quote:...
Had het ook niet te maken met het niet al te positieve imago van Prins Bernhard junior?
Van Overdijk: “Ook hij valt in de categorie: hoge bomen vangen veel wind. Hij heeft een positieve bijdrage geleverd aan het naar Nederland halen van de Formule 1, hij heeft het zaadje geplant en de eerste gesprekken gevoerd. Maar hij is een minderheidsaandeelhouder van één van de drie private partijen in deze organisatie, het circuit. Niet dé eigenaar of de organisator van de Dutch Grand Prix. Om alles dan aan hem op te hangen…”
Daar zit ikquote:Op woensdag 1 september 2021 07:38 schreef Fer het volgende:
Zie het nou goed, dat alleen de tribune bij start/finish een overkapping heeft? Dat is wel echt sneu als het zelfde zou zijn als Spa.
Proleet!quote:
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%quote:Op woensdag 1 september 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het is nog steeds sneu. Hoe kan je in godsnaam alle tribunes open maken
Zelfs in Spa zijn ze bijna allemaal overdekt.
De enige permanente tribune naast de hoofdtribune is de uitzondering op de 'alles is overdekt' regelquote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%
Mooi zo. 200% kans dat race door gaatquote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef ACT-F het volgende:
De kans op regen is zo goed als helemaal uit de kaarten:
[ afbeelding ]
En strandweer!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mooi zo. 200% kans dat race door gaat
Tegenwoordig hebben alle F1 fans PTSDquote:Op woensdag 1 september 2021 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Vroeger juichten we als er regen was voorspeld.
Gelukkig geen windmolen oidquote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Een keer een andere Heineken trofee. Best een tof ding.
Ik weet waar de champagne in kan.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Nope, de overdekte tribunes daar zijn bijna allemaal ook tijdelijk. Alleen de hoofdtribune en de zilveren richting Eau Rouge zijn vast. Die silveren is dus open.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%
Jammer dat Kimi niet meer in een topteam zit. Als hij wint dan heeft hij een grote beker om te zuipen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 1 september 2021 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat Kimi niet meer in een topteam zit. Als hij wint dan heeft hij een grote beker om te zuipen.
Het is een begin ik vind de bekers gewoon niet bij Heineken passen. Kijk naar hun reclames die zijn prachtig.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:11 schreef Dven het volgende:
@:vipergts janken van geluk dankzij deze unieke beker
1600 man aan het kijken naar niksquote:
en die mensen die daar dan staan. komt er een kerel voorbij in een Alfa shirtje, iedereen denkt dat het Kimi is en wilt met hem op de foto. Hij leek er niet eens op.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1600 man aan het kijken naar niks
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het nog ergens anders uitgezonden dan op Ziggo? Zoals Spa op Canvas/Sporza werd uitgezonden?
"Hij lust 'm rauw!"quote:Op woensdag 1 september 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groenteman: "Sebastiaan Vettel heeft worteltjes bij mij gekocht"
Slager: "Sebastiaan Vettel heeft een smokey max verstappen burger bij mij gekocht"
privacy? mmmmwwwha.....
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgens Jacky is Zandvoort het eerste voor Formule 1 die zulke bankings heeft.
Nou, meneer Jacky, vorig jaar zaten die bankings er ook nog niet.
Ze hebben toch ook banking (weliswaar minder steil) gehad op Indianapolis? En wat te denken van de kombaan op Monza en het circuit van Avus?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.
Maar oor de F1 in zo'n steile banking geheel nieuw.
er gaat nu het verhaal dat DRS niet in de banking toegestaan zal wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.
Maar oor de F1 in zo'n steile banking geheel nieuw.
Good Luck, en veel plezier.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oké, de situatie is nu als volgt. We hebben een QR-code ontvangen via de huisarts maar de corona-app en de corona-website geven geen vaccinatiebewijs. we kunnen dus niet anders dan een printje tonen met de qr-code. Heel fraai, het is niet anders. De QR-code heb ik getest met de scanner en die geeft OK.
Wish me luck.
Die hadden allemaal een minder steile banking.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook banking (weliswaar minder steil) gehad op Indianapolis? En wat te denken van de kombaan op Monza en het circuit van Avus?
Pirelli zal dat vast niet willen.. maar misschien moeten ze eerst vrijdag even afwachten om te kijken of het kan of niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er gaat nu het verhaal dat DRS niet in de banking toegestaan zal worden
https://www.motorsport.co(...)ort-banking/6658259/
Die zogenaamde verliespost is al lang gecompenseerd door de grote sponsoren maar wordt angstvallig uit de media gehouden. Anders was het hele feestje niet eens doorgegaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Veel overnachtingen zit nu F1 crew in wat hun eigen catering heeft. En dagjesmensen komen er ook niet in.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
Tot mijn verbazing nog volop plek in de restaurants voor de zondag en zaterdag.
We overnachten toch in Zandvoort, dus het is wel handig om nog ergens te eten, liefst buiten het circuit
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die hadden allemaal een minder steile banking.
En is ook al best lang geleden.
Is alles online/op tv te volgen?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banking, banking, banking? Oh, ze bedoelen verkanting.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:
[ afbeelding ]
En ook Monza had een flinke banking:
[ afbeelding ]
Zandvoort heeft een hellingshoek van 32%, 18 gradenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat Avus toch een stukje steiler was dan Zandvoort:
[ afbeelding ]
En ook Monza had een flinke banking:
[ afbeelding ]
Heb een mooie sticker aan de binnenkant van de voorruit geplakt. Dus morgenvroeg kan ik gewoon Zandvoort in 😁quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Jullie hebben nog tot middernacht om Zandvoort in te gaan met de auto trouwens
Of je mist morgenochtend een voorruitquote:Op donderdag 2 september 2021 01:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb een mooie sticker aan de binnenkant van de voorruit geplakt. Dus morgenvroeg kan ik gewoon Zandvoort in 😁
Sticker is dan waardeloos, die scheurt in 3 stukken kapot. Plus het is niet de moeite 😂quote:Op donderdag 2 september 2021 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of je mist morgenochtend een voorruit
De Ziggo sport - kanalen staan bij iedereen in Nederland gratis open dit weekend.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is alles online/op tv te volgen?
Ik heb er 2quote:Op donderdag 2 september 2021 07:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sticker is dan waardeloos, die scheurt in 3 stukken kapot. Plus het is niet de moeite 😂
Dat is het voor elk weekeinde wel zo'n beetje (in elk geval de F1 natuurlijk, en de andere races sowieso ook).quote:Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is alles online/op tv te volgen?
Ziggo Sport Totaal is gratis te zien dit weekend.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het nog ergens anders uitgezonden dan op Ziggo? Zoals Spa op Canvas/Sporza werd uitgezonden?
Lekker manquote:
4 uur kijken naar 2 rondjes dat gereden wordtquote:Op donderdag 2 september 2021 09:15 schreef Dven het volgende:
Ziggo werkt nu op tv.kpn.comEven gekeken, maar het is de herhaling van spa (!!!
)
Op een stoeltje zitten in een waggie is nou ook niet echt conditioneel zwaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, Rosberg buiten adem als ie even op Zandvoort een rondje moet fietsen
Die race duurde wel lekker langquote:Op donderdag 2 september 2021 09:15 schreef Dven het volgende:
Ziggo werkt nu op tv.kpn.comEven gekeken, maar het is de herhaling van spa (!!!
)
Klopt, zit nog altijd op het puntje van m'n stoelquote:Op donderdag 2 september 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die race duurde wel lekker lang
Toch zat ik er niet Ver naastquote:
😍quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hamilton heeft voor een bijpassend kleurtje gekozen.
Oranje boven, Oranje boven, leve Lewis Ha-mil-tonquote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Een 33-jarige vrachtwagenchauffeur uit Amstelveen is aangehouden in de Amsterdamse haven omdat hij met een ingevorderd rijbewijs toch de weg op was gegaan. Bovendien was zijn vrachtwagen met 75 procent overladen. Hij vervoerde een lading drank die was bestemd voor de Formule 1 in Zandvoort.
Lijkt wel een GTA Online karakter. Wat een clown.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een werkoverall of iets dergelijks toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hamgodquote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Tot middernacht ook. Shitload aan reclame incoming.quote:Op donderdag 2 september 2021 09:50 schreef Johannes788 het volgende:
Tip. Vanavond 22.30 uur extra aflevering F1 cafe ziggo sportIVM Zandvoort GP
Arme @vosssquote:
De W Series, Formule 3 en Porsche Supercup zenden ze ook uit.quote:Op donderdag 2 september 2021 07:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De Ziggo sport - kanalen staan bij iedereen in Nederland gratis open dit weekend.
Ik weet niet zeker of Ziggo ook de andere raceseries uitzendt.
Dat hele oranje gedoe is hem tussen de oren gaan zitten.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Formule 1-fans gaan voor nieuw record bij Nederlandse Grand Prix
Het Oranjelegioen laat zich zondag 5 september tijdens de Dutch GP op Zandvoort massaal horen. De ruim 70.000 aanwezig fans gaan tijdens ‘The Loudest Lap’ zorgen voor een orkaan van geluid.
The Orange Army is een begrip geworden in de Formule 1. Wereldwijd bezoeken de Nederlandse fans de Grands Prix en zorgen ze voor een feestje. Het ‘leger’ blies Grands Prix als die van Oostenrijk en België nieuw leven in, maar ook ver buiten Europa maakte de wereld kennis met het oranjelegioen.
Nu is het tijd voor Nederland, daar waar voor het eerst in 36 jaar een Grand Prix georganiseerd wordt. Zo’n 70.000 toeschouwers zullen aanwezig zijn tijdens de Dutch GP en gaan van zich laten horen tijdens ‘The Loudest Lap’ – het luidste rondje in de F1-geschiedenis.
Wat is het idee?
De fans schreeuwen de longen uit hun lijf en applaudisseren massaal tijdens de opwarmronde van de Dutch GP. Zo zorgen zij niet alleen voor een unieke sfeer en kippenvel op de armen bij de coureurs, ze gaan ook een record neerzetten: het luidste rondje in de Formule 1-historie. Hoe hard kan jij juichen?
Een orkaan van geluid zal neerdalen op Circuit Zandvoort waar de 70.000 toeschouwers Max Verstappen en de andere coureurs aan zullen moedigen. Het geluid zal bij diverse tribunes gemeten worden en op deze manier wordt het geluidsrecord tijdens een F1-race bepaald.
Trillende trommelvliezen?
Hoe hard kunnen de oranjefans juichen? Meer dan een rockconcert van 110 decibel of een laag overvliegend vliegtuig?
Een ding is zeker; de oranjefans zullen zorgen voor een prachtige sfeer en beelden die de hele wereld overgaan tijdens de actie die wereldwijd bekend zal worden als de ‘The Loudest Lap’. Zondag 5 september om 15:00 uur zal de Dutch Army van zich laten horen.
Dat is dan wel weer stoer.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag niet meerquote:Op donderdag 2 september 2021 12:09 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk ook in deze troll outfit op het hoogste podium zondag.
En dit zijn nu precies de dingen waar ik een broertje dood aan hebquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
En dit zijn nu precies de dingen waar ik een broertje dood aan heb
Ja dat f1 uitgezonden wordt weet ik natuurlijk wel. Was meer benieuwd naar alle andere cups die gereden wordenquote:Op donderdag 2 september 2021 09:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het voor elk weekeinde wel zo'n beetje (in elk geval de F1 natuurlijk, en de andere races sowieso ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |