Oh ja dat is ook wel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik had een @:yvonne TT gemaakt maar blijkbaar vindt @:ggmm haar verjaardag helemaal niet belangrijk.
Vergeet Yvonne niet te feliciteren. Die is jarig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef DJMO het volgende:
Ja, 't is acht uur. Dat die kutmonteur opschiet. Ik wil douchen en weg
Frontpage, niet geklikt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vergeet Yvonne niet te feliciteren. Die is jarig.
Danny heeft een pagina aangemaakt verpakt in een hoop ads.
Yvonne is jarig! Babes, beer, butts & boobs!! (NSFW, duh)
lopends?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Misschien is de monteur wel lopends, dan duurt het altijd wat langer @:djmo
Ik heb het niet gezien, maar @GGMM had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je gister genoten van het dansje?
René Engel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar @:ggmm had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!
Ik vroeg gewoon of je meegedanst hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar @:ggmm had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!
Heeft @onlogisch ook meegedanst?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon over je meegedanst had
En toen kreeg ik een hele aanvallende reactie van jou terug
Nee dat kunnen z'n benen nog niet aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch ook meegedanst?
Dit krijgt een like.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch ook meegedanst?
Hij zingt daar vast wel ergere dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zingt 'Don't take me home' in de Kuip.
#TrueStory
Dit krijgt ook een like. Ik ben echt gul vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
#TrueStory
Dit zijn leugens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
#TrueStory
Hahaha ik las loopsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Misschien is de monteur wel lopends, dan duurt het altijd wat langer @:djmo
OEI. ER IS HIER EEN VERVELENDE SNAAR GERAAKT JONGENS!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
Heb je trouwens die no one likes us we don't care trui nog @:onlogisch ?
Proleet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Shirtje besteld (met Neres achterop), vond hem toch wel erg vet. Niet dat ik hem aan kan doen want we trainen in kleding van de club.
Schaam je dood.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Shirtje besteld (met Neres achterop), vond hem toch wel erg vet. Niet dat ik hem aan kan doen want we trainen in kleding van de club.
Je bent het laagste van het laagstequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent het laagste van het laagsteBedankt vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien beter die schoenen kunnen doen die doe ik ook daadwerkelijk aan maar soit.
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop, ben niet in de positie om hierover wat te zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Die doe je ook vast nog vaak aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het uitshirt van vorig seizoen met Berghuis erop, ben niet in de positie om hierover wat te zeggen.
Veel plezier maat!
Kan je altijd nog beslissenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Misschien beter die schoenen kunnen doen die doe ik ook daadwerkelijk aan maar soit.
Ik vond het oprecht een mooi design, maar door de achterkant ligtie stof te happen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die doe je ook vast nog vaak aan.
Denk dat mijn vriendin die ook wel heel tof vindt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je altijd nog beslissen
Die heb ik zojuist wel besteld
m'n vrouw kwam hem tegen van de week, aardige gozer maar mooi is anders vond zequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik zijn vriendin zie zijn er ook vrouwen die op andere zaken vallen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
m'n vrouw kwam hem tegen van de week, aardige gozer maar mooi is anders vond ze
die was er ook bij plus kind, vrouwtje is wel leuk jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik zijn vriendin zie zijn er ook vrouwen die op andere zaken vallen.
Wat denkt die vent nou, dat men in een voetbalstadion lekker op hun stoeltje blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
Demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) geeft een ‘duidelijke waarschuwing’ aan de KNVB, voetbalclubs en voetbalfans. Als supporters komend weekend niet netjes op hun stoel blijven zitten, ‘kan dat reden zijn om de maatregelen weer aan te scherpen’, aldus De Jonge.
@:caland binnenkort kan het filmpje weer van stal.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat denkt die vent nou, dat men in een voetbalstadion lekker op hun stoeltje blijven zitten.
Godverdomme, dit wilde ik nét gaan tweeten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan mag hij zelf wel het goede voorbeeld geven.
Maar nee dit had iedereen verwacht. Alleen nu krijgen ze weer druk vanuit de evenementen etc en dan krijg je dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |