Hopen van wel!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aarlijks-op-kalender
Dit was toch al in september bekend gemaakt? Of ben ik gek?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:01 schreef beantherio het volgende:
Grootschalige uitbereiding en vernieuwing pitgebouw
Er komen dus 6 extra pitboxen bij. De bouw zou inmiddels al gestart zijn.
Dat heb ik dan gemist. Maar het lijkt me wel logisch dat het lang van tevoren gepland wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was toch al in september bekend gemaakt? Of ben ik gek?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was toch al in september bekend gemaakt? Of ben ik gek?
Dit?quote:
Dan ben je niet gekquote:
Zaterdag en zondag zijn uitverkocht, voor vrijdag is in tegenstelling tot voorgaande jaren nog heel veel beschikbaar. Niet zo raar, maar wel zonde. Allemaal omdat Qatar per se een F2 race moest hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:10 schreef FvanS het volgende:
Ik ben benieuwd hoe rustig de vrijdag hier gaat worden. Ik ben vorig jaar het hele weekend geweest. De vrijdag was druk, maar niet uitverkocht. Zeker bij de 1e vrije training waren de tribunes nog half leeg.
Nu is er dit jaar geen F2, geen grote actie zoals Jumbo voorheen deed. En verder ook weinig noemenswaardig op het programma.
De zaterdag en zondag zal wel goed komen, maar ik denk echt dat we die vrijdag weinig sfeer gaan zien.
(je kan vrijdag trouwens wel 30% korting krijgen met de code SUPERFRIDAY30 Voor de genteresseerden.) Maar er wordt weinig reclame voor gemaakt zoals de Jumbo wel deed.
Lekker dan. Zitten ze daar in die sfeerloze zandbak. Zandfoort heeft tenminste sfeer. De meeste van die zandbakbanen totaal niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag zijn uitverkocht, voor vrijdag is in tegenstelling tot voorgaande jaren nog heel veel beschikbaar. Niet zo raar, maar wel zonde. Allemaal omdat Qatar per se een F2 race moest hebben.
Er is nu wel F1 Academy op Zandvoort, dus net zoals vorig jaar 3 raceklassen. Niet helemaal hetzelfde, maar als ze zo graag naar de woestijn willen, gaat het gelukkig niet ten koste van het programma.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lekker dan. Zitten ze daar in die sfeerloze zandbak. Zandfoort heeft tenminste sfeer. De meeste van die zandbakbanen totaal niet.
Oja wel? Vreemd dat ze daar totaal geen aandacht aan schenken dan. Net als de Porche cupquote:Op maandag 10 juni 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nu wel F1 Academy op Zandvoort, dus net zoals vorig jaar 3 raceklassen. Niet helemaal hetzelfde, maar als ze zo graag naar de woestijn willen, gaat het gelukkig niet ten koste van het programma.
Ja, het verkooppraatje schiet wel wat tekortquote:Op maandag 10 juni 2024 19:38 schreef FvanS het volgende:
[..]
Oja wel? Vreemd dat ze daar totaal geen aandacht aan schenken dan. Net als de Porche cup
https://dutchgp.com/super-friday/#
Ze maken het hier een beetje alsof het 1 of andere showdag is met stuntauto's en een bekende DJ. Waar dan toevallig de F1 ook nog bij komt kijken.
Het staat ergens heel klein vermeld.
Ik heb gewoon alles binnengekregen vorig jaar.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
En toch. Ookal staat de muziek mij totaal niet aan, is het programma karig en pakken ze alles van je af bij de ingang..... we gaan wel de vrijdag heen. het sfeertje proeven.
Gebruik de kortingscode SUPERFRIDAY30 en je hebt 30% korting op de ticketprijs.
Lastig over te oordelen, omdat wij de afspraken niet kennen. Misschien zit die site van Max er voor iets tussen, misschien zijn er andere factoren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)nks-liggen~abcb8774/
och ja, dit kan er ook wel bij
Hongarije is niet zo heul veel goedkoper meer tegenwoordig, alleen de staanplaatsen zijn dat echt significant.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lastig over te oordelen, omdat wij de afspraken niet kennen. Misschien zit die site van Max er voor iets tussen, misschien zijn er andere factoren.
Zelfs als Nederlander bezoek ik dit jaar twee gp's, maar Zandvoort zit daar niet bij.
Kan mij ook voorstellen dat Zandvoort voor de buitenlanders niet de meest aantrekkelijke gp's om te bezoeken.
Relatief prijzig, een uitgekleed programma door het ontbreken van de f2 en f3, dat hele ov-gebeuren,...
Bijvoorbeeld Hongarije: goedkoper, gratis parkeren bijna bij de poort en een volledig programma. Als ik in Duitsland zou wonen en de reis naar Zandvoort en de hongaroring was ongeveer even ver, dan zou ik wel weten waarvoor ik zou kiezen.
Enkel idioten die maar wat dom roepen zijn negatief over de treinen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen F2, geen F3 en overvolle treinen. Nee, dankje.
Een jaar geleden ben ik in Hongarije geweest. Kaartjes voor de Red Bull tribune waren toen 250,- (via reseller, dus bij het circuit waarschijnlijk nog goedkoper). De goedkoopste die ik nu in Zandvoort zie zijn 399,-. Nu weet ik niet of de goedkoopste kaartjes al uitverkocht zijn, maar het verschil is substantieel. En dan spreek ik nog niet over verblijf en een restaurantje aan het einde van de dag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije is niet zo heul veel goedkoper meer tegenwoordig, alleen de staanplaatsen zijn dat echt significant.
Die kosten heb je toch ook als je naar Hongarije gaat? Of je nou met de auto of vliegtuig gaat, je bent zo een paar honderd euro verderquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Een jaar geleden ben ik in Hongarije geweest. Kaartjes voor de Red Bull tribune waren toen 250,- (via reseller, dus bij het circuit waarschijnlijk nog goedkoper). De goedkoopste die ik nu in Zandvoort zie zijn 399,-. Nu weet ik niet of de goedkoopste kaartjes al uitverkocht zijn, maar het verschil is substantieel. En dan spreek ik nog niet over verblijf en een restaurantje aan het einde van de dag.
Dit jaar ben ik in Jeddah geweest en ik ga nog naar Qatar. Daar zijn de tickets ook substantieel goedkoper. Maar dat wil ik voor de rest niet vergelijken door de kosten van de vlucht. Daarnaast geldt mijn opmerking die ik bij Zandvoort maakte ook voor deze twee races; geen F3. De f2 is er gelukkig wel.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles binnengekregen vorig jaar.
Nog nooit geweest dus. De treinen zijn eerder te leeg dan te vol zelfs op de zondag, ze krijgen de treinen simpelweg niet vol voor de volgende komt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen F2, geen F3 en overvolle treinen. Nee, dankje.
De treinen niet, de perrons wel. Tot nu toe elk jaar even moeten wachten achter een speciaal geplaatst hekwerk met poort. Op zowel Sloterdijk als Haarlem hanteren ze dit principe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog nooit geweest dus. De treinen zijn eerder te leeg dan te vol zelfs op de zondag, ze krijgen de treinen simpelweg niet vol voor de volgende komt.
Crowdmanagement mag wel wat beter, want de treinen zitten inderdaad niet vol, maar de perrons en stations wel. vorig jaar op Amsterdam centraal wel redelijk gevaarlijk zelfs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog nooit geweest dus. De treinen zijn eerder te leeg dan te vol zelfs op de zondag, ze krijgen de treinen simpelweg niet vol voor de volgende komt.
Je moet ook niet tijdens de piek aankomen op een station. Dan vraag je er ook wel een beetje om, waar dan ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De treinen niet, de perrons wel. Tot nu toe elk jaar even moeten wachten achter een speciaal geplaatst hekwerk met poort. Op zowel Sloterdijk als Haarlem hanteren ze dit principe.
En dat is ook wel nodig. Twee jaar terug was er een storing tussen Haarlem en Zandvoort, en dan staat binnen 15 minuten heel Haarlem stampvol met mensen. Zo krijg je een beeld waarom ze voor de opzet kiezen met het wachten buiten het station.
Ja als iedereen nou niet meer tijdens de piek gaat dan is de piek geen piek meer, en ligt die op een ander moment.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook niet tijdens de piek aankomen op een station. Dan vraag je er ook wel een beetje om, waar dan ook.
Nee hoor, dan heb je gewoon continu een prima doorstroom. Ik heb vorig jaar totaal geen last gehad van extreme drukte, want ik ging niet met de kudde mee. Het drukste was het voor de trip terug voor het station, en dat liep gewoon lekker door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja als iedereen nou niet meer tijdens de piek gaat dan is de piek geen piek meer, en ligt die op een ander moment.
Tja, ik heb er zelf ook geen behoefte aan om 4 uur voor de tijd op het circuit te zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je gewoon continu een prima doorstroom. Ik heb vorig jaar totaal geen last gehad van extreme drukte, want ik ging niet met de kudde mee. Het drukste was het voor de trip terug voor het station, en dat liep gewoon lekker door.
Als je alleen voor de F1 komt - waar ik een mening over heb, maar goed - ontwijk je minimaal voor aankomst de piek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:00 schreef FvanS het volgende:
[..]
Tja, ik heb er zelf ook geen behoefte aan om 4 uur voor de tijd op het circuit te zijn.
Wij wel. De F1 Academy meenemen en de Porsche Mobil 1 Supercup.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:00 schreef FvanS het volgende:
[..]
Tja, ik heb er zelf ook geen behoefte aan om 4 uur voor de tijd op het circuit te zijn.
Ik snap sowieso nooit dat er mensen zijn die naar zo'n race gaan en dan het voorprogramma laten schieten...het is niet extra duur ofzo, voelt als zonde van het geld om maar n race te kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wij wel. De F1 Academy meenemen en de Porsche Mobil 1 Supercup.
VRB? Wiet plantjes? Vertel! (Of laat zien / link?)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die van VRB heeft wiet plantjes op de molen.
Zie het tweakers topicquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
[..]
VRB? Wiet plantjes? Vertel! (Of laat zien / link?)
Voorgaande jaren waren die figuren rete-irritant. Die kwamen alleen maar voor de F1. Tijdens andere raceklassen waren ze aan het zuipen op het binnenterrein. Later op de dag verveelde ze zich zelfs tijdens F1 en begonnen ze de stoeltjes los te maken en ermee te gooien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit dat er mensen zijn die naar zo'n race gaan en dan het voorprogramma laten schieten...het is niet extra duur ofzo, voelt als zonde van het geld om maar n race te kijken
Maar goed, uiteraard ieder z'n voorkeur.
Je vrienden toevallig? Of gebeurde dit in een droom?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Voorgaande jaren waren die figuren rete-irritant. Die kwamen alleen maar voor de F1. Tijdens andere raceklassen waren ze aan het zuipen op het binnenterrein. Later op de dag verveelde ze zich zelfs tijdens F1 en begonnen ze de stoeltjes los te maken en ermee te gooien.
zooitje beschonken jongeren uit een specifiek deel van Nederland. Dat deel waar ze 'kedeng kedeng' zingen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vrienden toevallig? Of gebeurde dit in een droom?
Kan dat topic in NWS ook wel dicht.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Loopt storm op de ticketsite. Is in het nieuws geweest dat het niet meer uitverkocht is en hoppa.
Nog steeds niet uitverkochtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan dat topic in NWS ook wel dicht.
wel in de file opweg/terug van het circuit gestaan toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben er vandaag voor het eerst geweest. Was sceptisch, ik ben niet zo van het gehos en het massale oranje legioen. Maar ik moet zeggen, ik heb al heel veel GP’s bezocht en de organisatie in Zandvoort is echt by far het beste. Echt heel heel heel erg goed. De kosten zijn belachelijk, maar het is echt vlekkeloos. Heb ook nog nooit meegemaakt dat je totaal niet hoeft te wachten op eten en drinken. Het token systeem met bekers werkt vlekkeloos. Crowd management gaat fantastisch. Echt heel erg goed.
Met de trein, dus nergens last van gehad!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wel in de file opweg/terug van het circuit gestaan toch?
Ik was niet zo slim vorig jaar en kon gewoon naar binnen met al m'n etenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de ingang werd mijn rugtas grondig doorzocht. En dat meisje maar graven en graven in die tas.
Intussen stond ik daar te wachten met nog een tweede rugtas om, onder m'n shirt.
De prijzen op het circuit:
Broodje kip 11,00 euro
Patat 6 euro (+1 euro voor mayonaise)
ik heb geluk gehad. alle rijen naast ons werden alsnog gefoullieerd. wij toevallig niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was niet zo slim vorig jaar en kon gewoon naar binnen met al m'n eten
Mijn zoontje was eerst en hij had twee knuffel beertjes in zijn tas. Toen ze eronder zijn broodjes zag durfde ze denk ik niks meer te zeggen, haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de ingang werd mijn rugtas grondig doorzocht. En dat meisje maar graven en graven in die tas.
Intussen stond ik daar te wachten met nog een tweede rugtas om, onder m'n shirt.
De prijzen op het circuit:
Broodje kip 11,00 euro
Patat 6 euro (+1 euro voor mayonaise)
Maar je zal toch iets moeten drinken en zelf meenemen mag natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Weetje, mijn stelregel is dat je daar gewoon niets moet kopen.
Het is niet alleen belachelijk duur, het is zo vervelend slecht.
45 minuten in de rij voor een klein bekertje koffie voor 5 euro die werkelijk nergens naar smaakt.
Je zit echt alleen maar negatief te doen (nog even los van dat je poep praat), waarom in godsnaam ga je er heen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
45 minuten in de rij voor een klein bekertje koffie voor 5 euro die werkelijk nergens naar smaakt.
Maar dat is dus niet zo. Je staat niet in de rij en de kwaliteit is echt prima. Wel vreselijk duur, maar de rest van wat je zegt klopt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Omdat iedereen in het live topic zitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom is dit topic zo dood?!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind de general admission dus ruk.
Weinig toiletten en als je geen bier drinkt heb je pech. Veel mensen gezien met eigen eten en klapstoeltjes. Ik ben gewoon te netjes dus
Ik heb toch echt veelvuldig gemeld hier dat ze niet zo moeilijk doen over eigen eten en drinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind de general admission dus ruk.
Weinig toiletten en als je geen bier drinkt heb je pech. Veel mensen gezien met eigen eten en klapstoeltjes. Ik ben gewoon te netjes dus
Volgens de regels mag het niet. Dus tja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb toch echt veelvuldig gemeld hier dat ze niet zo moeilijk doen over eigen eten en drinken
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de regels mag het niet. Dus tja.
Nouka, dat is mijn grootste probleem. Ik vind het zonder als het weggetieft wordt. Maar iets van een mueslireep meenemen zou wel prettig zijn. De keuze was nou niet echt reuze zeg maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Bier is nu ook wel echt precies datgene waar die regel voor bestaat, idioten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik het ook makkelijk naar binnen door het een beetje weg te moffelen. Maar voor mij stond iemand waarvan het bier werd afgepakt en die was vieswoest
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:59 schreef beantherio het volgende:
Vraagje tegen beter weten in. Ik heb voor 2026 twee kaarten aangevraagd: 1x voor enkel de zaterdag (voor mijn jongere broer) en 1x voor de zaterdag en zondag (voor mezelf). Nu heb ik een bevestiging gekregen met de tekst "jouw aangevraagde tickets Saturday - Adult, op de Pit Grandstand zijn op basis van loting toegewezen" en verder geen opmerkingen over de zaterdag/zondag-ticket. Nu klinkt dat (uiteraard) niet zo heel positief maar vraag ik me toch af of er een mogelijkheid bestaat dat de gehele aanvraag is goedgekeurd. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat in zo'n tekstje het wat lastig is om de wat ongewone aanvraag die ik gedaan heb te vatten. En zeker weten doe ik het pas als ik de betaallink krijg.
Het was inderdaad in een bestelling. En vandaar dat ik ook nog wel bepaalde hoop heb.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.
We duimen met je mee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was inderdaad in een bestelling. En vandaar dat ik ook nog wel bepaalde hoop heb.
Gaaf, daar waren wij vorig jaar. Zijn best mooie plekjes waar je kunt komenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:44 schreef Red_85 het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEEEE 2 passe partouts toegewezen gekregen voor de GA1!!
![]()
De mooiste plekken. Dit of thuis kijken wmb.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaaf, daar waren wij vorig jaar. Zijn best mooie plekjes waar je kunt komen
Hier ook, terwijl ik dit jaar niet was.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon gewoon zonder loting in de presale al tickets bemachtigen
Pit-straight
Gefeliciteerd alle gelukkigen! Ben benieuwd of er ook nog mensen naast het net vissen of dat de toestroom wat tegen valt.
Ik was er in 2023 op zaterdag, dat zal het wel geweest zijn dan.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier ook, terwijl ik dit jaar niet was.
Het bleek inderdaad wel goed te zitten. 2x grandstand tickets in the pocket.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn de kaarten op hetzelfde moment aangevraagd? In 1 bestelling dus? Dan zit het wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |