Ja ik maak er een gewoonte van die dingen op vakantie te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ipv een echte ruimte om uit te ontsnappen een aantal geschakelde puzzels online etc.
Zijn laatste tijd wel leuke varianten verschenen maar de besten zijn nog steeds die met fysieke onderdelen die je thuis krijgt gestuurd.
Maargoed, gelukkig zijn de reguliere real life escaperooms ook weer open ondertussenGaat niks boven dat natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.
Ik weet het wel zeker ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.
Nooit zelf de neiging gehad om er eentje te beginnen? Zeker met jouw achtergrond en interesse in automatisering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja ik maak er een gewoonte van die dingen op vakantie te doen.
In Praag, Dublin, Berlijn en Barcelona een paar hele toffe gedaan, we zoeken dan echt de toppers uit.
Dit inderdaad.. online mis je zoveel qua uitstraling en gedrag dat je elkaar helemaal niet echt leert kennen, zeker met een grotere groep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.
Dat geloof ik best dat het kut is. Op de hardliners na is bijna iedereen wel klaar met al die digitale onzin wat georganiseerd is. Het toppunt vond ik wel carnaval dit jaar dat in het plaatselijke suffertje foto's stonden van mensen die verkleed thuis carnaval aan het vieren waren op zoom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.
Ik heb inderdaad wel eens een paar onderdelen voor Escaperooms geprogrammeerd en in elkaar gebouwd voor mensen die ken. Supertof inderdaad. Met Raspberry Pi's en Arduino'squote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nooit zelf de neiging gehad om er eentje te beginnen? Zeker met jouw achtergrond en interesse in automatisering.
De wisselwerking tussen software en de echte wereld heeft mij er toe gedreven twee escaperooms te ontwerpen en automatiseren. Waar erg leuke projecten en we hebben COVID overleeft vooralsnog
(Leukste blijft ze zelf spelen overigens)
Als ze willen kan dat inderdaad. Je ziet ook aan de voetbalstadions dat er amper besmettingen uit voort komen. Maar Nederland durft op een bepaalde manier niet het onderscheid te maken tussen binnen en buiten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker ja.
Ik begrijp ook eigenlijk niet zo heel goed waarom er geen "normale" introductie mogelijk zou zijn.
Als je alles buiten organiseert, en geen binnen activiteiten hebt/organiseert moet eigenlijk alles toch kunnen?
Triest zooitje idd. F1, voetbalstadions vol, maar dit moet er allemaal maar onder lijden. Wat een miereneukerige toestand dit hele beleid. Echt niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef _serial_ het volgende:
Introductieweken nog niet als vanouds: 1,5 meter-disco en digitale escaperooms
Dit is toch diep treurig mensen....
Nee die zijn er niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef ZarB het volgende:
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).
Heleboel mensen vinden de maatregelen ook wel primaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet.
Aan de linkerkant van het spectrum gaan de maatregelen niet ver genoeg en aan de rechterkant is iedere maatregelen er 1 teveel.
Misschien dat er af een toe een zinnige opmerking komt van Geert of de BB partij, maar die wuiven we gewoon weg.
En de rest volgt gewoon de lijn van het kabinet
Ken er maar verdomd weinig die zeggen vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heleboel mensen vinden de maatregelen ook wel prima
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er isquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ken er maar verdomd weinig die zeggen vanlaten we nog even lekker doorgaan.
Het is maar net wie ze vragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er is
Zijn bang voor aansprakelijkheid/verantwoordelijkheid en dus je politieke koppie eraf als er toch wat besmettingen uit voort komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef ZarB het volgende:
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).
Bedoel je dat GGD/RIVM gedragsonderzoek? Want daar doe ik aan mee en die vragen zijn echt om te huilen zo slecht opgesteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er is
Geen specifieke. Gewoon wat ik in mijn herinnering in de media voorbij heb zien komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoel je dat GGD/RIVM gedragsonderzoek? Want daar doe ik aan mee en die vragen zijn echt om te huilen zo slecht opgesteld
Ah! Ja er zijn natuurlijk vele andere onderzoeken en verzamelingen van data gaande, true.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen specifieke. Gewoon wat ik in mijn herinnering in de media voorbij heb zien komen
En tot nu toe wordt iedere beperking door de overheid redelijk braaf opgevolgd. Dat zegt ook genoeg. 'We' vinden het allemaal wel prima
Dat weten we niet. Rare foto hoor, maar waarom meteen weer in die bagatelliseermodus schieten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
Bagatelliseermodus?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Rare foto hoor, maar waarom meteen weer in die bagetelliseermodus schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |