Doekje tegen het bloeden. Als de Porsches maar blijven, dat is het laatste beetje teringkabaal dat zo'n raceweekend nog genereertquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Starflyer het volgende:
Volgend jaar geen F2 en F3 maar wel de F1 Academy op Zandvoort
[ twitter ]
zijn de sprintraces al bekend of dit alles niet gewoon ruimte maken voor een sprintrace in Zandvoort? Nu ze volgend jaar de Jumbo vrijdag kwijt zijn zal het ze goed uitkomen als het op vrijdag al ergens om gaat met de kwalificatiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Starflyer het volgende:
Volgend jaar geen F2 en F3 maar wel de F1 Academy op Zandvoort
[ twitter ]
Anders blijven die prijzen wel nagenoeg hetzelfde voor vrijdag hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn de sprintraces al bekend of dit alles niet gewoon ruimte maken voor een sprintrace in Zandvoort? Nu ze volgend jaar de Jumbo vrijdag kwijt zijn zal het ze goed uitkomen als het op vrijdag al ergens om gaat met de kwalificatie
Hopen van wel!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aarlijks-op-kalender
Dit was toch al in september bekend gemaakt? Of ben ik gek?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:01 schreef beantherio het volgende:
Grootschalige uitbereiding en vernieuwing pitgebouw
Er komen dus 6 extra pitboxen bij. De bouw zou inmiddels al gestart zijn.
Dat heb ik dan gemist. Maar het lijkt me wel logisch dat het lang van tevoren gepland wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was toch al in september bekend gemaakt? Of ben ik gek?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was toch al in september bekend gemaakt? Of ben ik gek?
Dit?quote:
Dan ben je niet gekquote:
Zaterdag en zondag zijn uitverkocht, voor vrijdag is in tegenstelling tot voorgaande jaren nog heel veel beschikbaar. Niet zo raar, maar wel zonde. Allemaal omdat Qatar per se een F2 race moest hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:10 schreef FvanS het volgende:
Ik ben benieuwd hoe rustig de vrijdag hier gaat worden. Ik ben vorig jaar het hele weekend geweest. De vrijdag was druk, maar niet uitverkocht. Zeker bij de 1e vrije training waren de tribunes nog half leeg.
Nu is er dit jaar geen F2, geen grote actie zoals Jumbo voorheen deed. En verder ook weinig noemenswaardig op het programma.
De zaterdag en zondag zal wel goed komen, maar ik denk echt dat we die vrijdag weinig sfeer gaan zien.
(je kan vrijdag trouwens wel 30% korting krijgen met de code SUPERFRIDAY30 Voor de geïnteresseerden.) Maar er wordt weinig reclame voor gemaakt zoals de Jumbo wel deed.
Lekker dan. Zitten ze daar in die sfeerloze zandbak. Zandfoort heeft tenminste sfeer. De meeste van die zandbakbanen totaal niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag zijn uitverkocht, voor vrijdag is in tegenstelling tot voorgaande jaren nog heel veel beschikbaar. Niet zo raar, maar wel zonde. Allemaal omdat Qatar per se een F2 race moest hebben.
Er is nu wel F1 Academy op Zandvoort, dus net zoals vorig jaar 3 raceklassen. Niet helemaal hetzelfde, maar als ze zo graag naar de woestijn willen, gaat het gelukkig niet ten koste van het programma.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lekker dan. Zitten ze daar in die sfeerloze zandbak. Zandfoort heeft tenminste sfeer. De meeste van die zandbakbanen totaal niet.
Oja wel? Vreemd dat ze daar totaal geen aandacht aan schenken dan. Net als de Porche cupquote:Op maandag 10 juni 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nu wel F1 Academy op Zandvoort, dus net zoals vorig jaar 3 raceklassen. Niet helemaal hetzelfde, maar als ze zo graag naar de woestijn willen, gaat het gelukkig niet ten koste van het programma.
Ja, het verkooppraatje schiet wel wat tekortquote:Op maandag 10 juni 2024 19:38 schreef FvanS het volgende:
[..]
Oja wel? Vreemd dat ze daar totaal geen aandacht aan schenken dan. Net als de Porche cup
https://dutchgp.com/super-friday/#
Ze maken het hier een beetje alsof het 1 of andere showdag is met stuntauto's en een bekende DJ. Waar dan toevallig de F1 ook nog bij komt kijken.
Het staat ergens heel klein vermeld.
Ik heb gewoon alles binnengekregen vorig jaar.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
En toch. Ookal staat de muziek mij totaal niet aan, is het programma karig en pakken ze alles van je af bij de ingang..... we gaan wel de vrijdag heen. het sfeertje proeven.
Gebruik de kortingscode SUPERFRIDAY30 en je hebt 30% korting op de ticketprijs.
Lastig over te oordelen, omdat wij de afspraken niet kennen. Misschien zit die site van Max er voor iets tussen, misschien zijn er andere factoren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)nks-liggen~abcb8774/
och ja, dit kan er ook wel bij
Hongarije is niet zo heul veel goedkoper meer tegenwoordig, alleen de staanplaatsen zijn dat echt significant.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lastig over te oordelen, omdat wij de afspraken niet kennen. Misschien zit die site van Max er voor iets tussen, misschien zijn er andere factoren.
Zelfs als Nederlander bezoek ik dit jaar twee gp's, maar Zandvoort zit daar niet bij.
Kan mij ook voorstellen dat Zandvoort voor de buitenlanders niet de meest aantrekkelijke gp's om te bezoeken.
Relatief prijzig, een uitgekleed programma door het ontbreken van de f2 en f3, dat hele ov-gebeuren,...
Bijvoorbeeld Hongarije: goedkoper, gratis parkeren bijna bij de poort en een volledig programma. Als ik in Duitsland zou wonen en de reis naar Zandvoort en de hongaroring was ongeveer even ver, dan zou ik wel weten waarvoor ik zou kiezen.
Enkel idioten die maar wat dom roepen zijn negatief over de treinen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen F2, geen F3 en overvolle treinen. Nee, dankje.
Een jaar geleden ben ik in Hongarije geweest. Kaartjes voor de Red Bull tribune waren toen ¤ 250,- (via reseller, dus bij het circuit waarschijnlijk nog goedkoper). De goedkoopste die ik nu in Zandvoort zie zijn ¤ 399,-. Nu weet ik niet of de goedkoopste kaartjes al uitverkocht zijn, maar het verschil is substantieel. En dan spreek ik nog niet over verblijf en een restaurantje aan het einde van de dag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije is niet zo heul veel goedkoper meer tegenwoordig, alleen de staanplaatsen zijn dat echt significant.
Die kosten heb je toch ook als je naar Hongarije gaat? Of je nou met de auto of vliegtuig gaat, je bent zo een paar honderd euro verderquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Een jaar geleden ben ik in Hongarije geweest. Kaartjes voor de Red Bull tribune waren toen ¤ 250,- (via reseller, dus bij het circuit waarschijnlijk nog goedkoper). De goedkoopste die ik nu in Zandvoort zie zijn ¤ 399,-. Nu weet ik niet of de goedkoopste kaartjes al uitverkocht zijn, maar het verschil is substantieel. En dan spreek ik nog niet over verblijf en een restaurantje aan het einde van de dag.
Dit jaar ben ik in Jeddah geweest en ik ga nog naar Qatar. Daar zijn de tickets ook substantieel goedkoper. Maar dat wil ik voor de rest niet vergelijken door de kosten van de vlucht. Daarnaast geldt mijn opmerking die ik bij Zandvoort maakte ook voor deze twee races; geen F3. De f2 is er gelukkig wel.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles binnengekregen vorig jaar.
Nog nooit geweest dus. De treinen zijn eerder te leeg dan te vol zelfs op de zondag, ze krijgen de treinen simpelweg niet vol voor de volgende komt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen F2, geen F3 en overvolle treinen. Nee, dankje.
De treinen niet, de perrons wel. Tot nu toe elk jaar even moeten wachten achter een speciaal geplaatst hekwerk met poort. Op zowel Sloterdijk als Haarlem hanteren ze dit principe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog nooit geweest dus. De treinen zijn eerder te leeg dan te vol zelfs op de zondag, ze krijgen de treinen simpelweg niet vol voor de volgende komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |