Haha! Als er vanaf nu iemand een vergelijking maakt met gele sterren kunnen we gewoon zeggen dat mensen zonder gele ster een ratel dienen te krijgen. Dan maak je ook geen vergelijking met WO2.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja dus...
Een beruchte ziekte was lepra oftewel melaatsheid. Wie melaats was, mocht geen contact onderhouden met gezonde mensen. Daarom moesten leprozen in de middeleeuwen hun aanwezigheid kenbaar maken door met een ratel lawaai te maken. Sommige steden verstrekten 'hun' melaatsen een ratel waarop het stadswapen was afgebeeld.
In Israel is geconstateerd van niet, en zijn ze als een razende boostershots gaan zetten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef chratnox het volgende:
Dank voor die link. De eerste link waar ik daaronder op klik: https://www.malaymail.com(...)in-older-sic/1999060
[..]
Dat onderschrijft toch juist dat vaccinatie gewoon werkt, ook na 6 maanden?
Er wordt door verschillende andere landen gezegd dat de data die ze in Israël zien niet overeen komt met wat zij zien. Zelfs in Israël worden de beslissingen die ze nemen in twijfel getrokken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:35 schreef Za het volgende:
[..]
In Israel is geconstateerd van niet, en zijn ze als een razende boostershots gaan zetten.
Sowieso nog steeds geloven in die papieren 1,5 meter werkelijkheidquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat binnen het stadion de 1,5 meter verdwijnt.
Dit is als tegen een kind in een kamer vol snoep zeggen: "je mag twee snoepjes, als je er meer eet volgt er straf"
Do as I say, not as I do.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Hugo vandaag; voetbalfans, blijf op je reet zitten!
Hugo 5 dagen geleden bij een voetbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Hugo moet lekker opdonderen met z'n gejank.
Hugo is een beetje als Napoleon van Animal Farm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Hugo vandaag; voetbalfans, blijf op je reet zitten!
Hugo 5 dagen geleden bij een voetbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Hugo moet lekker opdonderen met z'n gejank.
We hebben hier te maken met Hugo de Jonge he? In de wereld van Hugo heeft Hugo altijd gelijk en is elke vorm van kritiek op Hugo een bevestiging van zijn eigen gelijk. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha maatregelen willen aankondigen omdat mensen zich niet aan de debiele regeltjes houden ipv daadwerkelijk overdracht van corona willen voorkomen. Wat een totaalgekken.
Wollen Sie die Totalidioten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha maatregelen willen aankondigen omdat mensen zich niet aan de debiele regeltjes houden ipv daadwerkelijk overdracht van corona willen voorkomen. Wat een totaalgekken.
Israel loopt nogal voor op de meeste landen, maar ook daar komen tegenstrijdige berichten vandaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:36 schreef chratnox het volgende:
Er wordt door verschillende andere landen gezegd dat de data die ze in Israël zien niet overeen komt met wat zij zien. Zelfs in Israël worden de beslissingen die ze nemen in twijfel getrokken.
Zou het als een razende boostershots gaan zetten niet eerder ingegeven zijn door angst (paniek!$#@) dan door daadwerkelijk onderzoek?
Van de 600 mensen op de IC zijn er 300 gevaccineerd. Bijna alle 300 mensen die op de IC liggen die gevaccineerd zijn hebben al een slechte gezondheid en waren voor ze op de IC kwamen al in een verzorgingstehuis e.d.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Israel loopt nogal voor op de meeste landen.
Oordeel zelf vwb paniek:
https://twitter.com/Miss_Royal73/status/1425207212390207489?s=20
Ik ben die vent zo zat he. Met z'n frikandel. In een normaal functionerend land had die vent al lang z'n koffers kunnen pakken ipv het aanmodderen van de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo is een beetje als Napoleon van Animal Farm.
Waar doet dit me aan denken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja dus...
Een beruchte ziekte was lepra oftewel melaatsheid. Wie melaats was, mocht geen contact onderhouden met gezonde mensen. Daarom moesten leprozen in de middeleeuwen hun aanwezigheid kenbaar maken door met een ratel lawaai te maken. Sommige steden verstrekten 'hun' melaatsen een ratel waarop het stadswapen was afgebeeld.
Lekker gedanst meneer Scrummie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben die vent zo zat he. Met z'n frikandel. In een normaal functionerend land had die vent al lang z'n koffers kunnen pakken ipv het aanmodderen van de afgelopen anderhalf jaar.
Dit motiveert mij bijna om weer een ellenlange rant over De Jonge te schrijven, maar ik hou me in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lekker gedanst meneer Scrummie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
47 gemeentes met 0 besmettingen
57 gemeentes met 1 besmettingen
120 gemeentes met 2-4 besmettingen
27 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Niet per se anderhalve meter, maar ik sta,bijvoorbeeld, bij het koor niet meer schouder aan schouder, zoals voor Corona; hou wel degelijk afstand en ik ga op de achterste rij staan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds geloven in die papieren 1,5 meter werkelijkheid
Niemand doet daar meer aan.
Ach je ziet nog steeds een paar mensen met een mondkapje door de winkels lopen, en anderen willen weer dat iedereen een zelftest in zijn neus steekt voor het afspreken. Sommige mensen blijven ontzettend bang.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds geloven in die papieren 1,5 meter werkelijkheid
Niemand doet daar meer aan.
Ja, gelukkig bevinden die mensen zich niet in mijn directe kring, ik zou er bloednerveus van worden na 1,5 jaar nog steeds dat krampachtige gedrag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach je ziet nog steeds een paar mensen met een mondkapje door de winkels lopen, en anderen willen weer dat iedereen een zelftest in zijn neus steekt voor het afspreken. Sommige mensen blijven ontzettend bang.
Toen ik vorige week in Spanje was, moest ik echt weer wennen en vergat em continu. Je bent iig sneller gewend zonder dan dat je weer steeds in de benen bent en denkt:'Kuuuuut!"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?
Eens. Hoewel het op zich geen antwoord op mijn vraag is. Het ontwennen was in elk geval zeer makkelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen ik vorige week in Spanje was, moest ik echt weer wennen en vergat em continu. Je bent iig sneller gewend zonder dan dat je weer steeds in de benen bent en denkt:'Kuuuuut!"
Voor de 10.000 stappen neuroten is zo'n mondkapje wel een uitkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |