abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201006442
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ipv een echte ruimte om uit te ontsnappen een aantal geschakelde puzzels online etc.

Zijn laatste tijd wel leuke varianten verschenen maar de besten zijn nog steeds die met fysieke onderdelen die je thuis krijgt gestuurd.

Maargoed, gelukkig zijn de reguliere real life escaperooms ook weer open ondertussen 8-) Gaat niks boven dat natuurlijk.
Ja ik maak er een gewoonte van die dingen op vakantie te doen.
In Praag, Dublin, Berlijn en Barcelona een paar hele toffe gedaan, we zoeken dan echt de toppers uit.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201006462
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:47:32 #203
338319 ZarB
Pia colada
pi_201006485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-

Kan er om lachen, maar het eigenlijk diep triest dat ze zulke foto's gebruiken bij covid. Paniekzaaierij. :')
_O- _O- _O- _O- ik dacht eerst ook aan photoshop. Mijn god. Dit ga je toch ook niet presenteren? Ik zou me doodschamen. Dit heeft echt niks meer met het beheersen van het virus te maken. Dit is 1 grote poppenkast geworden :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:47:43 #204
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201006488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
A ok bedankt weten we dat ook weer. Misschien hadden ze beter een Steamgift card weg kunnen geven dan denk ik dat je betere digitale games tegen komt als ik het zo lees.
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201006514
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
Ik weet het wel zeker ja.

Ik begrijp ook eigenlijk niet zo heel goed waarom er geen "normale" introductie mogelijk zou zijn.
Als je alles buiten organiseert, en geen binnen activiteiten hebt/organiseert moet eigenlijk alles toch kunnen?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:50:16 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201006528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja ik maak er een gewoonte van die dingen op vakantie te doen.
In Praag, Dublin, Berlijn en Barcelona een paar hele toffe gedaan, we zoeken dan echt de toppers uit.
Nooit zelf de neiging gehad om er eentje te beginnen? Zeker met jouw achtergrond en interesse in automatisering.

De wisselwerking tussen software en de echte wereld heeft mij er toe gedreven twee escaperooms te ontwerpen en automatiseren. Waar erg leuke projecten en we hebben COVID overleeft vooralsnog 8-)

(Leukste blijft ze zelf spelen overigens ;))
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:52:15 #207
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201006562
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je moet toch eigenlijk wel enigszins al een band hebben met elkaar wil zo'n game werken en ook leuk zijn.
Online introductie is gewoon echt kut. En oh oh oh wat een hoop Covid-ellende wordt er nu bespaard door deze beperking.
Dit inderdaad.. online mis je zoveel qua uitstraling en gedrag dat je elkaar helemaal niet echt leert kennen, zeker met een grotere groep.

Totaal ongeschikt medium om kennis te maken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_201006582
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat geloof ik best dat het kut is. Op de hardliners na is bijna iedereen wel klaar met al die digitale onzin wat georganiseerd is. Het toppunt vond ik wel carnaval dit jaar dat in het plaatselijke suffertje foto's stonden van mensen die verkleed thuis carnaval aan het vieren waren op zoom.
pi_201006589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:50 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Nooit zelf de neiging gehad om er eentje te beginnen? Zeker met jouw achtergrond en interesse in automatisering.

De wisselwerking tussen software en de echte wereld heeft mij er toe gedreven twee escaperooms te ontwerpen en automatiseren. Waar erg leuke projecten en we hebben COVID overleeft vooralsnog 8-)

(Leukste blijft ze zelf spelen overigens ;))
Ik heb inderdaad wel eens een paar onderdelen voor Escaperooms geprogrammeerd en in elkaar gebouwd voor mensen die ken. Supertof inderdaad. Met Raspberry Pi's en Arduino's

Misschien dat ik dat ooit wel weer eens verder mee ga, maar ik heb een super toffe baan, dus voorlopig hou ik het even op het oplossen van Escaperooms, en incidenteel iets maken als het op mijn pad komt.
pi_201006610
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:49 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik weet het wel zeker ja.

Ik begrijp ook eigenlijk niet zo heel goed waarom er geen "normale" introductie mogelijk zou zijn.
Als je alles buiten organiseert, en geen binnen activiteiten hebt/organiseert moet eigenlijk alles toch kunnen?
Als ze willen kan dat inderdaad. Je ziet ook aan de voetbalstadions dat er amper besmettingen uit voort komen. Maar Nederland durft op een bepaalde manier niet het onderscheid te maken tussen binnen en buiten.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:58:32 #211
338319 ZarB
Pia colada
pi_201006653
quote:
Triest zooitje idd. F1, voetbalstadions vol, maar dit moet er allemaal maar onder lijden. Wat een miereneukerige toestand dit hele beleid. Echt niet meer serieus te nemen. :r
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:59:44 #212
338319 ZarB
Pia colada
pi_201006672
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).
pi_201006717
twitter

In juli zaten de besmettingen in Engeland vooral in de groep mensen die nog niet immuun voor het virus waren. (wat ook helemaal niet vreemd is)
pi_201006718
Online introductie :') wat een grap
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_201006719
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef ZarB het volgende:
Is er dan niemand ergens in de politiek die zegt: jongens, dit slaat nergens meer op. Of houden ze allemaal hun bek omdat ze economische belangen toch net wat zwaarder vinden wegen (aangezien dat natuurlijk de enige redenen zijn dat voetbal en f1 doorgaat).
Nee die zijn er niet.
Aan de linkerkant van het spectrum gaan de maatregelen niet ver genoeg en aan de rechterkant is iedere maatregelen er 1 teveel.

Misschien dat er af een toe een zinnige opmerking komt van Geert of de BB partij, maar die wuiven we gewoon weg.

En de rest volgt gewoon de lijn van het kabinet
pi_201006751
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:02 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Nee die zijn er niet.
Aan de linkerkant van het spectrum gaan de maatregelen niet ver genoeg en aan de rechterkant is iedere maatregelen er 1 teveel.

Misschien dat er af een toe een zinnige opmerking komt van Geert of de BB partij, maar die wuiven we gewoon weg.

En de rest volgt gewoon de lijn van het kabinet
Heleboel mensen vinden de maatregelen ook wel prima
pi_201006842
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Heleboel mensen vinden de maatregelen ook wel prima
Ken er maar verdomd weinig die zeggen van *O* laten we nog even lekker doorgaan.
pi_201006878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ken er maar verdomd weinig die zeggen van *O* laten we nog even lekker doorgaan.
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er is
pi_201006909
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ligt misschien aan je omgeving. Alle onderzoeken naar draagkracht voor de maatregelen laat zien dat die steun er is
Het is maar net wie ze vragen natuurlijk.
Maar je hebt gelijk hoor, maar komt wellicht omdat ik in behoorlijk sociaal actieve groepen zit (waterpolo, leuke vrienden, leuke collega's, etc)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:18:03 #220
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201006923
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:59 schreef ZarB het volgende:
Zijn bang voor aansprakelijkheid/verantwoordelijkheid en dus je politieke koppie eraf als er toch wat besmettingen uit voort komen.
Niemand wil een Dansen met Janssen 2 op zijn naam hebben

Angst. Zoals zo vaak bij dit soort vraagstukken.

Volgens mij is niemand voor onnodig lang rekken van maatregelen maar durft niemand ze daadwerkelijk nu op te heffen en dat risico te gaan nemen.

Dat het zoals het nu gaat nergens meer op slaat lijkt me duidelijk.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:18:42 #221
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201006928
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Bedoel je dat GGD/RIVM gedragsonderzoek? Want daar doe ik aan mee en die vragen zijn echt om te huilen zo slecht opgesteld
pi_201006967
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Bedoel je dat GGD/RIVM gedragsonderzoek? Want daar doe ik aan mee en die vragen zijn echt om te huilen zo slecht opgesteld
Geen specifieke. Gewoon wat ik in mijn herinnering in de media voorbij heb zien komen

En tot nu toe wordt iedere beperking door de overheid redelijk braaf opgevolgd. Dat zegt ook genoeg. 'We' vinden het allemaal wel prima
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:24:17 #223
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201006989
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Geen specifieke. Gewoon wat ik in mijn herinnering in de media voorbij heb zien komen

En tot nu toe wordt iedere beperking door de overheid redelijk braaf opgevolgd. Dat zegt ook genoeg. 'We' vinden het allemaal wel prima
Ah! Ja er zijn natuurlijk vele andere onderzoeken en verzamelingen van data gaande, true.

En yep, mee eens. Ik heb me weleens minder over zaken verbaasd eigenlijk.
We laten het allemaal wel gebeuren, niet zo'n punt, en al helemaal het een halt toe roepen niet waard ofzo
pi_201006998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
Dat weten we niet. Rare foto hoor, maar waarom meteen weer in die bagatelliseermodus schieten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Sandman op 21-08-2021 00:35:22 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:34:46 #225
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201007057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat weten we niet. Rare foto hoor, maar waarom meteen weer in die bagetelliseermodus schieten?
Bagatelliseermodus?
pi_201007064
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Bagatelliseermodus?
Ja die ja, met dubbel a inderdaad ;(.
In Southern Sun
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:39:09 #227
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201007091
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja die ja, met dubbel a inderdaad ;(.
No problem

Zir alleen nog steeds niet hoe dat bagatelliseren is
pi_201007100
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:39 schreef Molo het volgende:

[..]
No problem

Zir alleen nog steeds niet hoe dat bagatelliseren is
Ok ja je moet het wel willen zien natuurlijk.
In Southern Sun
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:41:30 #229
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201007107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ok ja je moet het wel willen zien natuurlijk.
Mooi haakje naar de TT wel dat O+
pi_201007113
pi_201007152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Het is maar net wie ze vragen natuurlijk.
Maar je hebt gelijk hoor, maar komt wellicht omdat ik in behoorlijk sociaal actieve groepen zit (waterpolo, leuke vrienden, leuke collega's, etc)
Hier vooral mensen die een houding hebben van ‘ach, als de overheid zegt dat het niet kan dan kan het ook niet en dat vinden we prima’. Totdat die mensen door een bepaalde regel zelf getroffen worden, dan komt er meer commentaar. ‘Ik ben toch gevaccineerd, dus waarom zou ik dit niet kunnen doen?’. Veel mensen hebben het zo lang volgehouden omdat ze er gewoon niet veel van merkten imo.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:49:19 #232
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_201007165
quote:
Gewoon zo'n kastje bij de ingang aan de muur, met zelftests. Uit te breiden met zelf toedienbare vaccinaties en/of identificatie ^O^

pi_201007187
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hier vooral mensen die een houding hebben van ‘ach, als de overheid zegt dat het niet kan dan kan het ook niet en dat vinden we prima’. Totdat die mensen door een bepaalde regel zelf getroffen worden, dan komt er meer commentaar. ‘Ik ben toch gevaccineerd, dus waarom zou ik dit niet kunnen doen?’. Veel mensen hebben het zo lang volgehouden omdat ze er gewoon niet veel van merkten imo.
Ik vind dat voor iedere maatregel een kosten baten analyse moet worden uitgevoerd..
Een van de goedkoopste maatregelen is IC capaciteit uitbreiden maar daar willen ze niet aan.

Lock down die meer schade doet dan goed wordt wel weer ingevoerd.

Zeg het maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201007713
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:49 schreef Molo het volgende:

zelf toedienbare vaccinaties

:D

U krijgt tussen 10 augustus en 1 september een brief thuis van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Daarin staat dat u 2 gratis zelf toedienbare vaccinaties kunt bestellen per huishouden via Zelfvaccinatiesbestellen.nl. Met een zelf toedienbare vaccinatie beschermd u zichzelf tegen het coronavirus.

[ Bericht 12% gewijzigd door Za op 21-08-2021 02:43:29 ]
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 05:11:29 #236
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_201008147
quote:
Any Mississippian diagnosed with COVID-19, even those who are fully vaccinated, must immediately isolate at home, according to an order issued Friday by State Health Officer Dr. Thomas Dobbs. The order is statewide and effective immediately.

The order is very similar to one Dr. Dobbs issued at almost this exact same time in 2020. But the language is updated to include “fully vaccinated individuals, infected with COVID-19.” It also states “Mississippi K-12 schools are required to exclude all students and faculty diagnosed with COVID-19 from the school setting during the isolation period.”

Anyone infected with COVID-19 must must remain in the home or other appropriate residential location for 10 days from onset of illness (or 10 days from the date of a positive test for those who are asymptomatic).
A negative test for COVID-19 is not required to end isolation at the end of 10 days, but you must be fever free for at least 24 hours with improvement of other symptoms.
Persons infected with COVID-19 should limit exposure to household contacts. No visitors should be allowed in the home. Please stay in a specific room away from others in your home. Use a separate bathroom if available. If you need to be around others in your home, you should wear a face mask.

Failure or refusal to obey the lawful order is, at a minimum, a misdemeanor punishable by a fine of $500.00 (41-3-59) or imprisonment for six months or both. If a life-threatening disease is involved, failure or refusal to obey the lawful order of a health officer is a felony, punishable by a fine of up to $5,000 or imprisonment for up to five years or both (41-23-2).
https://www.wdam.com/2021(...)r-covid-19-patients/
are we infinite or am I alone
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 05:21:04 #237
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_201008161
quote:
Maine Lawmaker Whose Wife Just Died of COVID Joins Anti-Vax Rally

A Republican legislator in Maine who lost his wife to COVID-19 last week appeared at a rally on Tuesday that featured a GOP colleague who compared the state’s Democratic governor to a Nazi doctor who performed deadly experiments on Jews during the Holocaust.

[..]
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rally
are we infinite or am I alone
pi_201008165
quote:
Dat is de 'bible belt' in de VS, als je daar een baksteen lukraak in de lucht smijt, raak je opzeker een orthodoxe refo. De vaccinatiegraad is daar waarschijnlijk, heel erg laag.
pi_201008166
quote:
Een vergelijking maken met nazi-duitsland in de tweede wereld oorlog heet een 'godwin', dan klopt het verhaal meestal gewoon niet.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 06:53:03 #240
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201008275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 03:04 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,

0:50: “De dierentuin! De dierentuin! De dierentuin!” :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 07:05:56 #241
22565 asco
Los in deze tent
pi_201008303
Het wordt overal een bende in de herfst en de winter op deze manier. :')
Waarschijnlijk gaan we nog terugverlangen naar vorig jaar. :X

Achja, ik kan er toch niks aan veranderen en wie weet heb ik het mis.
pi_201008326
Maar controleert iemand berhaupt nog iets? Ik ben zowel donderdag als gisteravond 'iets gaan drinken' en in ieder caf was een feestje gaande met live muziek, dansende mensen etc *O*

Had niet de indruk dat er ook maar iemand zich druk maakte over controle. Zeker omdat er genoeg politie en boa's rond liepen die het allemaal wel best vonden.

Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!
pi_201008354
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Maar controleert iemand berhaupt nog iets? Ik ben zowel donderdag als gisteravond 'iets gaan drinken' en in ieder caf was een feestje gaande met live muziek, dansende mensen etc *O*

Had niet de indruk dat er ook maar iemand zich druk maakte over controle. Zeker omdat er genoeg politie en boa's rond liepen die het allemaal wel best vonden.

In mijn gym is er niemand die nog hysterisch met zijn schoonmaakspray de gewichten loopt te poetsen, er wordt weer volop gespot en afstand houden is ook niet meer aan de orde. Heerlijk. Geen verplichte reservering meer ook. Hangt voor de bhne nog een groot bord met alle regeltjes, maar geen hond doet er meer wat op uit.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_201008370
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:

Gisteren zwom mijn zoontje af voor B. Hij was de avond er voor bij oma blijven slapen, oma ging mee in dezelfde auto, oma past op, eet bij ons... maar in het zwembad komt er iemand op je af dat oma in een apart "vierkant" moet zitten op de tribune voor de 1.5m afstand.

Die regeltjes ook, wat een ergernis.
pi_201008379
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 06:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,

0:50: “De dierentuin! De dierentuin! De dierentuin!” :D
_O-
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_201008391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef _serial_ het volgende:

[..]
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.
En maar blijven dreigen met maatregelen....

Voor wat? Hugo's willetje bevredigen??
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201008410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 07:27 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Gisteren zwom mijn zoontje af voor B. Hij was de avond er voor bij oma blijven slapen, oma ging mee in dezelfde auto, oma past op, eet bij ons... maar in het zwembad komt er iemand op je af dat oma in een apart "vierkant" moet zitten op de tribune voor de 1.5m afstand.

Die regeltjes ook, wat een ergernis.
Daar zou ik dan een keer hard om lachen :D
pi_201008412
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
Dat doet er toch niet toe als je met kanker een dodelijk auto-ongeluk krijgt is de oorzaak ook dat ongeluk. Je kunt niet zeggen als oorzaak had onderliggend lijden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201008425
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 07:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Daar zou ik dan een keer hard om lachen :D
Inderdaad, maar echt, de medewerker van het zwembad verontschuldigde zich nog want er zijn blijkbaar nog random controles ook... totaal debiel die regeltjes op dat soort plekken.
pi_201008450
quote:
Tja alles om maar niet toe te hoeven geven dat je fout zat. Maar wel zijn wijf kwijt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')