Ik denk het niet. En ga ze ook niet opdoen. Vorige keer ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?
Ja logisch. Zolang corona bestaat is plezier, of gedragingen die daar mogelijk toe zouden kunnen leiden, verboten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja logisch. Zolang corona bestaat is plezier, of gedragingen die daar mogelijk toe zouden kunnen leiden, verboten!
Geen muziek, geen gelach, gewoon je bek houden, en al helemaal de geest van Robert Koch niet beledigen.
Dat ik nog 'es jaloers zou worden op België joh, moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.
Wel met coronacheck-achtige dingen of dat ook niet? Heb het laatste jaar toch niet de associatie 'soepel' met België.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.
Ho, dat is zeer logisch, want met muziek lijkt het teveel op een groepsles. En die waren verboden. Wel mocht een groep mensen allemaal verschillende oefeningen doen. Niet dezelfde he, want groepsles....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ik controle kreeg met buiten sporten en ze vielen over de muziek en toen ik aangaf dat je daar geen corona van kreeg, wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling. Genant gedoe, mensen sterven met bosjes in verpleeghuizen en ga je lopen mekkeren over de muziek.
Nope. Grote festivals wel. En per 1 november mogen de gewesten kiezen wat ze daar met clubs en discotheken mee doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wel met coronacheck-achtige dingen of dat ook niet? Heb het laatste jaar toch niet de associatie 'soepel' met België.
Zie ze idd liever dansen op dat kut nummer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel ik absoluut respect heb voor zorgmedewerkers, hoop ik dit soort foto's komende herfst/winter echt niet meer te zien.
Welk kutnummer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie ze idd liever dansen op dat kut nummer.
en die gekke mondkapjes, en 1,5?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zie ze gewoon liever helemaal niet, no offencequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie ze idd liever dansen op dat kut nummer.
Ach ja, je kunt er van zeggen wat je wilt, maar ze weten meestal wel wat de echte prioriteiten zijn. Aldus een reservebelg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ik nog 'es jaloers zou worden op België joh, moet niet gekker worden.
Eens, hoewel ik dit nog iets minder afstotelijk vind dan een clubje medewerkers die er door Ria van HR door groepsdruk toe gedwongen worden voor lul te staan in een achterlijk Jerusalema-dansfilmpje, want hihaho dat is zo ludiek en hip en het is nog gratis reclame ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel ik absoluut respect heb voor zorgmedewerkers, hoop ik dit soort foto's komende herfst/winter echt niet meer te zien.
Ja dat is nog een beetje zot. Over de afstand wordt niet gesproken. Bij festivals met tienduizenden mensen ook geen afstand en mondkapjes. Alleen als je in een café, hangend met 20 mensen aan de toog, je gaat verplaatsen. Dus als je dan naar het toilet gaat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en die gekke mondkapjes, en 1,5?
Lichtelijk overdreven natuurlijk maar doorgaans is de mate van gezelligheid wel een goede graadmeter voor de afkeurende blikken van de dames en heren uit het OMT en dus ook de rest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja logisch. Zolang corona bestaat is plezier, of gedragingen die daar mogelijk toe zouden kunnen leiden, verboten!
Geen muziek, geen gelach, gewoon je bek houden, en al helemaal de geest van Robert Koch niet beledigen.
pfff mijn post ging in de mist in..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het niet mocht. Enkel als je daadwerkelijk besmet was.
Was in het Antonie. We lopen er nu nog steeds en je ziet natuurlijk alleen maar mondmaskers. Vind ik daar overigens ook volledig terecht. Alleen om aan te geven hoe snel het veranderde en hoe mensen erin meegingen.
Wel was er toen schaarste maar dat masker was legaal meegegeven uit het UMCG.
Alles rondom deze pandemie hangt vast met gekke regeltjes. Dat ik controle kreeg met buiten sporten en ze vielen over de muziek en toen ik aangaf dat je daar geen corona van kreeg, wisten ze zelf ook niet zo goed wat ze daar eigenlijk deden en begonnen ze over de uitstraling. Genant gedoe, mensen sterven met bosjes in verpleeghuizen en ga je lopen mekkeren over de muziek.
Hier mogen de festivals vanaf 20 september ook weer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll give you something to do
Oh vind ik wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:23 schreef Noek het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=642599753283274
Wel SOUND ON, hè??!!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was er maar een dislike knop voor dit soort reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |