Oh ja dat is ook wel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik had een @:yvonne TT gemaakt maar blijkbaar vindt @:ggmm haar verjaardag helemaal niet belangrijk.
Vergeet Yvonne niet te feliciteren. Die is jarig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef DJMO het volgende:
Ja, 't is acht uur. Dat die kutmonteur opschiet. Ik wil douchen en weg
Frontpage, niet geklikt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vergeet Yvonne niet te feliciteren. Die is jarig.
Danny heeft een pagina aangemaakt verpakt in een hoop ads.
Yvonne is jarig! Babes, beer, butts & boobs!! (NSFW, duh)
lopends?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Misschien is de monteur wel lopends, dan duurt het altijd wat langer @:djmo
Ik heb het niet gezien, maar @GGMM had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je gister genoten van het dansje?
René Engel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar @:ggmm had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!
Ik vroeg gewoon of je meegedanst hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar @:ggmm had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!
Heeft @onlogisch ook meegedanst?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon over je meegedanst had
En toen kreeg ik een hele aanvallende reactie van jou terug
Nee dat kunnen z'n benen nog niet aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch ook meegedanst?
Dit krijgt een like.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch ook meegedanst?
Hij zingt daar vast wel ergere dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zingt 'Don't take me home' in de Kuip.
#TrueStory
Dit krijgt ook een like. Ik ben echt gul vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
#TrueStory
Dit zijn leugens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
#TrueStory
Hahaha ik las loopsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Misschien is de monteur wel lopends, dan duurt het altijd wat langer @:djmo
OEI. ER IS HIER EEN VERVELENDE SNAAR GERAAKT JONGENS!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
Heb je trouwens die no one likes us we don't care trui nog @:onlogisch ?
Proleet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Shirtje besteld (met Neres achterop), vond hem toch wel erg vet. Niet dat ik hem aan kan doen want we trainen in kleding van de club.
Schaam je dood.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Shirtje besteld (met Neres achterop), vond hem toch wel erg vet. Niet dat ik hem aan kan doen want we trainen in kleding van de club.
Je bent het laagste van het laagstequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent het laagste van het laagsteBedankt vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien beter die schoenen kunnen doen die doe ik ook daadwerkelijk aan maar soit.
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop, ben niet in de positie om hierover wat te zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Die doe je ook vast nog vaak aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop, ben niet in de positie om hierover wat te zeggen.
Veel plezier maat!
Kan je altijd nog beslissenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Misschien beter die schoenen kunnen doen die doe ik ook daadwerkelijk aan maar soit.
Ik vond het oprecht een mooi design, maar door de achterkant ligtie stof te happen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die doe je ook vast nog vaak aan.
Denk dat mijn vriendin die ook wel heel tof vindt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je altijd nog beslissen
Die heb ik zojuist wel besteld
m'n vrouw kwam hem tegen van de week, aardige gozer maar mooi is anders vond zequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik zijn vriendin zie zijn er ook vrouwen die op andere zaken vallen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
m'n vrouw kwam hem tegen van de week, aardige gozer maar mooi is anders vond ze
die was er ook bij plus kind, vrouwtje is wel leuk jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik zijn vriendin zie zijn er ook vrouwen die op andere zaken vallen.
Wat denkt die vent nou, dat men in een voetbalstadion lekker op hun stoeltje blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
Demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) geeft een ‘duidelijke waarschuwing’ aan de KNVB, voetbalclubs en voetbalfans. Als supporters komend weekend niet netjes op hun stoel blijven zitten, ‘kan dat reden zijn om de maatregelen weer aan te scherpen’, aldus De Jonge.
@:caland binnenkort kan het filmpje weer van stal.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat denkt die vent nou, dat men in een voetbalstadion lekker op hun stoeltje blijven zitten.
Godverdomme, dit wilde ik nét gaan tweeten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan mag hij zelf wel het goede voorbeeld geven.
Maar nee dit had iedereen verwacht. Alleen nu krijgen ze weer druk vanuit de evenementen etc en dan krijg je dit weer.
Ja van ons geld mogen ze wel een nieuwe keeper kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wel schandalig hoe duur die meuk tegenwoordig is, alleen een broekje is al 40 euro.
Er komen toch ook amper besmettingen vanuit de stadions, wat ik heb gelezen? En iedereen is gevaccineerd of heeft een test gedaan.quote:
Graag iemand die jonger is dan 38.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja van ons geld mogen ze wel een nieuwe keeper kopen
er moet wel aan verdiend wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wel schandalig hoe duur die meuk tegenwoordig is, alleen een broekje is al 40 euro.
Dat begrijp ik ook maar wij kregen vroeger vaak zo'n tenue van mijn ouders, dan ben je voor twee kinderen al rond de 400 euro kwijt.quote:
Half jaartje wachten scheelt je de helft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook maar wij kregen vroeger vaak zo'n tenue van mijn ouders, dan ben je voor twee kinderen al rond de 400 euro kwijt.
Klopt, die anderhalve meter afstand hoeft ook niet in stadions, dus je mág gewoon naast elkaar zitten. Fieldlabs hadden nauwelijks besmettingen (net als de testcases van Casper vorig jaar in de Kuip). Ik geloof bij die testwedstrijden op 15k 5 besmettingen ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komen toch ook amper besmettingen vanuit de stadions, wat ik heb gelezen? En iedereen is gevaccineerd of heeft een test gedaan.
Dat is ook weer waar. Ach is ook 7 jaar geleden ofzo dat ik zoiets heb besteld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Half jaartje wachten scheelt je de helft.
gelukkig zijn m'n zoons al volwassenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook maar wij kregen vroeger vaak zo'n tenue van mijn ouders, dan ben je voor twee kinderen al rond de 400 euro kwijt.
Oei. Zieke diss dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig zijn m'n zoons al volwassen
Full kit wankerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen vond ik dat nog leuk. Heb nog wel een hoop oude shirts, moet zeggen dat het heel mooi blijft.quote:
Dit kon langer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben sowieso woedend dat ik nog steeds thuis moet werken en festivals/evenementen niet door gaan, terwijl dat proletenvolk wel naar het voetjebal kan of met de Max merchandise aan naar Zandvoort.
Einde rant.
Ik had ooit een Willem 2 shirt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen vond ik dat nog leuk. Heb nog wel een hoop oude shirts, moet zeggen dat het heel mooi blijft.
Welke naam stond er achterop?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had ooit een Willem 2 shirt.
@:lenny_leonard
Hier een stuk gewassen like voor je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
Post in COR is weg
Zonde van de like @:zipportal
Geniet ervan makkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, weekend.
Zo maar even een biertje halen op het terras.
Het gaat echt nergens over inderdaad, ze kunnen gewoon niet meer verdedigen dat festivals niet open mogen en voetbalwedstrijden wel dus dan maar verontwaardigd doen dat mensen niet blijven zitten ook al maakt dat geen reet uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, die anderhalve meter afstand hoeft ook niet in stadions, dus je mág gewoon naast elkaar zitten. Fieldlabs hadden nauwelijks besmettingen (net als de testcases van Casper vorig jaar in de Kuip). Ik geloof bij die testwedstrijden op 15k 5 besmettingen ofzo.
Het slaat echt helemaal nergens op (in deze fase).
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, weekend.
Zo maar even een biertje halen op het terras.
Sinds wanneer word ik lastig gevallen met jouw updatesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Over een uurtje naar de tandarts boys. Ik hou je op de hoogte @:El-Stinho (Dit in tegenstelling tot @:GGMM )
Lekker man, geniet ervan Caland. Ben er ook wel weer aan toe ja, wij hebben over twee weken hier in de buurt nog een dorpfeestweekend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb morgen dus een oefenwedstrijd en aansluitend een feestavond met wat zangertjes.
Dat wordt zondag weer ouderwets met een flinke kater naar de Kuip afreizen, dat is lang geleden zo'n weekend.
De grondlegger van de WLR SC wordt in de hoek gezet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer word ik lastig gevallen met jouw updates.
Genot. Die kunnen heerlijk uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man, geniet ervan Caland. Ben er ook wel weer aan toe ja, wij hebben over twee weken hier in de buurt nog een dorpfeestweekend.
picsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat mijn vriendin die ook wel heel tof vindt.
Dat lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn die er ook zonder het Ajax logo?
Heden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk! Die wil ik ook wel, maar ik ga ze niet online bestellen, wil wel even passen. Wat kosten die?quote:
Er staat nu weer een wachtrij in de shop dus kan niet voor je kijken (moet zo weg) maar ik dacht dat ik rond de 90-100 euro zag staan. Shirtje was met bedrukking (en zonder zo'n CL embleem) 115,50 euro.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk! Die wil ik ook wel, maar ik ga ze niet online bestellen, wil wel even passen. Wat kosten die?
Shirt wil ik eigenlijk stiekem ook wel
Ja, bestaan al een tijdje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
In jouw geval kan het me werkelijk geen ene tyfus interesseren. Oprotten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heden.
Alleen een klein beetje tandsteen wat verwijderd moest worden.
ja ik sta ook in de wachtrij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat nu weer een wachtrij in de shop dus kan niet voor je kijken (moet zo weg) maar ik dacht dat ik rond de 90-100 euro zag staan. Shirtje was met bedrukking (en zonder zo'n CL embleem) 115,50 euro.
Zeg het hem, Stijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In jouw geval kan het me werkelijk geen ene tyfus interesseren. Oprotten.
Jeetje Stijn. Wat is er met onze vriendschap gebeurd???quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goeie genade zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Link? Kan ze niet vinden zo snel.
Hier. Pak aan deze like!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Link? Kan ze niet vinden zo snel.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam die strooit met likes voelt een beetje als het jongetje van vroeger in de klas die iedereen een snoepje gaf/iedereen op zijn feestje uitnodigde om maar een vriendje te hebben.
Die zijn een stuk lelijkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buiten dit internetplaatje kan ik eigenlijk zo snel niets vinden, maar dit model hebben ze volgens mij in alle denkbare kleurcombinaties. Was nog een tijdje dat KESJOEWALS deze troep massaal aanhadden bij de voetbal.
Heb jij deze al op het oog? https://www.sneakerjagers(...)-qs-rotterdam/223192quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buiten dit internetplaatje kan ik eigenlijk zo snel niets vinden, maar dit model hebben ze volgens mij in alle denkbare kleurcombinaties. Was nog een tijdje dat KESJOEWALS deze troep massaal aanhadden bij de voetbal.
Nee, ik heb nog nooit nike air max gehad. Ik ben namelijk geen proleet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij deze al besteld? https://www.sneakerjagers(...)-qs-rotterdam/223192
Hou deze onzin lekker in WLRquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze lijken erop maar zijn anders of ben ik nou gek? Ik las het als limited edition speciaal deze schoen voor Bob en Ajax. Nou ja, maakt ook niet uit je zal gelijk hebben. Ik kan ze nergens vinden op internet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige dingen ontstaan vanzelf, daar moet je je niet ongemakkelijk tussen gaan wurmen als een aandachtsgeile hoer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje Stijn. Wat is er met onze vriendschap gebeurd???
Gelukkig heb je nu ons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam die strooit met likes voelt een beetje als het jongetje van vroeger in de klas die iedereen een snoepje gaf/iedereen op zijn feestje uitnodigde om maar een vriendje te hebben.
Knettergek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze lijken erop maar zijn anders of ben ik nou gek?
Jij lijkt mij wel iemand die heel veel Armani draagt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit nike air max gehad. Ik ben namelijk geen proleet.
Toevallig wel onlangs nieuwe sneakers gekocht!!!
Als @Caland gisteren goed heeft opgelet komt ie nu met een goede opmerking.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die heel veel Armani draagt.
Daar heb ik precies niks van in de kast hangen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die heel veel Armani draagt.
Ik heb niet opgelet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als @:Caland gisteren goed heeft opgelet komt ie nu met een goede opmerking.
Dat viel eigenlijk ook nog wel redelijk mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:34 schreef onlogisch het volgende:
(Waarschijnlijk niet, want hij was kacheltje lam.)
Goeie genade.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik las neuken met een vriendquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga Libanees eten in Neukölln met een vriend
@:Muskusboktor57
Als dat het eerste was wat je las heb ik nieuws voor jequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las neuken met een vriend
Ik ben tegen homofobie
Beter dat je libanees eet, dan een Libanees jou!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb Dogs in Berlin afgekeken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beter dat je libanees eet, dan een Libanees jou!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, ik ga me zo aftrekken in een ouwe sok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef Erasmus het volgende:
Like uitgedeeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk, ik ga me zo aftrekken in een ouwe sok.
Lekker. Geniet ervanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:caland @:scrummie @:maxi-mus
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je Pipo Koeie ?quote:
Geef jij Benji dan ook een klein stukje vis?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja ik ook even kijken wanneerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:31 schreef Caland het volgende:
WE KOMEN ZATERDAG BIJ JE LANGS
VERWACHT BEZORGMOMENT
ZATERDAG 21 AUGUSTUS
TUSSEN 10.00 - 15.00 UUR
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie
Lekker maat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:31 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
ZATERDAG 21 AUGUSTUS
TUSSEN 10.00 - 15.00 UUR
Veel plezier met je bestelling Caland!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:31 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
ZATERDAG 21 AUGUSTUS
TUSSEN 10.00 - 15.00 UUR
Zo laat nog ja? Wanbeleidquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ze zouden vandaag de SCC van Onlo jr. brengen. Ze zijn niet langs geweest.
IK BEN WOEDEND.
Jammer dat ze infantiele vaders pakken over de rug van onschuldige kinderen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ze zouden vandaag de SCC van Onlo jr. brengen. Ze zijn niet langs geweest.
IK BEN WOEDEND.
Veel plezier met je lamp.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:33 schreef GGMM het volgende:
Verwacht: morgen tussen 13:00 en 15:30
@:caland @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard
Wow wat heb jij tegen onlo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat ze infantiele vaders pakken over de rug van onschuldige kinderen.
Ja kan je dan gewoon ophalen bij het voorplein. Neem aan dat de kleine man zich gisteren wel vermaakt heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, probleempje met z'n ID. Inmiddels gefixed. Zondag anders maar even een dagkaart halen.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, enorm man. Mooi om te zien. Helemaal onder de indruk van het vuurwerk enzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja kan je dan gewoon ophalen bij het voorplein. Neem aan dat de kleine man zich gisteren wel vermaakt heeft
Erg mooi maat. Hopelijk kom je wat snerpende hertjes tegen.quote:
Nu ben je wakker geworden met een dooie rat in je muil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm vrienden. Gelukkig maar een klein katertje door de kapsalon die ik vannacht in m’n holle kies heb geschoven.
Erg fijn.
Heeft onlogisch aan je moeder gezeten ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
bitcoin bijna $50kquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft onlogisch aan je moeder gezeten ofzo?
There will be lambosquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin bijna $50k
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh, nou beterschap voor de mensen in deze sc dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin heeft cor ona dus ik kom tijdens de tijd dat ik ben opgesloten thuis jullie weer even vermaken
Na 1 of 2 prikken het gekregen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin heeft cor ona dus ik kom tijdens de tijd dat ik ben opgesloten thuis jullie weer even vermaken
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
Dat heet een leven hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat user @:neef_wuppie alleen tegen het weekend de VBL SC binnenwandelt en zijn zuipgedrag bespreekt.
Tot morgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heet een leven hebben.
User @Zipportal krijgt hier even een tik te verwerken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heet een leven hebben.
Leugens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:zipportal krijgt hier even een tik te verwerken.
Ik ben morgen aan de beurt. Vandaag een huwelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:fetx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(even in een spoiler gezet voor het geval een zekere mod de banaan zou verwarren met zaad)Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #51 presenteer ik jullie vandaag foto #57:echt kwaliteit daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(even in een spoiler gezet voor het geval een zekere mod de banaan zou verwarren met zaad)
quote:
Neem aub een normale UI.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:10 schreef Paul het volgende:
Goed topic gemaakt @ achter de schermen
Moet je @aloa voor bedankenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieus, zo'n bewegende UI is teringirritant.
Morgen punthoofd present. @fetX @Wereldgozer @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat user @:neef_wuppie alleen tegen het weekend de VBL SC binnenwandelt en zijn zuipgedrag bespreekt.
NEE IK HOU HEM! JA!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik spreek jou aan, je hoeft het niet op anderen af te schuiven.
Beetje autistisch dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieus, zo'n bewegende UI is teringirritant.
quote:
Lekker maat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is binnen
Leuk! Die van mij zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is binnen
Schoenenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker maat.
Eindelijk licht in de duisternis
Maar wat heb je echt gekregen?
Aldus iemand met een klimaatoptimist shirtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent echt een enorme proleet als je hierop loopt.
IK HEB HELEMAAL NIET ZO'N SHIRTquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand met een klimaatoptimist shirt
Ik denk dat ik ook een stokbroodje doe vandaagquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een soepje.
Miso soepgodquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is geen avondetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een stokbroodje doe vandaag
Maar met kruidenboter, dus zo gezond is die van mij niet.
Alhoewel brood nooit gezond is! @:atypisch
Dankjewel.quote:
Stuk stokbrood, paar kazen, fles wijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat moet je toch zelf weten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stuk stokbrood, paar kazen, fles wijn.
Dus eigenlijk geen avondeten maar gewoon voor de fun en het gemak wat eten en drinken.
Ik was toch met dochter, schoonzoon en kleinkind in de Efteling joh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een dag te laat.
Ik denk erover mijn felicitatie in te trekken!
Was het wel leuk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was toch met dochter, schoonzoon en kleinkind in de Efteling joh.
Ben kapoet.
Geldig excuus, ik zal niets intrekken!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben kapoet.
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereldquote:
Héél erg leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geldig excuus, ik zal niets intrekken!
Hopelijk was het leuk.
eftelinggodquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben kapoet.
Je schoonzoon vind je dan niet zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereld
Wel, is er nog.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je schoonzoon vind je dan niet zo?
Ik ben dol op de Eftelingquote:
Hij gaat weg, dit jaar nogquote:
Ja werd omgebouwd, naar Sinbad meen ik. Zullen ze dan wel in het laagseizoen doen. Dacht dat ze dat wel even snel tijdens coronasluiting hadden gefixt.quote:
Ja, het klopt dan ook beter met het hele plein verder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja werd omgebouwd, naar Sinbad meen ik. Zullen ze wel in het laagseizoen doen.
Dank!quote:
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:25 schreef GGMM het volgende:
@:kingroland vroeg me trouwens om je te feliciteren namens ons beide @:yvonne
Dat je niet denkt dat hij het vergeten is ofzo
pics van je dochterquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereld
Zal wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatste een alcoholisch drankje heb gedronken.quote:
Ook niet speciaal op de verjaardag van @yvonne ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatste een alcoholisch drankje heb gedronken.
Dit lijkt me erg ongemakkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatste een alcoholisch drankje heb gedronken.
Nee, ook nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook niet speciaal op de verjaardag van @:Yvonne ?
Erg jammer
?quote:
quote:
Ik ben bloedserieus hoorquote:
zoals?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor.
Ik doe genoeg andere dingen die door God verboden zijn maar alcohol is er niet 1 van.
terechtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:36 schreef PicoMMP het volgende:
Admin @:yvonne gefeliciteerd met haar verjaardag, maar geen bedankje of berichtje, niks.
Ik gun het je van hartequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
Even boodschappen wezen doen.
M'n nieuwe schoenen lopen echt heerlijk
@:wereldgozer
Haagsedquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:48 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ewout tussen de wappies. @:Wereldgozer
Ja sorry, hier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:36 schreef PicoMMP het volgende:
Admin @:yvonne gefeliciteerd met haar verjaardag, maar geen bedankje of berichtje, niks.
Volgens mij heeft ze nog een fobo hier.quote:
Ik wel. 1 januariquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |