Joh, maak je niet druk. De bezoekers mogen geen eigen eten en drinken meenemen, geen camera's, niet roken, geen paraplu's (!!!). Een smartphone meenemen is wel verplicht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Hopen dat de rechter hier een stokje voor steekt vandaag
smartphone verplicht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk. De bezoekers mogen geen eigen eten en drinken meenemen, geen camera's, niet roken, geen paraplu's (!!!). Een smartphone meenemen is wel verplicht.
Deze regeltjes zijn vandaag nog even onder de aandacht gebracht bij de bezoekers per e-mail.
Evengoed hebben we er veel zin in. Hopelijk komt het project "ik-ben-volledig-gevaccineerd-maar-krijg-geen-vaccinatiebewijs" nog op tijd tot een goed einde.
Klopt ook wel hoor, die data is gewoon te vinden bij de Rijksoverheid. Maar genoeg lui die zo'n ding kopen zonder zich in te lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Aldus 1 van de vaste youtubers (https://www.youtube.com/channel/UCFndDBJe7Wu6S25tt-C2Qzg)
Ik citeer uit de e-mail van vanmorgen:quote:
Met een Nokia 3210 kom je er niet in.quote:2. Controle aan de gate!
Voor toegang tot het circuit is het belangrijk dat elk ticket op naam is gezet. Alleen degene die de tickets heeft aangeschaft kan de tickets personaliseren via de MyDGP-omgeving. Op het ticket staat de gate vermeld die je het snelste toegang geeft tot het circuit. Bij de gate vindt nog een extra check plaats, vergeet daarom niet je identiteitsbewijs mee te nemen. Gebruik van de CoronaCheck-app is voor iedereen verplicht. Zorg dat je deze geأ�nstalleerd hebt op je telefoon en dat je het evenement veilig kunt bezoeken.
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik citeer uit de e-mail van vanmorgen:
[..]
Met een Nokia 3210 kom je er niet in.
Waar is dat te vinden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor, die data is gewoon te vinden bij de Rijksoverheid. Maar genoeg lui die zo'n ding kopen zonder zich in te lezen.
Dat lukt, die brief komt 1 a 2 werkdagen later.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDKans dat hij deze week nog zijn inloggegevens krijgt lijkt mij klein
Ah okquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat lukt, die brief komt 1 a 2 werkdagen later.
Zolang de vaccinatieregistratie maar goed gegaan is. Anders testje boeken op vrijdag.
Kun je via de Rijksoverheid ook niet je code met vaccinatie per brief laten sturen? Of moet je dan ook eerst DigiD hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah okNou, als ik hem een dezer dagen weer hoor vloeken, dan klop ik wel ff bij hem aan dat hij ook een testje kan doen
Ben gewoon gecontroleerd hoor. Tas vol eten en drinken. Ze kijken erin en het is prima. Alleen in Barcelona moest ik het weggooien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gecontroleerd worden is wat anders dan iets mogen. Op Spa zijn er echt wel mensen uit gepikt. En ik denk dat @:Sinister-D- zijn paraplu nog altijd mist
Behoorlijk precair wat je nu zegt. Echt nog volledig onduidelijk welke richting het weer zondag opgaat, waarbij het zeker aan de kust nogal verradelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:25 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt warm zondag. Echt zonde, zonder corona was 't gigantisch feest geweest met strandfeest met djs en al.
voordat je een vaccinatiebewijs kunt ophalen moet je inloggen met DigiD. Dat DigiD is sinds enige tijd verplicht met two-factor authenticatie, dat kan met App of met SMS/gesproken bericht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:19 schreef Qyra het volgende:
[..]
Kun je via de Rijksoverheid ook niet je code met vaccinatie per brief laten sturen? Of moet je dan ook eerst DigiD hebben?
Ook de wind kan een leuke factor worden daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk precair wat je nu zegt. Echt nog volledig onduidelijk welke richting het weer zondag opgaat, waarbij het zeker aan de kust nogal verradelijk kan zijn.
Nee, zal gaan om de QR-code. Of bedoel je dat ook met het vaccinatiebewijs?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals het in de e-mail van vandaag staat, moet je in bezit zijn van een smartphone met de corona-app. Iemand in mijn gezelschap heeft geen smartphone, een printje van het vaccinatiebewijs lijkt mij voldoende.
Er staat toch echt dat je moet inloggen met DigiD voordat je de QR-code/vaccinatiebewijs kunt ophalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, zal gaan om de QR-code. Of bedoel je dat ook met het vaccinatiebewijs?
Is te maken via https://coronacheck.nl/nl/print/
Dan wordt het een lastig verhaal, dacht dat het alleen om geen smartphone ging. Zag je post over Digid pas daarnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat je moet inloggen met DigiD voordat je de QR-code/vaccinatiebewijs kunt ophalen.
Ga je maar 1 dag ? Test is 24h geldig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij problemen met de registratie van de vaccinaties is het nu al gewoon te laat. De huisartsen hebben het te druk. Ik krijg zojuist telefonisch doodleuk de reactie dat ik mijn verwachting naar beneden moet bijstellen.
Dat gaat dus een testje worden vrijdag.
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haha! Dat gaat lachen worden. Hoorde gisteren een boze buurman die aan het kloten was met zn app. Blijkbaar heeft ie geen DigiDKans dat hij deze week nog zijn inloggegevens krijgt lijkt mij klein
Vraag ik mij ook af. Misschien doet ie dat gewoon op papier?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?
Dat weet je nu al: ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:59 schreef Starhopper het volgende:
Over een half uurtje weten we of het doorgaat
[ twitter ]
Dat kan ik uitleggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
best knap dat je het zo lang hebt volgehouden zonder, hoe doe je dan aangifte voor de belasting?
dat wordt vroeg vertrekken, sowieso als het 25 graden gaat worden wens ik je nog meer succes. Halve parkeerterrein is al vergeven aan kaarthouders, dus er blijft niet veel over.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fiets achterin de auto, auto bij de Langervelderslag en een half uurtje fietsen
Helaas is dat eerste een klein dingetje, dus misschien toch wat minder aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |