Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die hadden allemaal een minder steile banking.
En is ook al best lang geleden.
Is alles online/op tv te volgen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banking, banking, banking? Oh, ze bedoelen verkanting.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:
[ afbeelding ]
En ook Monza had een flinke banking:
[ afbeelding ]
Zandvoort heeft een hellingshoek van 32%, 18 gradenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:
[ afbeelding ]
En ook Monza had een flinke banking:
[ afbeelding ]
Heb een mooie sticker aan de binnenkant van de voorruit geplakt. Dus morgenvroeg kan ik gewoon Zandvoort in 😁quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Jullie hebben nog tot middernacht om Zandvoort in te gaan met de auto trouwens
Of je mist morgenochtend een voorruitquote:Op donderdag 2 september 2021 01:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb een mooie sticker aan de binnenkant van de voorruit geplakt. Dus morgenvroeg kan ik gewoon Zandvoort in 😁
Sticker is dan waardeloos, die scheurt in 3 stukken kapot. Plus het is niet de moeite 😂quote:Op donderdag 2 september 2021 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of je mist morgenochtend een voorruit
De Ziggo sport - kanalen staan bij iedereen in Nederland gratis open dit weekend.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is alles online/op tv te volgen?
Ik heb er 2quote:Op donderdag 2 september 2021 07:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sticker is dan waardeloos, die scheurt in 3 stukken kapot. Plus het is niet de moeite 😂
Dat is het voor elk weekeinde wel zo'n beetje (in elk geval de F1 natuurlijk, en de andere races sowieso ook).quote:Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is alles online/op tv te volgen?
Ziggo Sport Totaal is gratis te zien dit weekend.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het nog ergens anders uitgezonden dan op Ziggo? Zoals Spa op Canvas/Sporza werd uitgezonden?
Lekker manquote:
4 uur kijken naar 2 rondjes dat gereden wordtquote:Op donderdag 2 september 2021 09:15 schreef Dven het volgende:
Ziggo werkt nu op tv.kpn.comEven gekeken, maar het is de herhaling van spa (!!!
)
Op een stoeltje zitten in een waggie is nou ook niet echt conditioneel zwaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, Rosberg buiten adem als ie even op Zandvoort een rondje moet fietsen
Die race duurde wel lekker langquote:Op donderdag 2 september 2021 09:15 schreef Dven het volgende:
Ziggo werkt nu op tv.kpn.comEven gekeken, maar het is de herhaling van spa (!!!
)
Klopt, zit nog altijd op het puntje van m'n stoelquote:Op donderdag 2 september 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die race duurde wel lekker lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |