Erg mooi maat. Hopelijk kom je wat snerpende hertjes tegen.quote:
Nu ben je wakker geworden met een dooie rat in je muil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm vrienden. Gelukkig maar een klein katertje door de kapsalon die ik vannacht in m’n holle kies heb geschoven.
Erg fijn.
Heeft onlogisch aan je moeder gezeten ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat ze infantiele vaders pakken over de rug van onschuldige kinderen.
bitcoin bijna $50kquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft onlogisch aan je moeder gezeten ofzo?
There will be lambosquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin bijna $50k
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh, nou beterschap voor de mensen in deze sc dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin heeft cor ona dus ik kom tijdens de tijd dat ik ben opgesloten thuis jullie weer even vermaken
Na 1 of 2 prikken het gekregen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin heeft cor ona dus ik kom tijdens de tijd dat ik ben opgesloten thuis jullie weer even vermaken
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
Dat heet een leven hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat user @:neef_wuppie alleen tegen het weekend de VBL SC binnenwandelt en zijn zuipgedrag bespreekt.
Tot morgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heet een leven hebben.
User @Zipportal krijgt hier even een tik te verwerken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heet een leven hebben.
Leugens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:zipportal krijgt hier even een tik te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |