslireep meenemen zou wel prettig zijn. De keuze was nou niet echt reuze zeg maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Bier is nu ook wel echt precies datgene waar die regel voor bestaat, idioten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:59 schreef beantherio het volgende:
Vraagje tegen beter weten in. Ik heb voor 2026 twee kaarten aangevraagd: 1x voor enkel de zaterdag (voor mijn jongere broer) en 1x voor de zaterdag en zondag (voor mezelf). Nu heb ik een bevestiging gekregen met de tekst "jouw aangevraagde tickets Saturday - Adult, op de Pit Grandstand zijn op basis van loting toegewezen" en verder geen opmerkingen over de zaterdag/zondag-ticket. Nu klinkt dat (uiteraard) niet zo heel positief maar vraag ik me toch af of er een mogelijkheid bestaat dat de gehele aanvraag is goedgekeurd. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat in zo'n tekstje het wat lastig is om de wat ongewone aanvraag die ik gedaan heb te vatten. En zeker weten doe ik het pas als ik de betaallink krijg.
Het was inderdaad in een bestelling. En vandaar dat ik ook nog wel bepaalde hoop heb.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.
We duimen met je mee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was inderdaad in een bestelling. En vandaar dat ik ook nog wel bepaalde hoop heb.
Gaaf, daar waren wij vorig jaar. Zijn best mooie plekjes waar je kunt komenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:44 schreef Red_85 het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEEEE 2 passe partouts toegewezen gekregen voor de GA1!!
![]()
De mooiste plekken. Dit of thuis kijken wmb.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaaf, daar waren wij vorig jaar. Zijn best mooie plekjes waar je kunt komen
Hier ook, terwijl ik dit jaar niet was.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon gewoon zonder loting in de presale al tickets bemachtigen
Pit-straight
Gefeliciteerd alle gelukkigen! Ben benieuwd of er ook nog mensen naast het net vissen of dat de toestroom wat tegen valt.
Ik was er in 2023 op zaterdag, dat zal het wel geweest zijn dan.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl ik dit jaar niet was.
Het bleek inderdaad wel goed te zitten. 2x grandstand tickets in the pocket.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |