Ehm ja, die mondkapjes komen vast weer. Denk dat we zo weer terug bij af zijn. Heb er maar weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Eens. Hoewel het op zich geen antwoord op mijn vraag is. Het ontwennen was in elk geval zeer makkelijk.
Ja? Ik ga het niet meer doen hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm ja, die mondkapjes komen vast weer. Denk dat we zo weer terug bij af zijn. Heb er maar weinig vertrouwen in.
En dan gaan we gewoon weer keurig meedoen aan the rat race.
Dat neem ik me ook voor. Hoop niet dat we weer aan die onzin moeten beginnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja? Ik ga het niet meer doen hoor.
Gevoelsmatig..ja, ik denk dat de verplichting terug gaat komen later in de herfst/winter. En dan moet je wel. Als het bij een advies blijft dan draag ik er enkel eentje wanneer ik dat zelf nodig acht. Op dit moment acht ik het alleen noodzakelijk voor internationale reizen. Verder zal ik er niet meer snel eentje op zetten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?
Ik heb een weekend-vrij abbo en reis sinds mei naar de leukste steden in NL omdat ik geen rijbewijs heb. In winkels hoef ik die lap gelukkig niet meer te dragen. Daardoor komt steeds vaker voor dat ik het gewoon vergeet om het ding bij het inchecken in het station weer op te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Gaan de mondkapjes weer terugkomen in de herfst denken jullie? En gaan jullie hem dan weer opdoen? Of wordt het onmogelijk om weer mondkapjesplicht in te voeren?
God nee, niet weer die poppenkast.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig..ja, ik denk dat de verplichting terug gaat komen later in de herfst/winter. En dan moet je wel. Als het bij een advies blijft dan draag ik er enkel eentje wanneer ik dat zelf nodig acht. Op dit moment acht ik het alleen noodzakelijk voor internationale reizen. Verder zal ik er niet meer snel eentje op zetten.
Dit ja. Zeker in winkels etc waar je over het algemeen vluchtig langs elkaar heen loopt, ook al is het op minder dan 1.5m...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
God nee, niet weer die poppenkast.
En het maakt allemaal zo weinig uit in de long run, uiteindelijk zie je dezelfde golfbeweging in elk Europees land vroeg of laat.
Mensen hebben toch geen zin om ze te dragen op plekken waar die dingen werkelijk van nut zouden zijn want dan hebben ze er teveel last van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker in winkels etc waar je over het algemeen vluchtig langs elkaar heen loopt, ook al is het op minder dan 1.5m...
Boeit geen kut. En zelfs al sta je langer dicht op elkaar dan helpen die basic lapjes stof ook geen drol.
Dan zouden die ffp maskers waar Erno zo'n fanboy van is nog misschien beter werken, maar die hebben we hier uberhaupt nooit ingevoerd.
Was het maar een ebola-achtige ziekte, dan hadden we een stuk minder ellende gehad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al dat rood en donkerrood.Alsof we te maken hebben met vliegende ebola met een mortality rate van 1 op 2.
Wat een poppenkast.
dat is toch ráárquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Israel loopt nogal voor op de meeste landen, maar ook daar komen tegenstrijdige berichten vandaan.
Oordeel zelf vwb paniek:
[ twitter ]
Je gevolgtrekking klopt niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:35 schreef Za het volgende:
[..]
In Israel is geconstateerd van niet, en zijn ze als een razende boostershots gaan zetten.
Of: 99% van de ziekenhuisopnames van mensen na een auto-ongeluk zijn mensen die een autogordel droegen. Een autogordel werkt dus niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je gevolgtrekking klopt niet.
Ik ben in een goede bui dus je krijgt van mij een autogordelanalogie.
'Autogordels voorkomen niet alle verkeersdoden, dus we moeten meer maatregelen nemen ten faveure van de verkeersveiligheid'
Jij: 'Oh, dus autogordels werken niet'
Je vader moest dat afdoen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:39 schreef Noek het volgende:
In het begin van de 1e golf had ik een masker, zo'n Erno masker, geregeld voor mijn vader die toen vol in de kankerbehandelingen zat en ik wilde dat hij die zou dragen als we naar het ziekenhuis gingen. Moest hij die verplicht afdoen daar. Ik vertelde dat toen hier op FOK! en toen ging zo'n sneu wijf tekeer dat het terecht was. Geen idee waarom ze dat vond maar FOK!kers vinden wel vaker wat en ik begreep er geen kut van want ik wilde mijn vader beschermen. Nou, dat duurde maar even voor het verplicht was overal. Bizar hoe snel een samenleving iets accepteert en ook instant overneemt.
https://www.timesofisrael(...)ted-and-under-60-tv/quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:41 schreef Za het volgende:
[..]
Israel loopt nogal voor op de meeste landen, maar ook daar komen tegenstrijdige berichten vandaan.
Oordeel zelf vwb paniek:
[ twitter ]
quote:Only one of 61 Israelis hospitalized with COVID in serious condition is a fully vaccinated individual under the age of 60, Channel 12 news reported Sunday, citing Health Ministry figures.
etc.quote:Some health officials cast doubt on these figures, noting that they were gathered only over a period of a month, and they maintain that the Pfizer vaccine is actually more effective against Delta than claimed.
Dat zou dan toch juist aangeven dat ik vaak in een goede bui ben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:44 schreef chratnox het volgende:
Maarre, ben je normaal niet in een goede bui dan? Deze analogie gebruik je vaker
quote:Misinformation and misunderstanding about vaccine efficacy have abounded recently, potentially sparked by what seemed to be worrying data out of Provincetown, Massachusetts, reported last week by the CDC.
The agency's investigation revealed that 74% of the 469 COVID-19 cases in that outbreak occurred in fully vaccinated people.
But that doesn't by any stretch of the imagination mean that three-quarters of vaccinated people are getting COVID.
Duidelijker kan het niet worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:51 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/93928
[..]
[ afbeelding ]
dus al die vaccinaties hebben helemaal geen nut?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:51 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.medpagetoday.com/special-reports/exclusives/93928
[..]
[ afbeelding ]
Nee, zo te zien niet...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Duidelijker kan het niet worden.
Omdat het niet mocht. Enkel als je daadwerkelijk besmet was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:46 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je vader moest dat afdoen?
Daar snap ik niks van... waarom dan?
Moet je tijdens het op je kont zitten ook nog je bek houden en gewoon de wedstrijd kijken, of mag je bek weer open? Of toch anders in ieder geval zolang je frikandellen in je mik douwt en en bier in je pens giet. Ik denk ik blijf maar even op het niveau van onze volkse bewindslieden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Hugo vandaag; voetbalfans, blijf op je reet zitten!
Hugo 5 dagen geleden bij een voetbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Hugo moet lekker opdonderen met z'n gejank.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:54 schreef FANNN het volgende:
[..]
dus al die vaccinaties hebben helemaal geen nut?
Omdat het niet helpt. Schijnveiligheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:46 schreef FANNN het volgende:
[..]
Je vader moest dat afdoen?
Daar snap ik niks van... waarom dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |