pfffff mogen ze effe...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, echt compleet gemist. En inderdaad een kutnummer. Maar eh... hadden die mensen niks beters te doen of zo?
Ze hadden iig een nummer kunnen uitkiezen wat WEL ok is.quote:
Er is een verschil tussen Belgie, Duitsland en Nederland. In Belgie en Duitsland kunnen versoepelingen doorgevoerd worden met behoud van enkele simpele maatregelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
En in België gaan ze vrolijk door met de versoepelingen. Festivals mochten al weer sinds vorige weekend. Vanaf 1 september geen restricties meer in de horeca (qua openingstijden en aantallen). En vanaf 1 november discotheken en clubs open. En er mag weer gedanst worden op trouwfeesten. En je mag weer aan de toog hangen en bier drinken.
Dit album had ik wel passend gevonden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze hadden iig een nummer kunnen uitkiezen wat WEL ok is.
Zijn er songs die passend zijn bij een pandemie? Iets zonder Marco Borsato graag.
Nu blijft dit Jerusalema nummer voor altijd the Corona song.
ah bedoel je zo.... ok ken dat hele Jerusalema nummer niet maar ik zat naar de reacties op die pagina..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn er songs die passend zijn bij een pandemie? Iets zonder Marco Borsato graag.
Ja laten we de dansen-met-janssen faal van De Jonge toeschrijven aan de Nederlandse burgerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Belgie, Duitsland en Nederland. In Belgie en Duitsland kunnen versoepelingen doorgevoerd worden met behoud van enkele simpele maatregelen.
In Nederland is het niet mogelijk om te versoepelen met maatregelen. Een deel van Nederland denkt 'ik wil alles en nergens rekening mee houden'.
eens dat ik maar al te vaak hoor alles of niets in NL. Door het vergelijken van de evententensector met voetbal kan die voetbalsector mooi genaait worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Belgie, Duitsland en Nederland. In Belgie en Duitsland kunnen versoepelingen doorgevoerd worden met behoud van enkele simpele maatregelen.
In Nederland is het niet mogelijk om te versoepelen met maatregelen. Een deel van Nederland denkt 'ik wil alles en nergens rekening mee houden'.
Prachtig toch altijd dat Nederlanders zichzelf zo geweldig speciaal vinden. Vaak negatief ingestoken ("wat zijn we toch een verwend egoïstisch kutvolk, behalve ikzelf dan"), het is me wat allemaal. Uiteindelijk liepen we allemaal netjes met een maskertje op om snel een stokbrood te halen en liepen de Duitsers en Belgen hier net zo hard naar binnen toen het hier allemaal wat soepeler was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja daar wordt je vrolijk van zeg.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit album had ik wel passend gevonden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Bedankt, Martijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
(afhankelijk van hoe je erin staat)
Exact.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:41 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
eens dat ik maar al te vaak hoor alles of niets in NL. Door het vergelijken van de evententensector met voetbal kan die voetbalsector mooi genaait worden.
Maar wat is er dan verder in NL anders dan in Belgie en Duitsland? Doel je op de mentaliteit?
Oh vandaar dat de besmettingsgolven perfect over elkaar heen te leggen zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Exact.
De Duitsers houden zich netjes aan de maatregelen. Dat is goed zichtbaar.
Belgie ook.
Nederland en Verenigd Koninkrijk hebben vrij extreme anti-covid groeperingen.
Telegramgroepen waar je een negatieve testuitslag kunt krijgen of vaccinatiebewijs. Allemaal te koop.
Is ook zo.quote:
Echt onzin dit. Ik woon vlak bij beide grenzen en zie geen verschil in gedrag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Exact.
De Duitsers houden zich netjes aan de maatregelen. Dat is goed zichtbaar.
Belgie ook.
Nederland en Verenigd Koninkrijk hebben vrij extreme anti-covid groeperingen.
Telegramgroepen waar je een negatieve testuitslag kunt krijgen of vaccinatiebewijs. Allemaal te koop.
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleefquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Hugo vandaag; voetbalfans, blijf op je reet zitten!
Hugo 5 dagen geleden bij een voetbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Hugo moet lekker opdonderen met z'n gejank.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Is ook zo.
Nou, ik ga weer naar mn eventjes, gelukkig mag dit wel weer. Kan wel janken van geluk.
[ instagram ]
oeps.. sorry!quote:
Ai, zul je zien dat als het regionaal is het niet voor grote steden gaat gelden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nope. Grote festivals wel. En per 1 november mogen de gewesten kiezen wat ze daar met clubs en discotheken mee doen.
Overigens gelden de versoepelingen niet voor Brussel, daar is de besmettingsgraad in verhouding heel hoog. Door wat daar allemaal woont...
Iedereen wijst naar elkaar en de slotsom is dat het toch gewoon hartstikke goed gaat. En voor de spaarzame verbeterpunten hebben we een mail gestuurd. Af en toe zou ik wel ambtenaar willen zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)aste-zitplaats-bleef
Lees dit stuk. Wat een chaos
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geniaal. Ik zou wel eens willen weten wat zo'n Hugo dan denkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste deel over de gemeentes, hahaha.
Hugo: Wie denk je dat je bent om te twijfelen aan mij als minister van VWS? Je bent maar een burgemeestertje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geniaal. Ik zou wel eens willen weten wat zo'n Hugo dan denkt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er wordt door verschillende andere landen gezegd dat de data die ze in Israël zien niet overeen komt met wat zij zien. Zelfs in Israël worden de beslissingen die ze nemen in twijfel getrokken.
Zou het als een razende boostershots gaan zetten niet eerder ingegeven zijn door angst (paniek!$#@) dan door daadwerkelijk onderzoek?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Top, jongens.quote:Ministeries wijzen voor de handhaving van de vaste zitplaats-regel naar de veiligheidsregio's en gemeenten. De veiligheidsregio's verwijzen door naar de gemeenten. De gemeenten noemen het op hun beurt een verantwoordelijkheid van de voetbalclubs en noemen eventuele handhaving een taak van het ministerie.
"De regels binnen stadions zijn gemaakt door het ministerie en binnen stadions treden wij niet op", zegt een woordvoerder van burgemeester Halsema over de beelden van Ajax-fans die zich niet op hun zitplek blijven. "Het is echt iets tussen ministerie en de voetbalclubs", zegt de gemeente Rotterdam.
Overtuigd in en van de eigen maakbaarheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan vraag je wel erg veel van hem hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan vraag je wel erg veel van hem hoor.
Maar mocht hij toch tot enig denkvermogen in staat zijn verwacht dat het in zijn hoofd klinkt als frikandel.
En waarom is datquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:24 schreef Nattekat het volgende:
25% van de tribunes dicht gooien is ook welwaardig. Snap dat festivals zich gigantisch genaaid voelen.
Praat me er niet van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:45 schreef popje het volgende:
Ik zit nu in de bus en om de 5 minuten; 'draag een mondkapje in de bus, ook op de halte. Veilig reizen doen we samen.'
Tenenkrommend.
Welk stadion?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef trein2000 het volgende:
Ik ga zondag weer in ieder geval. Eens kijken of ik de GGD weer aan de telefoon krijg met het verzoek om me te laten testen om vervolgens een uur later een email te krijgen met "hoeft toch niet"
"Vergeet je ratel niet, en blijf op je plek zitten"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:05 schreef Celestien het volgende:
[..]
Praat me er niet van.
En al die commercials op de radio. Ik heb 'm maar uitzet. Werd er chagrijnig van.
Was even een paar weken vrijwilligerswerk doen. Dat schijnt nog te mogen.quote:
Hoe zit het in België qua tekort aan zorgpersoneel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:08 schreef vosss het volgende:
Ik lees dat België vaccinatie verplicht gaat stellen voor al het zorgpersoneel.
Bij het eerste de beste piek die we ongetwijfeld nog gaan krijgen zullen Hugo en Mark wel volgen gok ik zo maar.
En ja ik weet dat we hier niet aan verplichting doen.
De vraag is louter nog hoe lang niet meer. Ik gok dat we oktober niet gaan halen.
Weet nog niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgende week ben je er ook? Zit pal naast het uitvak
Dit is een photoshop. Toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij.
Nope...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is een photoshop. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |