SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel. Juichen mag met een ratel. Zie het beleid wat door @Zipportal uiteen is gezet voor voorbeelden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:20 schreef FANNN het volgende:
[..]
Juichen mag ook niet heb ik ergens gelezen... Nah... dat gaat dus nergens over
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:25:15 ]![]()
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E![]()
Iedereen is getest of gevaccineerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jawel. Juichen mag met een ratel. Zie het beleid wat door @:Zipportal uiteen is gezet voor voorbeelden.
Wat wil je nog meer vraag ik me af?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ze geven aan dat de vaccinaties niet meer effectief waren, en hebben inmiddels een miljoen boostershots gezet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:15 schreef chratnox het volgende: Maar betekent het dat het uit de hand loopt of laat het zien dat de vaccinatie niet 100% effectief is? De ziekenhuisdruk is toch nog steeds niet vergelijkbaar met vorig jaar?
In Jeruzalem was het gros van de patiënten 80plus.
Ziekenhuis druk, 600 op de IC met 9 miljoen inwoners.
https://www.coronatracker.com/nl/country/israel![]()
Dat weten ze zelf ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Iedereen is getest of gevaccineerd.
Wat wil je nog meer vraag ik me af?![]()
Je preekt tegen het koorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer vraag ik me af?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:28:55 ]![]()
Lachwekkend optreden weer van clowntje clusterfuckquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer vraag ik me af?zie email 27 oktober![]()
quote:Ah... ja.. wie weet dat het misschien gaat het werken...quote:
Ik denk het eigenlijk nietmaar je weet maar nooit......
Schoonmoeder dr bij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef groenen het volgende:
Dit soort toespraken moet Grapperhaus doen, dat maakt pas indruk.zie email 27 oktober![]()
Dank voor die link. De eerste link waar ik daaronder op klik: https://www.malaymail.com(...)in-older-sic/1999060quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef Za het volgende:
[..]
Ze geven aan dat de vaccinaties niet meer effectief waren, en hebben inmiddels een miljoen boostershots gezet.
In Jeruzalem was het gros van de patiënten 80plus.
Ziekenhuis druk, 600 op de IC met 9 miljoen inwoners.
https://www.coronatracker.com/nl/country/israelDat onderschrijft toch juist dat vaccinatie gewoon werkt, ook na 6 maanden?quote:“The vaccinated patients are older, unhealthy, often they were bedridden before infection, immobile and already requiring nursing care,” said Noa Eliakim-Raz, head of the coronavirus ward at Rabin Medical Centre in Petach Tikva.![]()
Zeg dan niet dat binnen het stadion de 1,5 meter verdwijnt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lachwekkend optreden weer van clowntje clusterfuck
Dit is als tegen een kind in een kamer vol snoep zeggen: "je mag twee snoepjes, als je er meer eet volgt er straf"Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Met of zonder traan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef groenen het volgende:
Dit soort toespraken moet Grapperhaus doen, dat maakt pas indruk.![]()
Was dat niet bij Lepra?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef quirina het volgende:
Een ratel?
Mag ik dan PEST! PEST! PEST! roepen?
ja dus...quote:
Een beruchte ziekte was lepra oftewel melaatsheid. Wie melaats was, mocht geen contact onderhouden met gezonde mensen. Daarom moesten leprozen in de middeleeuwen hun aanwezigheid kenbaar maken door met een ratel lawaai te maken. Sommige steden verstrekten 'hun' melaatsen een ratel waarop het stadswapen was afgebeeld.George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
ach het kan allemaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Bij de Pest.
Tijd voor een aderlating!
Haha! Als er vanaf nu iemand een vergelijking maakt met gele sterren kunnen we gewoon zeggen dat mensen zonder gele ster een ratel dienen te krijgen. Dan maak je ook geen vergelijking met WO2.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja dus...
Een beruchte ziekte was lepra oftewel melaatsheid. Wie melaats was, mocht geen contact onderhouden met gezonde mensen. Daarom moesten leprozen in de middeleeuwen hun aanwezigheid kenbaar maken door met een ratel lawaai te maken. Sommige steden verstrekten 'hun' melaatsen een ratel waarop het stadswapen was afgebeeld.
Je hebt een maas in de topicregels gevonden!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:35:31 ]![]()
In Israel is geconstateerd van niet, en zijn ze als een razende boostershots gaan zetten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef chratnox het volgende:
Dank voor die link. De eerste link waar ik daaronder op klik: https://www.malaymail.com(...)in-older-sic/1999060
[..]
Dat onderschrijft toch juist dat vaccinatie gewoon werkt, ook na 6 maanden?![]()
Er wordt door verschillende andere landen gezegd dat de data die ze in Israël zien niet overeen komt met wat zij zien. Zelfs in Israël worden de beslissingen die ze nemen in twijfel getrokken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:35 schreef Za het volgende:
[..]
In Israel is geconstateerd van niet, en zijn ze als een razende boostershots gaan zetten.
Zou het als een razende boostershots gaan zetten niet eerder ingegeven zijn door angst (paniek!$#@) dan door daadwerkelijk onderzoek?![]()
Hugo vandaag; voetbalfans, blijf op je reet zitten!
Hugo 5 dagen geleden bij een voetbalwedstrijd:
Hugo moet lekker opdonderen met z'n gejank.![]()
Sowieso nog steeds geloven in die papieren 1,5 meter werkelijkheidquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat binnen het stadion de 1,5 meter verdwijnt.
Dit is als tegen een kind in een kamer vol snoep zeggen: "je mag twee snoepjes, als je er meer eet volgt er straf"
Niemand doet daar meer aan.![]()
Haha maatregelen willen aankondigen omdat mensen zich niet aan de debiele regeltjes houden ipv daadwerkelijk overdracht van corona willen voorkomen. Wat een totaalgekken.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Do as I say, not as I do.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Hugo is een beetje als Napoleon van Animal Farm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben hier te maken met Hugo de Jonge he? In de wereld van Hugo heeft Hugo altijd gelijk en is elke vorm van kritiek op Hugo een bevestiging van zijn eigen gelijk. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha maatregelen willen aankondigen omdat mensen zich niet aan de debiele regeltjes houden ipv daadwerkelijk overdracht van corona willen voorkomen. Wat een totaalgekken.zie email 27 oktober![]()
Vind die kaartjes van Zipportal altijd leuk om te bekijken
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference![]()
Wollen Sie die Totalidioten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha maatregelen willen aankondigen omdat mensen zich niet aan de debiele regeltjes houden ipv daadwerkelijk overdracht van corona willen voorkomen. Wat een totaalgekken.![]()
Israel loopt nogal voor op de meeste landen, maar ook daar komen tegenstrijdige berichten vandaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:36 schreef chratnox het volgende:
Er wordt door verschillende andere landen gezegd dat de data die ze in Israël zien niet overeen komt met wat zij zien. Zelfs in Israël worden de beslissingen die ze nemen in twijfel getrokken.
Zou het als een razende boostershots gaan zetten niet eerder ingegeven zijn door angst (paniek!$#@) dan door daadwerkelijk onderzoek?
Oordeel zelf vwb paniek:![]()
Van de 600 mensen op de IC zijn er 300 gevaccineerd. Bijna alle 300 mensen die op de IC liggen die gevaccineerd zijn hebben al een slechte gezondheid en waren voor ze op de IC kwamen al in een verzorgingstehuis e.d.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Israel loopt nogal voor op de meeste landen.
Oordeel zelf vwb paniek:
https://twitter.com/Miss_Royal73/status/1425207212390207489?s=20
Dat kunnen we lastig anders dan paniek noemen toch? Dat alleen de mensen die al ernstig ziek zijn met Covid op de IC komen als ze gevaccineerd zijn?![]()
Ik ben die vent zo zat he. Met z'n frikandel. In een normaal functionerend land had die vent al lang z'n koffers kunnen pakken ipv het aanmodderen van de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo is een beetje als Napoleon van Animal Farm.![]()
Waar doet dit me aan denken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja dus...
Een beruchte ziekte was lepra oftewel melaatsheid. Wie melaats was, mocht geen contact onderhouden met gezonde mensen. Daarom moesten leprozen in de middeleeuwen hun aanwezigheid kenbaar maken door met een ratel lawaai te maken. Sommige steden verstrekten 'hun' melaatsen een ratel waarop het stadswapen was afgebeeld.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Lekker gedanst meneer Scrummie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben die vent zo zat he. Met z'n frikandel. In een normaal functionerend land had die vent al lang z'n koffers kunnen pakken ipv het aanmodderen van de afgelopen anderhalf jaar.zie email 27 oktober![]()
Dit motiveert mij bijna om weer een ellenlange rant over De Jonge te schrijven, maar ik hou me in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lekker gedanst meneer Scrummie?![]()
Laatste update: 20-08-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2250
Gemeentes met +5 besmettingen:
219 Amsterdam
128 Rotterdam
82 's-Gravenhage
72 Almere
62 Utrecht
35 Tilburg
32 Groningen
31 Enschede
28 Zaanstad
28 Zwolle
26 Haarlem
24 Apeldoorn
23 Breda
21 Veenendaal
20 Nijmegen
20 's-Hertogenbosch
19 Haarlemmermeer
18 Amstelveen
17 Westland
17 Vlaardingen
17 Ede
17 Venlo
16 Deventer
15 Edam-Volendam
15 ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
47 gemeentes met 0 besmettingen
57 gemeentes met 1 besmettingen
120 gemeentes met 2-4 besmettingen
27 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Niet per se anderhalve meter, maar ik sta,bijvoorbeeld, bij het koor niet meer schouder aan schouder, zoals voor Corona; hou wel degelijk afstand en ik ga op de achterste rij staan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds geloven in die papieren 1,5 meter werkelijkheid
Niemand doet daar meer aan.
Ook met boodschappen doen probeer ik zoveel mogelijk afstand te houden van anderen.![]()
Ach je ziet nog steeds een paar mensen met een mondkapje door de winkels lopen, en anderen willen weer dat iedereen een zelftest in zijn neus steekt voor het afspreken. Sommige mensen blijven ontzettend bang.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds geloven in die papieren 1,5 meter werkelijkheid
Niemand doet daar meer aan.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ja, gelukkig bevinden die mensen zich niet in mijn directe kring, ik zou er bloednerveus van worden na 1,5 jaar nog steeds dat krampachtige gedrag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach je ziet nog steeds een paar mensen met een mondkapje door de winkels lopen, en anderen willen weer dat iedereen een zelftest in zijn neus steekt voor het afspreken. Sommige mensen blijven ontzettend bang.![]()
Toen ik vorige week in Spanje was, moest ik echt weer wennen en vergat em continu. Je bent iig sneller gewend zonder dan dat je weer steeds in de benen bent en denkt:'Kuuuuut!"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?
Voor de 10.000 stappen neuroten is zo'n mondkapje wel een uitkomst.Go hard or go home![]()
Eens. Hoewel het op zich geen antwoord op mijn vraag is. Het ontwennen was in elk geval zeer makkelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen ik vorige week in Spanje was, moest ik echt weer wennen en vergat em continu. Je bent iig sneller gewend zonder dan dat je weer steeds in de benen bent en denkt:'Kuuuuut!"
Voor de 10.000 stappen neuroten is zo'n mondkapje wel een uitkomst.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Ehm ja, die mondkapjes komen vast weer. Denk dat we zo weer terug bij af zijn. Heb er maar weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Eens. Hoewel het op zich geen antwoord op mijn vraag is. Het ontwennen was in elk geval zeer makkelijk.
En dan gaan we gewoon weer keurig meedoen aan the rat race.Go hard or go home![]()
Ja? Ik ga het niet meer doen hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm ja, die mondkapjes komen vast weer. Denk dat we zo weer terug bij af zijn. Heb er maar weinig vertrouwen in.
En dan gaan we gewoon weer keurig meedoen aan the rat race.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Dat neem ik me ook voor. Hoop niet dat we weer aan die onzin moeten beginnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja? Ik ga het niet meer doen hoor.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Gevoelsmatig..ja, ik denk dat de verplichting terug gaat komen later in de herfst/winter. En dan moet je wel. Als het bij een advies blijft dan draag ik er enkel eentje wanneer ik dat zelf nodig acht. Op dit moment acht ik het alleen noodzakelijk voor internationale reizen. Verder zal ik er niet meer snel eentje op zetten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?![]()
Ik heb een weekend-vrij abbo en reis sinds mei naar de leukste steden in NL omdat ik geen rijbewijs heb. In winkels hoef ik die lap gelukkig niet meer te dragen. Daardoor komt steeds vaker voor dat ik het gewoon vergeet om het ding bij het inchecken in het station weer op te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?![]()
![]()
God nee, niet weer die poppenkast.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig..ja, ik denk dat de verplichting terug gaat komen later in de herfst/winter. En dan moet je wel. Als het bij een advies blijft dan draag ik er enkel eentje wanneer ik dat zelf nodig acht. Op dit moment acht ik het alleen noodzakelijk voor internationale reizen. Verder zal ik er niet meer snel eentje op zetten.
En het maakt allemaal zo weinig uit in de long run, uiteindelijk zie je dezelfde golfbeweging in elk Europees land vroeg of laat.![]()
Dit ja. Zeker in winkels etc waar je over het algemeen vluchtig langs elkaar heen loopt, ook al is het op minder dan 1.5m...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
God nee, niet weer die poppenkast.
En het maakt allemaal zo weinig uit in de long run, uiteindelijk zie je dezelfde golfbeweging in elk Europees land vroeg of laat.
Boeit geen kut. En zelfs al sta je langer dicht op elkaar dan helpen die basic lapjes stof ook geen drol.
Dan zouden die ffp maskers waar Erno zo'n fanboy van is nog misschien beter werken, maar die hebben we hier uberhaupt nooit ingevoerd.![]()
Mensen hebben toch geen zin om ze te dragen op plekken waar die dingen werkelijk van nut zouden zijn want dan hebben ze er teveel last van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker in winkels etc waar je over het algemeen vluchtig langs elkaar heen loopt, ook al is het op minder dan 1.5m...
Boeit geen kut. En zelfs al sta je langer dicht op elkaar dan helpen die basic lapjes stof ook geen drol.
Dan zouden die ffp maskers waar Erno zo'n fanboy van is nog misschien beter werken, maar die hebben we hier uberhaupt nooit ingevoerd.I'll give you something to do![]()
Was het maar een ebola-achtige ziekte, dan hadden we een stuk minder ellende gehad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al dat rood en donkerrood.Alsof we te maken hebben met vliegende ebola met een mortality rate van 1 op 2.
Wat een poppenkast.![]()
dat is toch ráárquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Israel loopt nogal voor op de meeste landen, maar ook daar komen tegenstrijdige berichten vandaan.
Oordeel zelf vwb paniek:
[ twitter ]![]()
Dr. Kobi Haviv, medical director of Herzog Hospital said that “85 to 90 percent of the hospitalizations are in fully vaccinated people” and “95 percent of the severe patients are vaccinated.”George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
In het begin van de 1e golf had ik een masker, zo'n Erno masker, geregeld voor mijn vader die toen vol in de kankerbehandelingen zat en ik wilde dat hij die zou dragen als we naar het ziekenhuis gingen. Moest hij die verplicht afdoen daar. Ik vertelde dat toen hier op FOK! en toen ging zo'n sneu wijf tekeer dat het terecht was. Geen idee waarom ze dat vond maar FOK!kers vinden wel vaker wat en ik begreep er geen kut van want ik wilde mijn vader beschermen. Nou, dat duurde maar even voor het verplicht was overal. Bizar hoe snel een samenleving iets accepteert en ook instant overneemt.Go hard or go home![]()
Je gevolgtrekking klopt niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:35 schreef Za het volgende:
[..]
In Israel is geconstateerd van niet, en zijn ze als een razende boostershots gaan zetten.
Ik ben in een goede bui dus je krijgt van mij een autogordelanalogie.
'Autogordels voorkomen niet alle verkeersdoden, dus we moeten meer maatregelen nemen ten faveure van de verkeersveiligheid'
Jij: 'Oh, dus autogordels werken niet'![]()
Of: 99% van de ziekenhuisopnames van mensen na een auto-ongeluk zijn mensen die een autogordel droegen. Een autogordel werkt dus niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je gevolgtrekking klopt niet.
Ik ben in een goede bui dus je krijgt van mij een autogordelanalogie.
'Autogordels voorkomen niet alle verkeersdoden, dus we moeten meer maatregelen nemen ten faveure van de verkeersveiligheid'
Jij: 'Oh, dus autogordels werken niet'
Maarre, ben je normaal niet in een goede bui dan? Deze analogie gebruik je vaker![]()
![]()
Je vader moest dat afdoen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:39 schreef Noek het volgende:
In het begin van de 1e golf had ik een masker, zo'n Erno masker, geregeld voor mijn vader die toen vol in de kankerbehandelingen zat en ik wilde dat hij die zou dragen als we naar het ziekenhuis gingen. Moest hij die verplicht afdoen daar. Ik vertelde dat toen hier op FOK! en toen ging zo'n sneu wijf tekeer dat het terecht was. Geen idee waarom ze dat vond maar FOK!kers vinden wel vaker wat en ik begreep er geen kut van want ik wilde mijn vader beschermen. Nou, dat duurde maar even voor het verplicht was overal. Bizar hoe snel een samenleving iets accepteert en ook instant overneemt.
Daar snap ik niks van... waarom dan?George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.timesofisrael(...)ted-and-under-60-tv/quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Israel loopt nogal voor op de meeste landen, maar ook daar komen tegenstrijdige berichten vandaan.
Oordeel zelf vwb paniek:
[ twitter ]quote:Only one of 61 Israelis hospitalized with COVID in serious condition is a fully vaccinated individual under the age of 60, Channel 12 news reported Sunday, citing Health Ministry figures.etc.quote:Some health officials cast doubt on these figures, noting that they were gathered only over a period of a month, and they maintain that the Pfizer vaccine is actually more effective against Delta than claimed.![]()
Dat zou dan toch juist aangeven dat ik vaak in een goede bui ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:44 schreef chratnox het volgende:
Maarre, ben je normaal niet in een goede bui dan? Deze analogie gebruik je vaker
(Overigens omarm ik inmiddels de running gag met de autogordelanalogie)![]()
https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/93928quote:Misinformation and misunderstanding about vaccine efficacy have abounded recently, potentially sparked by what seemed to be worrying data out of Provincetown, Massachusetts, reported last week by the CDC.
The agency's investigation revealed that 74% of the 469 COVID-19 cases in that outbreak occurred in fully vaccinated people.
But that doesn't by any stretch of the imagination mean that three-quarters of vaccinated people are getting COVID.![]()
![]()
Duidelijker kan het niet worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:51 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/93928
[..]
[ afbeelding ]I'll give you something to do![]()
dus al die vaccinaties hebben helemaal geen nut?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:51 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/93928
[..]
[ afbeelding ]George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Nee, zo te zien niet...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Duidelijker kan het niet worden.George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Omdat het niet mocht. Enkel als je daadwerkelijk besmet was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:46 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je vader moest dat afdoen?
Daar snap ik niks van... waarom dan?
Was in het Antonie. We lopen er nu nog steeds en je ziet natuurlijk alleen maar mondmaskers. Vind ik daar overigens ook volledig terecht. Alleen om aan te geven hoe snel het veranderde en hoe mensen erin meegingen.
Wel was er toen schaarste maar dat masker was legaal meegegeven uit het UMCG.
Alles rondom deze pandemie hangt vast met gekke regeltjes. Dat ik controle kreeg met buiten sporten en ze vielen over de muziek en toen ik aangaf dat je daar geen corona van kreeg, wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling. Genant gedoe, mensen sterven met bosjes in verpleeghuizen en ga je lopen mekkeren over de muziek.
Go hard or go home![]()
Moet je tijdens het op je kont zitten ook nog je bek houden en gewoon de wedstrijd kijken, of mag je bek weer open? Of toch anders in ieder geval zolang je frikandellen in je mik douwt en en bier in je pens giet. Ik denk ik blijf maar even op het niveau van onze volkse bewindslieden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:54 schreef FANNN het volgende:
[..]
dus al die vaccinaties hebben helemaal geen nut?![]()
Omdat het niet helpt. Schijnveiligheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:46 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je vader moest dat afdoen?
Daar snap ik niks van... waarom dan?![]()
Ik denk het niet. En ga ze ook niet opdoen. Vorige keer ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Ja logisch. Zolang corona bestaat is plezier, of gedragingen die daar mogelijk toe zouden kunnen leiden, verboten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling.
Geen muziek, geen gelach, gewoon je bek houden, en al helemaal de geest van Robert Koch niet beledigen.![]()
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja logisch. Zolang corona bestaat is plezier, of gedragingen die daar mogelijk toe zouden kunnen leiden, verboten!
Geen muziek, geen gelach, gewoon je bek houden, en al helemaal de geest van Robert Koch niet beledigen.
Hoewel ik absoluut respect heb voor zorgmedewerkers, hoop ik dit soort foto's komende herfst/winter echt niet meer te zien.![]()
Dat ik nog 'es jaloers zou worden op België joh, moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.![]()
Wel met coronacheck-achtige dingen of dat ook niet? Heb het laatste jaar toch niet de associatie 'soepel' met België.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ho, dat is zeer logisch, want met muziek lijkt het teveel op een groepsles. En die waren verboden. Wel mocht een groep mensen allemaal verschillende oefeningen doen. Niet dezelfde he, want groepsles....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ik controle kreeg met buiten sporten en ze vielen over de muziek en toen ik aangaf dat je daar geen corona van kreeg, wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling. Genant gedoe, mensen sterven met bosjes in verpleeghuizen en ga je lopen mekkeren over de muziek.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Nope. Grote festivals wel. En per 1 november mogen de gewesten kiezen wat ze daar met clubs en discotheken mee doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wel met coronacheck-achtige dingen of dat ook niet? Heb het laatste jaar toch niet de associatie 'soepel' met België.
Overigens gelden de versoepelingen niet voor Brussel, daar is de besmettingsgraad in verhouding heel hoog. Door wat daar allemaal woont...![]()
Zie ze idd liever dansen op dat kut nummer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel ik absoluut respect heb voor zorgmedewerkers, hoop ik dit soort foto's komende herfst/winter echt niet meer te zien.Go hard or go home![]()
Welk kutnummer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie ze idd liever dansen op dat kut nummer.![]()
en die gekke mondkapjes, en 1,5?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Ik zie ze gewoon liever helemaal niet, no offencequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie ze idd liever dansen op dat kut nummer.![]()
![]()
Ach ja, je kunt er van zeggen wat je wilt, maar ze weten meestal wel wat de echte prioriteiten zijn. Aldus een reservebelg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ik nog 'es jaloers zou worden op België joh, moet niet gekker worden.![]()
Eens, hoewel ik dit nog iets minder afstotelijk vind dan een clubje medewerkers die er door Ria van HR door groepsdruk toe gedwongen worden voor lul te staan in een achterlijk Jerusalema-dansfilmpje, want hihaho dat is zo ludiek en hip en het is nog gratis reclame ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel ik absoluut respect heb voor zorgmedewerkers, hoop ik dit soort foto's komende herfst/winter echt niet meer te zien.
Als ik ooit in het ziekenhuis beland en ze doen dat soort achterlijke dingen rond m'n bed, dan trekken ze de stekker er maar uit. Dood zijn is ook niet alles maar je hebt dan in ieder geval geen last meer van infantiele choreografisch beperkte nonsens.![]()
Ja dat is nog een beetje zot. Over de afstand wordt niet gesproken. Bij festivals met tienduizenden mensen ook geen afstand en mondkapjes. Alleen als je in een café, hangend met 20 mensen aan de toog, je gaat verplaatsen. Dus als je dan naar het toilet gaat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en die gekke mondkapjes, en 1,5?. Maar ja, zal ook geen hond zijn die dat doet of controleert.
![]()
Lichtelijk overdreven natuurlijk maar doorgaans is de mate van gezelligheid wel een goede graadmeter voor de afkeurende blikken van de dames en heren uit het OMT en dus ook de rest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja logisch. Zolang corona bestaat is plezier, of gedragingen die daar mogelijk toe zouden kunnen leiden, verboten!
Geen muziek, geen gelach, gewoon je bek houden, en al helemaal de geest van Robert Koch niet beledigen.
Het komt allemaal wel wat losser de laatste tijd maar ik vind bijvoorbeeld het huidige verbod op het draaien van (live) muziek op terrassen e.d. wel weer zeer exemplarisch.I'll give you something to do![]()
Blijkbaar heb ik weer iets gemist als ik hierboven lees. Dansende zorgmedewerkers. Dat is dan het voordeel als je bijna nooit Nederlandse televisie of radio luister/kijkt.![]()
pfff mijn post ging in de mist in..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het niet mocht. Enkel als je daadwerkelijk besmet was.
Was in het Antonie. We lopen er nu nog steeds en je ziet natuurlijk alleen maar mondmaskers. Vind ik daar overigens ook volledig terecht. Alleen om aan te geven hoe snel het veranderde en hoe mensen erin meegingen.
Wel was er toen schaarste maar dat masker was legaal meegegeven uit het UMCG.
Alles rondom deze pandemie hangt vast met gekke regeltjes. Dat ik controle kreeg met buiten sporten en ze vielen over de muziek en toen ik aangaf dat je daar geen corona van kreeg, wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling. Genant gedoe, mensen sterven met bosjes in verpleeghuizen en ga je lopen mekkeren over de muziek.
maar ja idioot dus van dat verhaal van je vader...
en die muziek ook... wie gingen klagen dan? Nou ja maakt ook niet uit.. sommige mensen klagen
over álles...![]()
maar zie je dat grafiekje die net gepost was?
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2028 Biostabiel
dat is toch ook vreemd?
En die hele jonge gezonde vaak sportieve mensen die wél corona krijgen?
Ik snap er écht hélemaal niks meer van
Hier mogen de festivals vanaf 20 september ook weer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll give you something to do![]()
Oh vind ik wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:23 schreef Noek het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=642599753283274
Wel SOUND ON, hč??!!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was er maar een dislike knop voor dit soort reacties.nou ja ze hebben gewoon even lol.. een beetje afblazen denk ik dan
Haha, echt compleet gemist. En inderdaad een kutnummer. Maar eh... hadden die mensen niks beters te doen of zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel SOUND ON, hč??!!![]()
Ja!quote:sorry...
pfffff mogen ze effe...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, echt compleet gemist. En inderdaad een kutnummer. Maar eh... hadden die mensen niks beters te doen of zo?
Ze hadden iig een nummer kunnen uitkiezen wat WEL ok is.quote:
Zijn er songs die passend zijn bij een pandemie? Iets zonder Marco Borsato graag.
Nu blijft dit Jerusalema nummer voor altijd the Corona song.
Go hard or go home![]()
Er is een verschil tussen Belgie, Duitsland en Nederland. In Belgie en Duitsland kunnen versoepelingen doorgevoerd worden met behoud van enkele simpele maatregelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.
In Nederland is het niet mogelijk om te versoepelen met maatregelen. Een deel van Nederland denkt 'ik wil alles en nergens rekening mee houden'.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Dit album had ik wel passend gevonden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze hadden iig een nummer kunnen uitkiezen wat WEL ok is.
Zijn er songs die passend zijn bij een pandemie? Iets zonder Marco Borsato graag.
![]()
ah bedoel je zo.... ok ken dat hele Jerusalema nummer niet maar ik zat naar de reacties op die pagina..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
de één vind het geweldig en de ander vind het helemaal niks...![]()
en dit zijn één van de dansers
Wauw, wat een reacties allemaal zeg. Alsof we doordat er soms na een dienst (ja om het moment dat we naar huis mogen) tijd is voor dansjes we het niet druk hebben (kom eens kijken op de corona afdelingen/intensive careafdelingen), soms nauwelijks/geen pauze hebben, bereikbaarheidsdiensten draaien, de hele dag met mondkapje werken. Trots op iedereen in de zorg en mijn collegas. #proudtobeanurseGeorge Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ja laten we de dansen-met-janssen faal van De Jonge toeschrijven aan de Nederlandse burgerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Belgie, Duitsland en Nederland. In Belgie en Duitsland kunnen versoepelingen doorgevoerd worden met behoud van enkele simpele maatregelen.
In Nederland is het niet mogelijk om te versoepelen met maatregelen. Een deel van Nederland denkt 'ik wil alles en nergens rekening mee houden'.
I'll give you something to do![]()
eens dat ik maar al te vaak hoor alles of niets in NL. Door het vergelijken van de evententensector met voetbal kan die voetbalsector mooi genaait worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Belgie, Duitsland en Nederland. In Belgie en Duitsland kunnen versoepelingen doorgevoerd worden met behoud van enkele simpele maatregelen.
In Nederland is het niet mogelijk om te versoepelen met maatregelen. Een deel van Nederland denkt 'ik wil alles en nergens rekening mee houden'.
Maar wat is er dan verder in NL anders dan in Belgie en Duitsland? Doel je op de mentaliteit?![]()
Ik ken alleen dit Lied, daar moest ik wel om lachten eigenlijk
Prachtig toch altijd dat Nederlanders zichzelf zo geweldig speciaal vinden. Vaak negatief ingestoken ("wat zijn we toch een verwend egoīstisch kutvolk, behalve ikzelf dan"), het is me wat allemaal. Uiteindelijk liepen we allemaal netjes met een maskertje op om snel een stokbrood te halen en liepen de Duitsers en Belgen hier net zo hard naar binnen toen het hier allemaal wat soepeler was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Nederland is het niet mogelijk om te versoepelen met maatregelen. Een deel van Nederland denkt 'ik wil alles en nergens rekening mee houden'.![]()
Ja daar wordt je vrolijk van zeg.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit album had ik wel passend gevonden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
(afhankelijk van hoe je erin staat)´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Bedankt, Martijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
(afhankelijk van hoe je erin staat)
De stemmen zijn binnen, hoor ik net via mijn oortje.
Cruel Summer
Go hard or go home![]()
Exact.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:41 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
eens dat ik maar al te vaak hoor alles of niets in NL. Door het vergelijken van de evententensector met voetbal kan die voetbalsector mooi genaait worden.
Maar wat is er dan verder in NL anders dan in Belgie en Duitsland? Doel je op de mentaliteit?
De Duitsers houden zich netjes aan de maatregelen. Dat is goed zichtbaar.
Belgie ook.
Nederland en Verenigd Koninkrijk hebben vrij extreme anti-covid groeperingen.
Telegramgroepen waar je een negatieve testuitslag kunt krijgen of vaccinatiebewijs. Allemaal te koop.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Oh vandaar dat de besmettingsgolven perfect over elkaar heen te leggen zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Exact.
Belgie ook.
Telegramgroepen waar je een negatieve testuitslag kunt krijgen of vaccinatiebewijs. Allemaal te koop.
Verzin anders nog eens wat meer generalisaties en N=1 drek.I'll give you something to do![]()
Is ook zo.quote:
Nou, ik ga weer naar mn eventjes, gelukkig mag dit wel weer. Kan wel janken van geluk.Go hard or go home![]()
Echt onzin dit. Ik woon vlak bij beide grenzen en zie geen verschil in gedrag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Exact.
Belgie ook.
Telegramgroepen waar je een negatieve testuitslag kunt krijgen of vaccinatiebewijs. Allemaal te koop.![]()
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleefquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Hugo moet lekker opdonderen met z'n gejank.
Lees dit stuk. Wat een chaos
zie email 27 oktober![]()
Ik ga zondag weer in ieder geval. Eens kijken of ik de GGD weer aan de telefoon krijg met het verzoek om me te laten testen om vervolgens een uur later een email te krijgen met "hoeft toch niet"
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Is ook zo.
Nou, ik ga weer naar mn eventjes, gelukkig mag dit wel weer. Kan wel janken van geluk.
[ instagram ]
oeps.. sorry!quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ai, zul je zien dat als het regionaal is het niet voor grote steden gaat gelden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nope. Grote festivals wel. En per 1 november mogen de gewesten kiezen wat ze daar met clubs en discotheken mee doen.
Overigens gelden de versoepelingen niet voor Brussel, daar is de besmettingsgraad in verhouding heel hoog. Door wat daar allemaal woont...Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Iedereen wijst naar elkaar en de slotsom is dat het toch gewoon hartstikke goed gaat. En voor de spaarzame verbeterpunten hebben we een mail gestuurd. Af en toe zou ik wel ambtenaar willen zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleef
Lees dit stuk. Wat een chaos![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lees dit stuk. Wat een chaos
Dat laatste deel over de gemeentes, hahaha.![]()
Geniaal. Ik zou wel eens willen weten wat zo'n Hugo dan denkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste deel over de gemeentes, hahaha.zie email 27 oktober![]()
25% van de tribunes dicht gooien is ook welwaardig. Snap dat festivals zich gigantisch genaaid voelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hugo: Wie denk je dat je bent om te twijfelen aan mij als minister van VWS? Je bent maar een burgemeestertje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geniaal. Ik zou wel eens willen weten wat zo'n Hugo dan denkt.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er wordt door verschillende andere landen gezegd dat de data die ze in Israël zien niet overeen komt met wat zij zien. Zelfs in Israël worden de beslissingen die ze nemen in twijfel getrokken.
Zou het als een razende boostershots gaan zetten niet eerder ingegeven zijn door angst (paniek!$#@) dan door daadwerkelijk onderzoek?Zoals bij iedereen vaccins plaatsen ?
//--//
Onderzoeken zijn semantische woordkunstjes om dat voor een 'gewillig' doel te laten doorklinken.
Niet eens opzet want het beantwoord serieus aan de oorspronkelijke onderzoeksvraag.
De vraag die niet perse het inzetbare nut duidt dat een ander daarvan ziet in toepassing of gebruik.
Zoiets als vragen aan de de wapenfabrikant of de revolver veilig is, aan de militair of die het goed vindt werken.
Ik heb meermalen gepleit dat bij zaken die onomkeerbaar zijn (of die schade kunnen veroorzaken) ook juist de andere zijde moet worden onderzocht. Niet om af te keuren maar inzichtelijk krijgen wat de beperkingen zijn zodat er fatsoenlijk een afweging gemaakt kan worden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (ŠZapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lees dit stuk. Wat een chaosTop, jongens.quote:Ministeries wijzen voor de handhaving van de vaste zitplaats-regel naar de veiligheidsregio's en gemeenten. De veiligheidsregio's verwijzen door naar de gemeenten. De gemeenten noemen het op hun beurt een verantwoordelijkheid van de voetbalclubs en noemen eventuele handhaving een taak van het ministerie.
"De regels binnen stadions zijn gemaakt door het ministerie en binnen stadions treden wij niet op", zegt een woordvoerder van burgemeester Halsema over de beelden van Ajax-fans die zich niet op hun zitplek blijven. "Het is echt iets tussen ministerie en de voetbalclubs", zegt de gemeente Rotterdam.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik zit nu in de bus en om de 5 minuten; 'draag een mondkapje in de bus, ook op de halte. Veilig reizen doen we samen.'
Tenenkrommend.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Overtuigd in en van de eigen maakbaarheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geniaal. Ik zou wel eens willen weten wat zo'n Hugo dan denkt.
//--//
Kweet vooringenomen (en veel N=1); mensen op die posities denken structureel anders dat niet uitgaat van waarde maar van prijs. (fyi: prijs is iets dat iemand wil betalen, de waarde is wat het zelf heeft).
Iemand denkt primair in het hoe en niet over het waarom, laat staan waartoe.
Datzelfde zie je ook bij Mark, die excelleert in haalbaarheid en elk obstakel daarin reflectieloos zonder visie weet te kantelen. Er is pas (zelf)reflectie en vaag perspectief als dit in dat proces handig is voor te spiegelen.
De rode lijn is zo goed mogelijk continueren van ingezet beleid en alles dat het (ver)stoort wegzetten als subversief."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (ŠZapata)
Dan vraag je wel erg veel van hem hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geniaal. Ik zou wel eens willen weten wat zo'n Hugo dan denkt.
Maar mocht hij toch tot enig denkvermogen in staat zijn verwacht dat het in zijn hoofd klinkt als frikandel.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan vraag je wel erg veel van hem hoor.
Maar mocht hij toch tot enig denkvermogen in staat zijn verwacht dat het in zijn hoofd klinkt als frikandel.
En waarom is datquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:24 schreef Nattekat het volgende:
25% van de tribunes dicht gooien is ook welwaardig. Snap dat festivals zich gigantisch genaaid voelen.
???
![]()
Praat me er niet van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:45 schreef popje het volgende:
Ik zit nu in de bus en om de 5 minuten; 'draag een mondkapje in de bus, ook op de halte. Veilig reizen doen we samen.'
Tenenkrommend.
En al die commercials op de radio. Ik heb 'm maar uitzet. Werd er chagrijnig van.(Un)masking for the greater good.![]()
Welk stadion?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef trein2000 het volgende:
Ik ga zondag weer in ieder geval. Eens kijken of ik de GGD weer aan de telefoon krijg met het verzoek om me te laten testen om vervolgens een uur later een email te krijgen met "hoeft toch niet"![]()
"Vergeet je ratel niet, en blijf op je plek zitten"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:05 schreef Celestien het volgende:
[..]
Praat me er niet van.
En al die commercials op de radio. Ik heb 'm maar uitzet. Werd er chagrijnig van.![]()
Was even een paar weken vrijwilligerswerk doen. Dat schijnt nog te mogen.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik lees dat België vaccinatie verplicht gaat stellen voor al het zorgpersoneel.
Bij het eerste de beste piek die we ongetwijfeld nog gaan krijgen zullen Hugo en Mark wel volgen gok ik zo maar.
En ja ik weet dat we hier niet aan verplichting doen.
De vraag is louter nog hoe lang niet meer. Ik gok dat we oktober niet gaan halen.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.![]()
![]()
Hoe zit het in België qua tekort aan zorgpersoneel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:08 schreef vosss het volgende:
Ik lees dat België vaccinatie verplicht gaat stellen voor al het zorgpersoneel.
Bij het eerste de beste piek die we ongetwijfeld nog gaan krijgen zullen Hugo en Mark wel volgen gok ik zo maar.
En ja ik weet dat we hier niet aan verplichting doen.
De vraag is louter nog hoe lang niet meer. Ik gok dat we oktober niet gaan halen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Weet nog niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgende week ben je er ook? Zit pal naast het uitvakzie email 27 oktober![]()
Dit is een photoshop. Toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.![]()
![]()
Nope...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is een photoshop. Toch?![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orzaak-sterfte-griep![]()
Jemig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nope...![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orzaak-sterfte-griep![]()
![]()
Ik ben 11 september waarschijnlijk in Leeuwarden. Niet in een uitvak maar lekker decadent op de perstribune danquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgende week ben je er ook? Zit pal naast het uitvak![]()
![]()
Welke beelden gebruiken ze bij doodsoorzaak no 1?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
Wat compleet debiel dit. DGo hard or go home![]()
Als je nu nog steeds reguliere tv kijkt verdien je ook gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke beelden gebruiken ze bij doodsoorzaak no 1?
Wat compleet debiel dit. D![]()
Catchy plaatje wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat compleet debiel dit. D![]()
Geen berichten over gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe zit het in België qua tekort aan zorgpersoneel?
Eerst was het plan om per instelling (ziekehuis, WZC..) de vaccinatiegraad bij het personeel bekend te maken, maar dat lijkt moeilijk. Daarom kiest men nu voor een verplichting. Vooral Brussel is een probleem: daar is slechts 60% van de 18+ bevolking gevaccineerd, in vlaanderen 88%are we infinite or am I alone![]()
Klap in het gezicht van de loonslaven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was even een paar weken vrijwilligerswerk doen. Dat schijnt nog te mogen.![]()
“16,8 duizend meer dan in 2019, volledig op het conto van het coronavirus”quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
Dat is nogal een flinke uitspraak..![]()
Eagles! Mooie club.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben 11 september waarschijnlijk in Leeuwarden. Niet in een uitvak maar lekker decadent op de perstribune danZuiger van het FOK!-OMT![]()
Een keer geweest. Ik voel mij niet snel onveilig en dat is maar goed ook. Werkelijk overal knokpartijtjes en relletjes.quote:zie email 27 oktober![]()
Dit is toch gewoon informeren, ik ben er niet bang door geworden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De enige die moet gaan zitten is hugo de faler. In een klein hokje met rvs sanitair en een stalen frame voor het raam.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
De Jonge: "Geplaceerd betekent op je kont zitten"
Ook de Jonge:[ twitter ]
Ja, wat is het nou?
Wat wil ie doen dan? Hugoshenktje spelen en uit persoonlijke nijd de stadions weer dicht gooien?
Laat zien dat je hugo zat bent met zijn beleid en ga staan van het weekend.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Avondklokje doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:14 schreef KingRadler het volgende:
Dat zou een bak zijn komende winter meer griepdoden dan doden van Corona virus![]()
@Janneke141 tot hoelang zal die mondkapjesplicht op vo gaan duren? De herfst?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Officieel of officieus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
@:janneke141 tot hoelang zal die mondkapjesplicht op vo gaan duren? De herfst?zie email 27 oktober![]()
Volgens mij wordt dat beleid strak gehanteerd op scholen hoor.quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Krijg je anders met de liniaal?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat beleid strak gehanteerd op scholen hoor.![]()
Gaan we nou weer door met die nutteloze poppenkastquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
België gaat versoepelen maar de mondkapjes blijven overal verplichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan we nou weer door met die nutteloze poppenkast![]()
![]()
Wat heb jij een hoop vertrouwen in het gezag van docentenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah yes daar is 't weer. Op de barricades!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De enige die moet gaan zitten is hugo de faler. In een klein hokje met rvs sanitair en een stalen frame voor het raam.
Wat wil ie doen dan? Hugoshenktje spelen en uit persoonlijke nijd de stadions weer dicht gooien?
Laat zien dat je hugo zat bent met zijn beleid en ga staan van het weekend.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ah, daar hebben we onze toetsenbord activist weer. Lekker veilig vanaf je bureautje op je zolder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah yes daar is 't weer. Op de barricades!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Pot -> ketel.
Zullen we dat gedoe gewoon niet starten en verder achterwege laten?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Vandaag 1e prik gehad. Pfizer. Iets langer gewacht om na te denken. Uiteindelijk toch besloten om het te doen omdat ik met eigen ogen wat vrienden ken die corona hebben gehad en er nog last van hebben (zijn jonger dan 25 jaar).
Maar moet zeggen dat ik toch wat last heb van de prik. Voel me niet helemaal 100% en linkerarm doet wel zeer met bewegen.![]()
Oh sorry @miss_sly.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik geloof niet dat er nog een plicht komt. Internationale reizen of OV kan ik nog begrijpen, maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig..ja, ik denk dat de verplichting terug gaat komen later in de herfst/winter. En dan moet je wel. Als het bij een advies blijft dan draag ik er enkel eentje wanneer ik dat zelf nodig acht. Op dit moment acht ik het alleen noodzakelijk voor internationale reizen. Verder zal ik er niet meer snel eentje op zetten.
Advies is prima, maar kom niet meer aan met een plicht.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat zou dan kanker moeten zijn... mar ik ga er geen plaatje bij zoeken hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat compleet debiel dit. D
zelfde aantallen van 2021quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
“16,8 duizend meer dan in 2019, volledig op het conto van het coronavirus”
Dat is nogal een flinke uitspraak..
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2027 Duurt te lang
Een op de acht mensen die vorig jaar in Nederland overleed, kwam om het leven als gevolg van een coronabesmetting. In totaal overleden er vorig jaar bijna 168.000 mensen in Nederland, 20.000 mensen overleden als gevolg van een coronabesmetting.
Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) blijkt dat de meeste mensen vorig jaar aan kanker overleden. Zo'n 28 procent van alle sterfgevallen (47.000 mensen) was het gevolg van deze ziekte.
37.000 mensen overleden aan hart- en vaatziekten, 20.000 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orona-kanker-hart-en
Aangepast: 18 augustus 2021George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ja, wij hebben met vrienden toch maar weekendje weg i.cm. een festival geboekt in België, kan het hier niet, dan maar in België YOLOquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ik nog 'es jaloers zou worden op België joh, moet niet gekker worden.![]()
![]()
(voor de liefhebbers: https://extrema.be/ )
En bij terugkomst houden we gewoon even een veiligheidsmarge aan.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ja laten we de dansen-met-janssen faal van De Jonge toeschrijven aan de Nederlandse burgerwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Kreeg je dat de vorige keer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef trein2000 het volgende:
Ik ga zondag weer in ieder geval. Eens kijken of ik de GGD weer aan de telefoon krijg met het verzoek om me te laten testen om vervolgens een uur later een email te krijgen met "hoeft toch niet"wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En hoeveel hadden er aan griep overleden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?![]()
Checkquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.
Zonde man, echt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat zijn wel de bekende verschijnselen. waarschijnlijk heb je lichte koorts. Arm en verschijnselen gaan na 1-2 dagen over, wellicht dat je iets meer en eerder moe bent dan gebruikelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:30 schreef Minimunt het volgende:
Vandaag 1e prik gehad. Pfizer. Iets langer gewacht om na te denken. Uiteindelijk toch besloten om het te doen omdat ik met eigen ogen wat vrienden ken die corona hebben gehad en er nog last van hebben (zijn jonger dan 25 jaar).
Maar moet zeggen dat ik toch wat last heb van de prik. Voel me niet helemaal 100% en linkerarm doet wel zeer met bewegen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
We hebben dat meermalen bizar gevonden dat alleen in geval van Covid19, besmet zijnd (dwz antilichaam/antigeen hebben) dan dus ook de enige oorzaak is voor overlijden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de cijfers die vwb Covid19 immers geen verdere vragen of verklaring zal vragen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (ŠZapata)
Introductieweken nog niet als vanouds: 1,5 meter-disco en digitale escaperooms
Dit is toch diep treurig mensen....wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
We hebben dat meermalen bizar gevonden dat alleen in geval van Covid19, besmet zijnd (dwz antilichaam/antigeen hebben) dan dus ook de enige oorzaak is voor overlijden.Wat een triest verloop zoiets. Die schuld/schaamtevraagstukken ben ik ook meermaals tegengekomen. Verdrietig in dit soort gevallen en niet helpend bij gezonde rouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de cijfers die vwb Covid19 immers geen verdere vragen of verklaring zal vragen.
Dat het de druppel kan zijn geweest die de emmer deed overlopen kan natuurlijk, maar het was idd een hele periode wel simpel om dit als doodsoorzaak te noemen.
Ik ga daarbij geenszins uit van kwade bedoelingen. Echter belanden zo veel doden wel in de statistieken en zoals we allemaal weten kunnen die wel gebruikt worden (zeker als platte cijfers gebruikt worden zonder duiding en dus geen zuivere of complete informatie zijn) voor allerlei doeleinden wat niet altijd zo schoon is zeg maar.
Ik moet daarbij dan weer denken aan de ziekenhuis vergelijkingsoverzichtjes.
Als je het Antonie van Leeuwenhoek gaat vergelijken met Bergman Clinics op kans op sterven tijdens je verblijf, ga je ook nat.
Natuurlijk zijn er veel mensen ziek geworden en overleden aan Covid. Maar jongens... Echt hoor, ik hoop dat we dat ooit weer beetje in perspectief en onderdeel van het geheel gaan zien.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef _serial_ het volgende:
Dit is toch diep treurig mensen....Wat is dit voor dom gelul danquote:Kroegen te vroeg opengegooid'
De Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) vindt het goed dat er dit jaar veel fysiek mogelijk is, maar baalt ook dat het dit jaar nog niet optimaal is. "Het is zonde dat het kabinet de deuren van de horeca zo vroeg open heeft gegooid", zegt Ama Boahene van de LSVb. "Als dat niet was gebeurd, dan was er dit jaar meer mogelijk geweest voor studenten." Ze vindt dat het kabinet meer rekening had kunnen houden met deze belangrijke periode voor aankomend studenten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat moet ik me voorstelen bij een digitale escaperoom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef _serial_ het volgende:
Dit is toch diep treurig mensen....![]()
Opdrachten via Teams oid uitvoeren en websites enzo afspeuren naar aanwijzingen, video's kijken en daaruit aanwijzingen halen. Via telefoon en mail.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstelen bij een digitale escaperoom?
Ik heb er eentje gedaan met werk, maar daar is echt werkelijk geen ene reet aan
Snap dat ze wat proberen te verzinnen hoor, maar dit is erg matig allemaalOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Achter je schermpje thuis samen in discord of teams ontsnappen uit een virtuele kamer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstelen bij een digitale escaperoom?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ipv een echte ruimte om uit te ontsnappen een aantal geschakelde puzzels online etc.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstelen bij een digitale escaperoom?
Zijn laatste tijd wel leuke varianten verschenen maar de besten zijn nog steeds die met fysieke onderdelen die je thuis krijgt gestuurd.
Maargoed, gelukkig zijn de reguliere real life escaperooms ook weer open ondertussenGaat niks boven dat natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ja ik maak er een gewoonte van die dingen op vakantie te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ipv een echte ruimte om uit te ontsnappen een aantal geschakelde puzzels online etc.
Zijn laatste tijd wel leuke varianten verschenen maar de besten zijn nog steeds die met fysieke onderdelen die je thuis krijgt gestuurd.
Maargoed, gelukkig zijn de reguliere real life escaperooms ook weer open ondertussenGaat niks boven dat natuurlijk.
In Praag, Dublin, Berlijn en Barcelona een paar hele toffe gedaan, we zoeken dan echt de toppers uit.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst ook aan photoshop. Mijn god. Dit ga je toch ook niet presenteren? Ik zou me doodschamen. Dit heeft echt niks meer met het beheersen van het virus te maken. Dit is 1 grote poppenkast geworden
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik weet het wel zeker ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo heel goed waarom er geen "normale" introductie mogelijk zou zijn.
Als je alles buiten organiseert, en geen binnen activiteiten hebt/organiseert moet eigenlijk alles toch kunnen?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nooit zelf de neiging gehad om er eentje te beginnen? Zeker met jouw achtergrond en interesse in automatisering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja ik maak er een gewoonte van die dingen op vakantie te doen.
In Praag, Dublin, Berlijn en Barcelona een paar hele toffe gedaan, we zoeken dan echt de toppers uit.
De wisselwerking tussen software en de echte wereld heeft mij er toe gedreven twee escaperooms te ontwerpen en automatiseren. Waar erg leuke projecten en we hebben COVID overleeft vooralsnog
(Leukste blijft ze zelf spelen overigens)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dit inderdaad.. online mis je zoveel qua uitstraling en gedrag dat je elkaar helemaal niet echt leert kennen, zeker met een grotere groep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.
Totaal ongeschikt medium om kennis te maken.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat geloof ik best dat het kut is. Op de hardliners na is bijna iedereen wel klaar met al die digitale onzin wat georganiseerd is. Het toppunt vond ik wel carnaval dit jaar dat in het plaatselijke suffertje foto's stonden van mensen die verkleed thuis carnaval aan het vieren waren op zoom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.![]()
Ik heb inderdaad wel eens een paar onderdelen voor Escaperooms geprogrammeerd en in elkaar gebouwd voor mensen die ken. Supertof inderdaad. Met Raspberry Pi's en Arduino'squote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nooit zelf de neiging gehad om er eentje te beginnen? Zeker met jouw achtergrond en interesse in automatisering.
De wisselwerking tussen software en de echte wereld heeft mij er toe gedreven twee escaperooms te ontwerpen en automatiseren. Waar erg leuke projecten en we hebben COVID overleeft vooralsnog
(Leukste blijft ze zelf spelen overigens)
Misschien dat ik dat ooit wel weer eens verder mee ga, maar ik heb een super toffe baan, dus voorlopig hou ik het even op het oplossen van Escaperooms, en incidenteel iets maken als het op mijn pad komt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als ze willen kan dat inderdaad. Je ziet ook aan de voetbalstadions dat er amper besmettingen uit voort komen. Maar Nederland durft op een bepaalde manier niet het onderscheid te maken tussen binnen en buiten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker ja.
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo heel goed waarom er geen "normale" introductie mogelijk zou zijn.
Als je alles buiten organiseert, en geen binnen activiteiten hebt/organiseert moet eigenlijk alles toch kunnen?![]()
Triest zooitje idd. F1, voetbalstadions vol, maar dit moet er allemaal maar onder lijden. Wat een miereneukerige toestand dit hele beleid. Echt niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef _serial_ het volgende:
Dit is toch diep treurig mensen....
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
![]()
In juli zaten de besmettingen in Engeland vooral in de groep mensen die nog niet immuun voor het virus waren. (wat ook helemaal niet vreemd is)![]()
Nee die zijn er niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef ZarB het volgende:
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).
Aan de linkerkant van het spectrum gaan de maatregelen niet ver genoeg en aan de rechterkant is iedere maatregelen er 1 teveel.
Misschien dat er af een toe een zinnige opmerking komt van Geert of de BB partij, maar die wuiven we gewoon weg.
En de rest volgt gewoon de lijn van het kabinet![]()
Heleboel mensen vinden de maatregelen ook wel primaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet.
Aan de linkerkant van het spectrum gaan de maatregelen niet ver genoeg en aan de rechterkant is iedere maatregelen er 1 teveel.
Misschien dat er af een toe een zinnige opmerking komt van Geert of de BB partij, maar die wuiven we gewoon weg.
En de rest volgt gewoon de lijn van het kabinet![]()
Ken er maar verdomd weinig die zeggen vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heleboel mensen vinden de maatregelen ook wel primalaten we nog even lekker doorgaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er isquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ken er maar verdomd weinig die zeggen vanlaten we nog even lekker doorgaan.
![]()
Het is maar net wie ze vragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er is
Maar je hebt gelijk hoor, maar komt wellicht omdat ik in behoorlijk sociaal actieve groepen zit (waterpolo, leuke vrienden, leuke collega's, etc)wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zijn bang voor aansprakelijkheid/verantwoordelijkheid en dus je politieke koppie eraf als er toch wat besmettingen uit voort komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef ZarB het volgende:
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).
Niemand wil een Dansen met Janssen 2 op zijn naam hebben
Angst. Zoals zo vaak bij dit soort vraagstukken.
Volgens mij is niemand voor onnodig lang rekken van maatregelen maar durft niemand ze daadwerkelijk nu op te heffen en dat risico te gaan nemen.
Dat het zoals het nu gaat nergens meer op slaat lijkt me duidelijk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bedoel je dat GGD/RIVM gedragsonderzoek? Want daar doe ik aan mee en die vragen zijn echt om te huilen zo slecht opgesteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er isOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen specifieke. Gewoon wat ik in mijn herinnering in de media voorbij heb zien komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoel je dat GGD/RIVM gedragsonderzoek? Want daar doe ik aan mee en die vragen zijn echt om te huilen zo slecht opgesteld
En tot nu toe wordt iedere beperking door de overheid redelijk braaf opgevolgd. Dat zegt ook genoeg. 'We' vinden het allemaal wel prima![]()
Ah! Ja er zijn natuurlijk vele andere onderzoeken en verzamelingen van data gaande, true.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen specifieke. Gewoon wat ik in mijn herinnering in de media voorbij heb zien komen
En tot nu toe wordt iedere beperking door de overheid redelijk braaf opgevolgd. Dat zegt ook genoeg. 'We' vinden het allemaal wel prima
En yep, mee eens. Ik heb me weleens minder over zaken verbaasd eigenlijk.
We laten het allemaal wel gebeuren, niet zo'n punt, en al helemaal het een halt toe roepen niet waard ofzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat weten we niet. Rare foto hoor, maar waarom meteen weer in die bagatelliseermodus schieten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Sandman op 21-08-2021 00:35:22 ]'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bagatelliseermodus?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Rare foto hoor, maar waarom meteen weer in die bagetelliseermodus schieten?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja die ja, met dubbel a inderdaadquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
No problemquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die ja, met dubbel a inderdaad.
Zir alleen nog steeds niet hoe dat bagatelliseren isOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ok ja je moet het wel willen zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
No problem
Zir alleen nog steeds niet hoe dat bagatelliseren is'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mooi haakje naar de TT wel datquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok ja je moet het wel willen zien natuurlijk.
Hier vooral mensen die een houding hebben van ‘ach, als de overheid zegt dat het niet kan dan kan het ook niet en dat vinden we prima’. Totdat die mensen door een bepaalde regel zelf getroffen worden, dan komt er meer commentaar. ‘Ik ben toch gevaccineerd, dus waarom zou ik dit niet kunnen doen?’. Veel mensen hebben het zo lang volgehouden omdat ze er gewoon niet veel van merkten imo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is maar net wie ze vragen natuurlijk.
Maar je hebt gelijk hoor, maar komt wellicht omdat ik in behoorlijk sociaal actieve groepen zit (waterpolo, leuke vrienden, leuke collega's, etc)![]()
Gewoon zo'n kastje bij de ingang aan de muur, met zelftests. Uit te breiden met zelf toedienbare vaccinaties en/of identificatiequote:
Ik vind dat voor iedere maatregel een kosten baten analyse moet worden uitgevoerd..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier vooral mensen die een houding hebben van ‘ach, als de overheid zegt dat het niet kan dan kan het ook niet en dat vinden we prima’. Totdat die mensen door een bepaalde regel zelf getroffen worden, dan komt er meer commentaar. ‘Ik ben toch gevaccineerd, dus waarom zou ik dit niet kunnen doen?’. Veel mensen hebben het zo lang volgehouden omdat ze er gewoon niet veel van merkten imo.
Een van de goedkoopste maatregelen is IC capaciteit uitbreiden maar daar willen ze niet aan.
Lock down die meer schade doet dan goed wordt wel weer ingevoerd.
Zeg het maar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:
U krijgt tussen 10 augustus en 1 september een brief thuis van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Daarin staat dat u 2 gratis zelf toedienbare vaccinaties kunt bestellen per huishouden via Zelfvaccinatiesbestellen.nl. Met een zelf toedienbare vaccinatie beschermd u zichzelf tegen het coronavirus.
[ Bericht 12% gewijzigd door Za op 21-08-2021 02:43:29 ]![]()
https://www.wdam.com/2021(...)r-covid-19-patients/quote:Any Mississippian diagnosed with COVID-19, even those who are fully vaccinated, must immediately isolate at home, according to an order issued Friday by State Health Officer Dr. Thomas Dobbs. The order is statewide and effective immediately.
The order is very similar to one Dr. Dobbs issued at almost this exact same time in 2020. But the language is updated to include “fully vaccinated individuals, infected with COVID-19.” It also states “Mississippi K-12 schools are required to exclude all students and faculty diagnosed with COVID-19 from the school setting during the isolation period.”
Anyone infected with COVID-19 must must remain in the home or other appropriate residential location for 10 days from onset of illness (or 10 days from the date of a positive test for those who are asymptomatic).
A negative test for COVID-19 is not required to end isolation at the end of 10 days, but you must be fever free for at least 24 hours with improvement of other symptoms.
Persons infected with COVID-19 should limit exposure to household contacts. No visitors should be allowed in the home. Please stay in a specific room away from others in your home. Use a separate bathroom if available. If you need to be around others in your home, you should wear a face mask.
Failure or refusal to obey the lawful order is, at a minimum, a misdemeanor punishable by a fine of $500.00 (41-3-59) or imprisonment for six months or both. If a life-threatening disease is involved, failure or refusal to obey the lawful order of a health officer is a felony, punishable by a fine of up to $5,000 or imprisonment for up to five years or both (41-23-2).are we infinite or am I alone![]()
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rallyquote:Maine Lawmaker Whose Wife Just Died of COVID Joins Anti-Vax Rally
A Republican legislator in Maine who lost his wife to COVID-19 last week appeared at a rally on Tuesday that featured a GOP colleague who compared the state’s Democratic governor to a Nazi doctor who performed deadly experiments on Jews during the Holocaust.
[..]are we infinite or am I alone![]()
Dat is de 'bible belt' in de VS, als je daar een baksteen lukraak in de lucht smijt, raak je opzeker een orthodoxe refo. De vaccinatiegraad is daar waarschijnlijk, heel erg laag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 05:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.wdam.com/2021(...)r-covid-19-patients/![]()
Een vergelijking maken met nazi-duitsland in de tweede wereld oorlog heet een 'godwin', dan klopt het verhaal meestal gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 05:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rally![]()
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,quote:
0:50: “De dierentuin! De dierentuin! De dierentuin!”
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Het wordt overal een bende in de herfst en de winter op deze manier.![]()
Waarschijnlijk gaan we nog terugverlangen naar vorig jaar.![]()
Achja, ik kan er toch niks aan veranderen en wie weet heb ik het mis.![]()
Maar controleert iemand überhaupt nog iets? Ik ben zowel donderdag als gisteravond 'iets gaan drinken' en in ieder café was een feestje gaande met live muziek, dansende mensen etc![]()
Had niet de indruk dat er ook maar iemand zich druk maakte over controle. Zeker omdat er genoeg politie en boa's rond liepen die het allemaal wel best vonden.
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!![]()
In mijn gym is er niemand die nog hysterisch met zijn schoonmaakspray de gewichten loopt te poetsen, er wordt weer volop gespot en afstand houden is ook niet meer aan de orde. Heerlijk. Geen verplichte reservering meer ook. Hangt voor de bühne nog een groot bord met alle regeltjes, maar geen hond doet er meer wat op uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Maar controleert iemand überhaupt nog iets? Ik ben zowel donderdag als gisteravond 'iets gaan drinken' en in ieder café was een feestje gaande met live muziek, dansende mensen etc![]()
Had niet de indruk dat er ook maar iemand zich druk maakte over controle. Zeker omdat er genoeg politie en boa's rond liepen die het allemaal wel best vonden.
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Gisteren zwom mijn zoontje af voor B. Hij was de avond er voor bij oma blijven slapen, oma ging mee in dezelfde auto, oma past op, eet bij ons... maar in het zwembad komt er iemand op je af dat oma in een apart "vierkant" moet zitten op de tribune voor de 1.5m afstand.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!
Die regeltjes ook, wat een ergernis.![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 06:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,
0:50: “De dierentuin! De dierentuin! De dierentuin!”
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference![]()
En maar blijven dreigen met maatregelen....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.
Voor wat? Hugo's willetje bevredigen??'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Daar zou ik dan een keer hard om lachenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gisteren zwom mijn zoontje af voor B. Hij was de avond er voor bij oma blijven slapen, oma ging mee in dezelfde auto, oma past op, eet bij ons... maar in het zwembad komt er iemand op je af dat oma in een apart "vierkant" moet zitten op de tribune voor de 1.5m afstand.
Die regeltjes ook, wat een ergernis.![]()
![]()
Dat doet er toch niet toe als je met kanker een dodelijk auto-ongeluk krijgt is de oorzaak ook dat ongeluk. Je kunt niet zeggen als oorzaak had onderliggend lijden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Inderdaad, maar echt, de medewerker van het zwembad verontschuldigde zich nog want er zijn blijkbaar nog random controles ook... totaal debiel die regeltjes op dat soort plekken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daar zou ik dan een keer hard om lachen![]()
Tja alles om maar niet toe te hoeven geven dat je fout zat. Maar wel zijn wijf kwijtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 05:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rallyOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Covid is geen griepje :’)
Vertel dat aan de inheemse (Zuid) Amerikaanse bevolking die destijds gedecimeerd werd door blootstelling aan het voor hen onbekende virussen.
Dit terwijl de al tijden lang blootgestelde Europese binnenvallers er weinig last van hadden.
De wereld gaat er nu even doorheen en voor de overlevende is covid zo gevaarlijk niet.
Wel mooi dat er inca-achtige schedelmuur wordt getoond bij rtl.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Geen idee waar dat filmpje precies is opgenomen, maar als zo'n hypermarché in een (groot) winkelcentrum zit, kom je er ook niet in. Zie bijvoorbeeld hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 06:53 schreef Drekkoning het volgende:
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,
Maar lekker bezig daar in Frankrijk.Ook bijzonder onhandig aangepakt allemaal, ongekend.
![]()
Compleet debiel inmiddels.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad, maar echt, de medewerker van het zwembad verontschuldigde zich nog want er zijn blijkbaar nog random controles ook... totaal debiel die regeltjes op dat soort plekken.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Maar als diegene onderweg was naar het ziekenhuis voor een kanker behandeling, is de oorzaak weer 'kanker'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe als je met kanker een dodelijk auto-ongeluk krijgt is de oorzaak ook dat ongeluk. Je kunt niet zeggen als oorzaak had onderliggend lijden.
Coronalogica.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
KFF Vaccine Monitor.quote:Almost half (47%) of parents whose kids attended school virtually or a mix of in-person and virtual during the last school year say they fell behind academically compared with a quarter (26%) of parents whose kids attended all or mostly in person.
46% of parents say their kids attending schools virtually fell behind in their social and emotional development compared with 31% of kids who went to school.
One in five (22%) parents of kids who went to school say their kids experienced mental health or behavioral problems due to COVID, but the number rose to 39% for kids whose school experience was largely through a computer screen.![]()
Het aantal kinderen dat straks een bril nodig heeft zal ook flink gaan stijgen.quote:
Door steeds naar een monitor te kijken.![]()
Nee, dan is het nog steeds een auto-ongeluk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar als diegene onderweg was naar het ziekenhuis voor een kanker behandeling, is de oorzaak weer 'kanker'.
Coronalogica.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Precies, corona is allang voorbij op een paar onzichtbare regeltjes na. Er zijn mensen hier op het forum die zich heel druk maken, maar die komen nooit buiten. Als je eenmaal buiten komt merk je er vrij weinig tot niets van.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
En dat er gezellige feestjes zijn in een aantal steden
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ligt eraan waardoor je dat auto-ongeluk krijgt. Heb je een epileptische aanval of hartstilstand in je auto en knal je op een andere auto, dan is puur auto-ongeluk niet de oorzaak in je papierenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dan is het nog steeds een auto-ongeluk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heer-lijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:41 schreef Tijn het volgende:
Vergeet niet dat buiten het zonnetje lekker schijnt vandaag, mensen![]()
Terras staat al gepland, lummelen, knuffelen, alles met veel mensenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken. @Szuraquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heer-lijk![]()
Terras staat al gepland, lummelen, knuffelen, alles met veel mensenJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Een fokker? Onmogelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken. @:szuraOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wij hebben vandaag na onze voetbalwedstrijd (niveautje kelderklasse) een kantinefeestje met een paar hele slechte regionale Nederlandstalige zangers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:41 schreef Tijn het volgende:
Vergeet niet dat buiten het zonnetje lekker schijnt vandaag, mensen
Wel allemaal geplaceerd natuurlijk!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ow zeker niet, lekker ontbeten buiten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:41 schreef Tijn het volgende:
Lekker man.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het is hartstikke grijs...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ow zeker niet, lekker ontbeten buiten.
Lekker man.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Het is wel grappig, bij de ene tent mag je nog geen stoeltje verschuiven 'vanwege Corona', bij de andere tent gaat de muziek aan en dansen mensen tegen elkaar aan...Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Kroeg weet ik niet maar ik zat gisteren in een restaurant/eettoko en daar was het eigenlijk volstrekt normaal. Het was zo'n ruim opgezette zaak in een oude hoeve, met speeltuin en -ruimte voor de kids dus er waren veel verplaatsingen en iedereen vond het wel best. Personeel maakte zich nergens druk om.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!![]()
Misschien heeft het ook met de relatie of ervaring met de lokale handhaving te maken. Dat natuurlijk weer samenhangt met je locatie. Een ruim restaurant in een oude hoeve vergt een andere aanpak dan een smal pandje met 20 tafeltjes langs de oude gracht in het centrum.
Ik moet zeggen zelf alleen maar gastvrije en vooral vrije ervaringen te hebben gehad in hotels, restaurants en terrassen. Anders ben je er ook zo weer weg toch.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heer-lijk![]()
Terras staat al gepland, lummelen, knuffelen, alles met veel mensen
@Lenny_Leonard @fetX![]()
Hier gaan we vrij vaak uit eten ook en de laatste weken eigenlijk niks gemerkt. Geen controles en veel restaurants voelen net zo druk als vķķr Corona.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kroeg weet ik niet maar ik zat gisteren in een restaurant/eettoko en daar was het eigenlijk volstrekt normaal. Het was zo'n ruim opgezette zaak in een oude hoeve, met speeltuin en -ruimte voor de kids dus er waren veel verplaatsingen en iedereen vond het wel best. Personeel maakte zich nergens druk om.![]()
Waar is eragon eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken. @:szuraLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wat dat betreft weer fantastisch gedatumprikt twee maanden terug om de hele dag een beetje te gaan BBQen en bier drinken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:41 schreef Tijn het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Knuffeldoodquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waar is eragon eigenlijk heen?
Zeer tragischZuiger van het FOK!-OMT![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier gaan we vrij vaak uit eten ook en de laatste weken eigenlijk niks gemerkt. Geen controles en veel restaurants voelen net zo druk als vķķr Corona.
Snap ook niet dat ze in het buitenland maar blijven hannesen met die mondmaskers overal. Buiten dat het er kil uitziet voegt het ook zo ontzettend weinig toe nog.![]()
Klap in het gezicht van het gevoel voor urgentie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..] voegt het ook zo ontzettend weinig toe nog."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Maar zo'n De Jonge weer he, met zijn niet staan bij voetbal. Is er nog iemand die zo'n man serieus neemt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van het gevoel voor urgentie.![]()
Hijzelf niet iig gezien de foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar zo'n De Jonge weer he, met zijn niet staan bij voetbal. Is er nog iemand die zo'n man serieus neemt?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Interessant klein draadje over waarom boosters werken en het niet per se betekent dat je continu boosters moet blijven uitdelen.![]()
En over een jaar verschijnen verhalen over dat een vierde booster geen vijfde gaat worden..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:41 schreef Tijn het volgende:
Interessant klein draadje over waarom boosters werken en het niet per se betekent dat je continu boosters moet blijven uitdelen.
[ twitter ]![]()
Ja bij ons bij de waterpolotraining hebben we ook wel eens boa's gezien die de tribune opliepen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad, maar echt, de medewerker van het zwembad verontschuldigde zich nog want er zijn blijkbaar nog random controles ook... totaal debiel die regeltjes op dat soort plekken.
Kwam ze even benadrukken dat we op de kant toch echt 1,5 meter afstand moesten houden, terwijl we een paar seconden daarvoor nog hijgend in elkaars nek lagen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wie weet, maar deze man zegt dus dat de kans dat je nog een booster nodig hebt kleiner wordt na elke inenting.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En over een jaar verschijnen verhalen over dat een vierde booster geen vijfde gaat worden..![]()
Maar meeste vaccins zijn momenteel een 2-regime en niet een 3-regime. Dus waarom wordt dat benoemd?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:41 schreef Tijn het volgende:
Interessant klein draadje over waarom boosters werken en het niet per se betekent dat je continu boosters moet blijven uitdelen.
[ twitter ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Trap er niet in maat. Ik ga weer een griep vergelijking erin gooien. Voor influenza hebben we een jaarlijkse booster. Dacht dat covid erger was?? Dus bereid je maar voor, voor de 3de, 4de, 5de etc.etc. booster.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie weet, maar deze man zegt dus dat de kans dat je nog een booster nodig hebt kleiner wordt na elke inenting.![]()
Ik kan mij zo irriteren aan nieuws/gezeur/discussie over vaccinatieplicht voor zorgpersoneel.
Die is er namelijk al tientallen jaren voor Hepatitis B. Daar heeft nog nooit iemand over gezeurdIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Echt super goed artikel van Erwin Kompanje twee dagen geleden in de Telegraaf. Lijkt me een van de weinige voices of reason momenteel.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Is dat een plicht?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:03 schreef MaxC het volgende:
Ik kan mij zo irriteren aan nieuws/gezeur/discussie over vaccinatieplicht voor zorgpersoneel.
Die is er namelijk al tientallen jaren voor Hepatitis B. Daar heeft nog nooit iemand over gezeurd![]()
Even linkje voor de context :quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:03 schreef Discombobulate het volgende:
Echt super goed artikel van Erwin Kompanje twee dagen geleden in de Telegraaf. Lijkt me een van de weinige voices of reason momenteel.
Verbazing over prikpolarisatie: ’We hebben ons in de paniek laten meesleuren’quote:De farmaceutische industrie wil wel dat dit nog even doorgaat. Het is geweldig dat zij zo snel een vaccin konden produceren, maar ik las dat Pfizer nu ook huisdieren wil vaccineren en zo meteen krijgen we allemaal een derde en een vierde prik als booster en komen er weer nieuwe vaccins. Straks krijgen we nog een stempelkaart: heb jij je 44e prik al gehad? Bij Pfizer gaan ze echt niet zeggen: corona is voorbij, we gaan weer erectiepillen maken. In die bestuursvergaderingen zitten ze alleen nog te lachen."quote:Als ethicus zeg ik: juist in een crisis moet ons moreel kompas deugen, bepaalde waarden moeten we altijd hooghouden. Daaraan heeft het tijdens corona vaak ontbroken. We hebben ons als samenleving in de paniek laten meesleuren. Dat zou een les moeten zijn."
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hij zegt dus dat 3 shots vaker voorkomen dan je denkt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar meeste vaccins zijn momenteel een 2-regime en niet een 3-regime. Dus waarom wordt dat benoemd?
Geen idee of dat zo is, maar ik heb vooralsnog geen reden om aan te nemen dat dat niet waar is.![]()
Dat is volgens mij niet vergelijkbaar omdat Influenza snel muteert en er daarom steeds een nieuwe griepprik ontwikkeld moet worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Trap er niet in maat. Ik ga weer een griep vergelijking erin gooien. Voor influenza hebben we een jaarlijkse booster. Dacht dat covid erger was?? Dus bereid je maar voor, voor de 3de, 4de, 5de etc.etc. booster.
Sars-cov-2 muteert ook wel, maar fundamenteel werken de originele vaccins er nog steeds tegen. De reden om boosters te nemen heeft te maken met het vergroten van de kans dat je immuunsysteem T-cellen aanmaakt voor de memoryfunctie.
Dit is althans hoe ik het als complete leek begrijp.![]()
Dat is een aanbod vanuit de werkgever. Geen plicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:03 schreef MaxC het volgende:
Die is er namelijk al tientallen jaren voor Hepatitis B. Daar heeft nog nooit iemand over gezeurd
Alleen militairen kennen een vaccinatieplicht.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
'moreel kompas' is wel een heel subjectieve term, natuurlijk. Dat is geen universeel iets dat voor alles en iedereen hetzelfde is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Even linkje voor de context :
Verbazing over prikpolarisatie: ’We hebben ons in de paniek laten meesleuren’
[..]
[..]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Helemaal eensquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Even linkje voor de context :
Verbazing over prikpolarisatie: ’We hebben ons in de paniek laten meesleuren’
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Deze is ook wel pakkend :quote:De collectieve angst werd niet gereduceerd: we gingen van de paniek rond het aantal doden naar die rond het aantal ic-opnames, naar het aantal besmettingen, naar het aantal gevaccineerden en nu weer terug naar het aantal besmettingen ’want de deltavariant is zo gevaarlijk’. Zolang we gefocust blijven op de dreiging van het virus, zal de angst niet verminderen.”wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Klinkt prachtig hoor altijd morele waarden hooghouden, zelfs in een crisis
Jammer dat men altijd heel subjectief shopt welke morele waarden dat zijn![]()
De dag waar je wist dat ging komen is gekomen:
Experts zien geen verschil in besmettingsrisico tussen GP Zandvoort en festivals
En als het tijd is voor de vierde, dan zetten ze erbij dat het voor de griepprik ook heel normaal is dat er een 4e, 5e etc. is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat 3 shots vaker voorkomen dan je denkt.
Geen idee of dat zo is, maar ik heb vooralsnog geen reden om aan te nemen dat dat niet waar is.
Het is gewoon een mooi textje ter goedprating om het allemaal meer acceptabel te laten lijken. En iedereen papagaaid het straks weer inhoudsloos na, let maar op.
Pfizer lacht zich een slag in de rondte.Waarschuwing: Uitlatingen van deze persoon kunnen door sommigen als kwetsend worden ervaren. Bij interacties kunnen wij uw veilige zone niet garanderen.![]()
Zonder die vaccinatie mag je niet met patiënten werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een aanbod vanuit de werkgever. Geen plicht.
Alleen militairen kennen een vaccinatieplicht.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Het is ook vooral een angstpandemie, zoveel mag wel duidelijk zijn inmiddels. De angst lekker hoog houden (ontwikkel je ook allerlei vage klachten van overigens; kortademigheid, hoofdpijn, duizeligheid, etcetera).quote:
Helaas is er voor een angststoornis geen spuitje.Waarschuwing: Uitlatingen van deze persoon kunnen door sommigen als kwetsend worden ervaren. Bij interacties kunnen wij uw veilige zone niet garanderen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: