Hier. Pak aan deze like!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In jouw geval kan het me werkelijk geen ene tyfus interesseren. Oprotten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Link? Kan ze niet vinden zo snel.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam die strooit met likes voelt een beetje als het jongetje van vroeger in de klas die iedereen een snoepje gaf/iedereen op zijn feestje uitnodigde om maar een vriendje te hebben.
Die zijn een stuk lelijkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buiten dit internetplaatje kan ik eigenlijk zo snel niets vinden, maar dit model hebben ze volgens mij in alle denkbare kleurcombinaties. Was nog een tijdje dat KESJOEWALS deze troep massaal aanhadden bij de voetbal.
Heb jij deze al op het oog? https://www.sneakerjagers(...)-qs-rotterdam/223192quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buiten dit internetplaatje kan ik eigenlijk zo snel niets vinden, maar dit model hebben ze volgens mij in alle denkbare kleurcombinaties. Was nog een tijdje dat KESJOEWALS deze troep massaal aanhadden bij de voetbal.
Nee, ik heb nog nooit nike air max gehad. Ik ben namelijk geen proleet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij deze al besteld? https://www.sneakerjagers(...)-qs-rotterdam/223192
Hou deze onzin lekker in WLRquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In jouw geval kan het me werkelijk geen ene tyfus interesseren. Oprotten.
Deze lijken erop maar zijn anders of ben ik nou gek? Ik las het als limited edition speciaal deze schoen voor Bob en Ajax. Nou ja, maakt ook niet uit je zal gelijk hebben. Ik kan ze nergens vinden op internet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige dingen ontstaan vanzelf, daar moet je je niet ongemakkelijk tussen gaan wurmen als een aandachtsgeile hoer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje Stijn. Wat is er met onze vriendschap gebeurd???
Gelukkig heb je nu ons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam die strooit met likes voelt een beetje als het jongetje van vroeger in de klas die iedereen een snoepje gaf/iedereen op zijn feestje uitnodigde om maar een vriendje te hebben.
Knettergek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze lijken erop maar zijn anders of ben ik nou gek?
Jij lijkt mij wel iemand die heel veel Armani draagt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit nike air max gehad. Ik ben namelijk geen proleet.
Toevallig wel onlangs nieuwe sneakers gekocht!!!
Als @Caland gisteren goed heeft opgelet komt ie nu met een goede opmerking.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die heel veel Armani draagt.
Daar heb ik precies niks van in de kast hangen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die heel veel Armani draagt.
Ik heb niet opgelet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als @:Caland gisteren goed heeft opgelet komt ie nu met een goede opmerking.
Dat viel eigenlijk ook nog wel redelijk mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:34 schreef onlogisch het volgende:
(Waarschijnlijk niet, want hij was kacheltje lam.)
Goeie genade.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |