Ah yes daar is 't weer. Op de barricades!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De enige die moet gaan zitten is hugo de faler. In een klein hokje met rvs sanitair en een stalen frame voor het raam.
Wat wil ie doen dan? Hugoshenktje spelen en uit persoonlijke nijd de stadions weer dicht gooien?
Laat zien dat je hugo zat bent met zijn beleid en ga staan van het weekend.
Ah, daar hebben we onze toetsenbord activist weer. Lekker veilig vanaf je bureautje op je zolder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah yes daar is 't weer. Op de barricades!
Ik geloof niet dat er nog een plicht komt. Internationale reizen of OV kan ik nog begrijpen, maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig..ja, ik denk dat de verplichting terug gaat komen later in de herfst/winter. En dan moet je wel. Als het bij een advies blijft dan draag ik er enkel eentje wanneer ik dat zelf nodig acht. Op dit moment acht ik het alleen noodzakelijk voor internationale reizen. Verder zal ik er niet meer snel eentje op zetten.
Dat zou dan kanker moeten zijn... mar ik ga er geen plaatje bij zoeken hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke beelden gebruiken ze bij doodsoorzaak no 1?
Wat compleet debiel dit. D
zelfde aantallen van 2021quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
“16,8 duizend meer dan in 2019, volledig op het conto van het coronavirus”
Dat is nogal een flinke uitspraak..
Ja, wij hebben met vrienden toch maar weekendje weg i.cm. een festival geboekt in België, kan het hier niet, dan maar in België YOLOquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ik nog 'es jaloers zou worden op België joh, moet niet gekker worden.
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Ja laten we de dansen-met-janssen faal van De Jonge toeschrijven aan de Nederlandse burger
Kreeg je dat de vorige keer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef trein2000 het volgende:
Ik ga zondag weer in ieder geval. Eens kijken of ik de GGD weer aan de telefoon krijg met het verzoek om me te laten testen om vervolgens een uur later een email te krijgen met "hoeft toch niet"
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
En hoeveel hadden er aan griep overleden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
Checkquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.
Dat zijn wel de bekende verschijnselen. waarschijnlijk heb je lichte koorts. Arm en verschijnselen gaan na 1-2 dagen over, wellicht dat je iets meer en eerder moe bent dan gebruikelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:30 schreef Minimunt het volgende:
Vandaag 1e prik gehad. Pfizer. Iets langer gewacht om na te denken. Uiteindelijk toch besloten om het te doen omdat ik met eigen ogen wat vrienden ken die corona hebben gehad en er nog last van hebben (zijn jonger dan 25 jaar).
Maar moet zeggen dat ik toch wat last heb van de prik. Voel me niet helemaal 100% en linkerarm doet wel zeer met bewegen.
We hebben dat meermalen bizar gevonden dat alleen in geval van Covid19, besmet zijnd (dwz antilichaam/antigeen hebben) dan dus ook de enige oorzaak is voor overlijden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de cijfers die vwb Covid19 immers geen verdere vragen of verklaring zal vragen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
We hebben dat meermalen bizar gevonden dat alleen in geval van Covid19, besmet zijnd (dwz antilichaam/antigeen hebben) dan dus ook de enige oorzaak is voor overlijden.Wat een triest verloop zoiets. Die schuld/schaamtevraagstukken ben ik ook meermaals tegengekomen. Verdrietig in dit soort gevallen en niet helpend bij gezonde rouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de cijfers die vwb Covid19 immers geen verdere vragen of verklaring zal vragen.
Dat het de druppel kan zijn geweest die de emmer deed overlopen kan natuurlijk, maar het was idd een hele periode wel simpel om dit als doodsoorzaak te noemen.
Ik ga daarbij geenszins uit van kwade bedoelingen. Echter belanden zo veel doden wel in de statistieken en zoals we allemaal weten kunnen die wel gebruikt worden (zeker als platte cijfers gebruikt worden zonder duiding en dus geen zuivere of complete informatie zijn) voor allerlei doeleinden wat niet altijd zo schoon is zeg maar.
Ik moet daarbij dan weer denken aan de ziekenhuis vergelijkingsoverzichtjes.
Als je het Antonie van Leeuwenhoek gaat vergelijken met Bergman Clinics op kans op sterven tijdens je verblijf, ga je ook nat.
Natuurlijk zijn er veel mensen ziek geworden en overleden aan Covid. Maar jongens... Echt hoor, ik hoop dat we dat ooit weer beetje in perspectief en onderdeel van het geheel gaan zien.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef _serial_ het volgende:
Introductieweken nog niet als vanouds: 1,5 meter-disco en digitale escaperooms
Dit is toch diep treurig mensen....
Wat is dit voor dom gelul danquote:Kroegen te vroeg opengegooid'
De Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) vindt het goed dat er dit jaar veel fysiek mogelijk is, maar baalt ook dat het dit jaar nog niet optimaal is. "Het is zonde dat het kabinet de deuren van de horeca zo vroeg open heeft gegooid", zegt Ama Boahene van de LSVb. "Als dat niet was gebeurd, dan was er dit jaar meer mogelijk geweest voor studenten." Ze vindt dat het kabinet meer rekening had kunnen houden met deze belangrijke periode voor aankomend studenten.
Wat moet ik me voorstelen bij een digitale escaperoom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:16 schreef _serial_ het volgende:
Introductieweken nog niet als vanouds: 1,5 meter-disco en digitale escaperooms
Dit is toch diep treurig mensen....
Opdrachten via Teams oid uitvoeren en websites enzo afspeuren naar aanwijzingen, video's kijken en daaruit aanwijzingen halen. Via telefoon en mail.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstelen bij een digitale escaperoom?
Achter je schermpje thuis samen in discord of teams ontsnappen uit een virtuele kamer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ipv een echte ruimte om uit te ontsnappen een aantal geschakelde puzzels online etc.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |