Ja die ja, met dubbel a inderdaadquote:
No problemquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die ja, met dubbel a inderdaad.
Ok ja je moet het wel willen zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
No problem
Zir alleen nog steeds niet hoe dat bagatelliseren is
Mooi haakje naar de TT wel datquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok ja je moet het wel willen zien natuurlijk.
Hier vooral mensen die een houding hebben van ‘ach, als de overheid zegt dat het niet kan dan kan het ook niet en dat vinden we prima’. Totdat die mensen door een bepaalde regel zelf getroffen worden, dan komt er meer commentaar. ‘Ik ben toch gevaccineerd, dus waarom zou ik dit niet kunnen doen?’. Veel mensen hebben het zo lang volgehouden omdat ze er gewoon niet veel van merkten imo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is maar net wie ze vragen natuurlijk.
Maar je hebt gelijk hoor, maar komt wellicht omdat ik in behoorlijk sociaal actieve groepen zit (waterpolo, leuke vrienden, leuke collega's, etc)
Gewoon zo'n kastje bij de ingang aan de muur, met zelftests. Uit te breiden met zelf toedienbare vaccinaties en/of identificatiequote:
Ik vind dat voor iedere maatregel een kosten baten analyse moet worden uitgevoerd..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier vooral mensen die een houding hebben van ‘ach, als de overheid zegt dat het niet kan dan kan het ook niet en dat vinden we prima’. Totdat die mensen door een bepaalde regel zelf getroffen worden, dan komt er meer commentaar. ‘Ik ben toch gevaccineerd, dus waarom zou ik dit niet kunnen doen?’. Veel mensen hebben het zo lang volgehouden omdat ze er gewoon niet veel van merkten imo.
quote:
https://www.wdam.com/2021(...)r-covid-19-patients/quote:Any Mississippian diagnosed with COVID-19, even those who are fully vaccinated, must immediately isolate at home, according to an order issued Friday by State Health Officer Dr. Thomas Dobbs. The order is statewide and effective immediately.
The order is very similar to one Dr. Dobbs issued at almost this exact same time in 2020. But the language is updated to include “fully vaccinated individuals, infected with COVID-19.” It also states “Mississippi K-12 schools are required to exclude all students and faculty diagnosed with COVID-19 from the school setting during the isolation period.”
Anyone infected with COVID-19 must must remain in the home or other appropriate residential location for 10 days from onset of illness (or 10 days from the date of a positive test for those who are asymptomatic).
A negative test for COVID-19 is not required to end isolation at the end of 10 days, but you must be fever free for at least 24 hours with improvement of other symptoms.
Persons infected with COVID-19 should limit exposure to household contacts. No visitors should be allowed in the home. Please stay in a specific room away from others in your home. Use a separate bathroom if available. If you need to be around others in your home, you should wear a face mask.
Failure or refusal to obey the lawful order is, at a minimum, a misdemeanor punishable by a fine of $500.00 (41-3-59) or imprisonment for six months or both. If a life-threatening disease is involved, failure or refusal to obey the lawful order of a health officer is a felony, punishable by a fine of up to $5,000 or imprisonment for up to five years or both (41-23-2).
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rallyquote:Maine Lawmaker Whose Wife Just Died of COVID Joins Anti-Vax Rally
A Republican legislator in Maine who lost his wife to COVID-19 last week appeared at a rally on Tuesday that featured a GOP colleague who compared the state’s Democratic governor to a Nazi doctor who performed deadly experiments on Jews during the Holocaust.
[..]
Dat is de 'bible belt' in de VS, als je daar een baksteen lukraak in de lucht smijt, raak je opzeker een orthodoxe refo. De vaccinatiegraad is daar waarschijnlijk, heel erg laag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 05:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.wdam.com/2021(...)r-covid-19-patients/
Een vergelijking maken met nazi-duitsland in de tweede wereld oorlog heet een 'godwin', dan klopt het verhaal meestal gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 05:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rally
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,quote:
In mijn gym is er niemand die nog hysterisch met zijn schoonmaakspray de gewichten loopt te poetsen, er wordt weer volop gespot en afstand houden is ook niet meer aan de orde. Heerlijk. Geen verplichte reservering meer ook. Hangt voor de bühne nog een groot bord met alle regeltjes, maar geen hond doet er meer wat op uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Maar controleert iemand überhaupt nog iets? Ik ben zowel donderdag als gisteravond 'iets gaan drinken' en in ieder café was een feestje gaande met live muziek, dansende mensen etc![]()
Had niet de indruk dat er ook maar iemand zich druk maakte over controle. Zeker omdat er genoeg politie en boa's rond liepen die het allemaal wel best vonden.
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!
Gisteren zwom mijn zoontje af voor B. Hij was de avond er voor bij oma blijven slapen, oma ging mee in dezelfde auto, oma past op, eet bij ons... maar in het zwembad komt er iemand op je af dat oma in een apart "vierkant" moet zitten op de tribune voor de 1.5m afstand.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:15 schreef F.Sinatra het volgende:
Maar controleert iemand überhaupt nog iets? Ik ben zowel donderdag als gisteravond 'iets gaan drinken' en in ieder café was een feestje gaande met live muziek, dansende mensen etc![]()
Had niet de indruk dat er ook maar iemand zich druk maakte over controle. Zeker omdat er genoeg politie en boa's rond liepen die het allemaal wel best vonden.
Die regeltjes bestaan toch alleen nog op papier?!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 06:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die staan helemaal niet bij de supermarkt,
0:50: “De dierentuin! De dierentuin! De dierentuin!”
En maar blijven dreigen met maatregelen....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We hebben in NL geen buiten festivals en buiten evenementen, puur en alleen door onwil en angst van de politiek, meer kan ik er niet van maken.
Daar zou ik dan een keer hard om lachenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gisteren zwom mijn zoontje af voor B. Hij was de avond er voor bij oma blijven slapen, oma ging mee in dezelfde auto, oma past op, eet bij ons... maar in het zwembad komt er iemand op je af dat oma in een apart "vierkant" moet zitten op de tribune voor de 1.5m afstand.
Die regeltjes ook, wat een ergernis.
Dat doet er toch niet toe als je met kanker een dodelijk auto-ongeluk krijgt is de oorzaak ook dat ongeluk. Je kunt niet zeggen als oorzaak had onderliggend lijden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Serieus...1 op de 8 door Covid. Sja, en 1 op de 8 waren natuurlijk nooit overleden door iets anders een paar weken later?
Inderdaad, maar echt, de medewerker van het zwembad verontschuldigde zich nog want er zijn blijkbaar nog random controles ook... totaal debiel die regeltjes op dat soort plekken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daar zou ik dan een keer hard om lachen
Tja alles om maar niet toe te hoeven geven dat je fout zat. Maar wel zijn wijf kwijtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 05:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.thedailybeast(...)oins-anti-vaxx-rally
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |