Weet nog niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgende week ben je er ook? Zit pal naast het uitvak
Dit is een photoshop. Toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
Nope...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is een photoshop. Toch?
Jemig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nope...![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orzaak-sterfte-griep
Ik ben 11 september waarschijnlijk in Leeuwarden. Niet in een uitvak maar lekker decadent op de perstribune danquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgende week ben je er ook? Zit pal naast het uitvak
Welke beelden gebruiken ze bij doodsoorzaak no 1?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
Als je nu nog steeds reguliere tv kijkt verdien je ook gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke beelden gebruiken ze bij doodsoorzaak no 1?
Wat compleet debiel dit. D
Catchy plaatje wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke beelden gebruiken ze bij doodsoorzaak no 1?
Wat compleet debiel dit. D
Geen berichten over gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe zit het in België qua tekort aan zorgpersoneel?
Klap in het gezicht van de loonslaven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was even een paar weken vrijwilligerswerk doen. Dat schijnt nog te mogen.
“16,8 duizend meer dan in 2019, volledig op het conto van het coronavirus”quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Eagles! Mooie club.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben 11 september waarschijnlijk in Leeuwarden. Niet in een uitvak maar lekker decadent op de perstribune dan
Een keer geweest. Ik voel mij niet snel onveilig en dat is maar goed ook. Werkelijk overal knokpartijtjes en relletjes.quote:
Dit is toch gewoon informeren, ik ben er niet bang door geworden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De enige die moet gaan zitten is hugo de faler. In een klein hokje met rvs sanitair en een stalen frame voor het raam.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
De Jonge: "Geplaceerd betekent op je kont zitten"
Ook de Jonge:[ twitter ]
Ja, wat is het nou?
Avondklokje doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:14 schreef KingRadler het volgende:
Dat zou een bak zijn komende winter meer griepdoden dan doden van Corona virus
Officieel of officieus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
@:janneke141 tot hoelang zal die mondkapjesplicht op vo gaan duren? De herfst?
Volgens mij wordt dat beleid strak gehanteerd op scholen hoor.quote:
Krijg je anders met de liniaal?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat beleid strak gehanteerd op scholen hoor.
Gaan we nou weer door met die nutteloze poppenkastquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
België gaat versoepelen maar de mondkapjes blijven overal verplichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan we nou weer door met die nutteloze poppenkast
Wat heb jij een hoop vertrouwen in het gezag van docentenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |