1600 man aan het kijken naar niksquote:
en die mensen die daar dan staan. komt er een kerel voorbij in een Alfa shirtje, iedereen denkt dat het Kimi is en wilt met hem op de foto. Hij leek er niet eens op.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1600 man aan het kijken naar niks
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt het nog ergens anders uitgezonden dan op Ziggo? Zoals Spa op Canvas/Sporza werd uitgezonden?
"Hij lust 'm rauw!"quote:Op woensdag 1 september 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groenteman: "Sebastiaan Vettel heeft worteltjes bij mij gekocht"
Slager: "Sebastiaan Vettel heeft een smokey max verstappen burger bij mij gekocht"
privacy? mmmmwwwha.....
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgens Jacky is Zandvoort het eerste voor Formule 1 die zulke bankings heeft.
Nou, meneer Jacky, vorig jaar zaten die bankings er ook nog niet.
Ze hebben toch ook banking (weliswaar minder steil) gehad op Indianapolis? En wat te denken van de kombaan op Monza en het circuit van Avus?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.
Maar oor de F1 in zo'n steile banking geheel nieuw.
er gaat nu het verhaal dat DRS niet in de banking toegestaan zal wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Circuit gewoon klaar voor de race in Mei, alleen ging die niet door ivm. Corona.
Maar oor de F1 in zo'n steile banking geheel nieuw.
Good Luck, en veel plezier.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ok้, de situatie is nu als volgt. We hebben een QR-code ontvangen via de huisarts maar de corona-app en de corona-website geven geen vaccinatiebewijs. we kunnen dus niet anders dan een printje tonen met de qr-code. Heel fraai, het is niet anders. De QR-code heb ik getest met de scanner en die geeft OK.
Wish me luck.
Die hadden allemaal een minder steile banking.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook banking (weliswaar minder steil) gehad op Indianapolis? En wat te denken van de kombaan op Monza en het circuit van Avus?
Pirelli zal dat vast niet willen.. maar misschien moeten ze eerst vrijdag even afwachten om te kijken of het kan of niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er gaat nu het verhaal dat DRS niet in de banking toegestaan zal worden
https://www.motorsport.co(...)ort-banking/6658259/
Die zogenaamde verliespost is al lang gecompenseerd door de grote sponsoren maar wordt angstvallig uit de media gehouden. Anders was het hele feestje niet eens doorgegaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Misschien omdat Spa al jaren meedoet en wat permanenter er in kan staan, en het helpt natuurlijk niet mee dat je begint met een verliespost van 33%
Veel overnachtingen zit nu F1 crew in wat hun eigen catering heeft. En dagjesmensen komen er ook niet in.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:
Tot mijn verbazing nog volop plek in de restaurants voor de zondag en zaterdag.
We overnachten toch in Zandvoort, dus het is wel handig om nog ergens te eten, liefst buiten het circuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |