SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mogguh Emmerdeur
6 uurAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Schatje van Marioquote:
mario390
Naomi,de echte winaar v. JaarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het matras van Utopia.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Morgen ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moggequote:![]()
Ik stond net op het punt om ff te gaan slapenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Goedemorgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie had de DT trouwens?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Morgue Emmer 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Hidi. Jammer maar slaap lekker 🖐🏻quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mogge![]()
Ik stond net op het punt om ff te gaan slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
We misten hem..ik had hem toevalligquote:
Komen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toedels
Liker slipje jonkjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Slaap lekker voor zo 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot brengt je nart bedje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekker Hidi 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Druk nachtje, en jij was weer im bergen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die bleie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Verder alles goedquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas dan moet je wachten tot een uurtje of 22 uur. Dan ga ik pas weer slapenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Kom zo wel trug als iedereen slaapt 😛
Alvast werke nu
Nee hoor, en dan zijn er wel weer andere, de enige tijd dat je alleen zou kunnen zitten is in de nacht of in de vroege ochtend zoals nu.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
Jij word zo afgeleid door andere topic ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat niet, maar dan zijn er wel anderequote:
Ik ben er weg van.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:29 schreef Emmerdeur het volgende:
Wou net zeggen. Jij moet naar de dhhell in zutpengoed onthouden, maar dat zou eventueel morgen ook kunnen
![]()
Maar is pas na 18 uur vanavond, dus duurt nog wel even.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie plaatjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Solquote:
Sol is er vroeg bij in zijn vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pcies! Zeg het haar! Sla haar ermee om haar oren! RELLUUUUUH!! SWJ slaapt nog steeds toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:36 schreef Emmerdeur het volgende:
Vakantie betekent niet dat je ineens kan uitslapen
* SolidasRock voorzichtig zwaait naar swj![]()
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:36 schreef Emmerdeur het volgende:
Vakantie betekent niet dat je ineens kan uitslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatste vakantie dag Solquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies! Zeg het haar! Sla haar ermee om haar oren! RELLUUUUUH!! SWJ slaapt nog steeds toch?
* SolidasRock voorzichtig zwaait naar swj
Tijd vliegt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar dat je op tijd tot dat besef kwam,quote:
HIj heeft er zin in vanmorgenquote:
NIet verder vertellen maar ik ook.quote:
Hey Plymquote:
Heb jij al vakantie gehad, of mag je je er nog op verheugen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had 2 week gehad al, maar heb nog dagen staan. Zoals vandaag een snipperdagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij al vakantie gehad, of mag je je er nog op verheugen?sla dit jaar over met weggaan ivm dat corona gedoe. Af en toe kort weekje ook lekker
![]()
![]()
Kut dat wettelijk verplichte verlof hehquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had 2 week gehad al, maar heb nog dagen staan. Zoals vandaag een snipperdagsla dit jaar over met weggaan ivm dat corona gedoe. Af en toe kort weekje ook lekker
![]()
Ja, las al dat het er en der weer aan het aanwakkeren is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had 2 week gehad al, maar heb nog dagen staan. Zoals vandaag een snipperdagsla dit jaar over met weggaan ivm dat corona gedoe. Af en toe kort weekje ook lekker
Wij zijn ook weer naar oranje gegaan.
De vakantie is afgelopen en mensen nemen het toch weer mee terug.
Lekker varen zit er dit jaar ook niet echt in heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind dit ook wel lekker hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kut dat wettelijk verplichte verlof heh![]()
Nee echt niet zo. Moest voor een 100 uur beurt vlgd maand. Gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, las al dat het er en der weer aan het aanwakkeren is.
Wij zijn ook weer naar oranje gegaan.
De vakantie is afgelopen en mensen nemen het toch weer mee terug.
Lekker varen zit er dit jaar ook niet echt in he
Nee, niks zo iddquote:![]()
Heb n open boot is nix nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee echt niet zo. Moest voor een 100 uur beurt vlgd maand. Gaat hem niet worden
[..]
Nee, niks zo idd
Zit geen kajuit op ofzo![]()
Werk jij dan liever altijd door zonder vrije dagen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kut dat wettelijk verplichte verlof heh100 uur beurt, wat is dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee echt niet zo. Moest voor een 100 uur beurt vlgd maand. Gaat hem niet worden
[..]
Nee, niks zo iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel als ik niet 100% werk iddquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk jij dan liever altijd door zonder vrije dagen?
[..]
100 uur beurt, wat is dat?
100uur interval onderhoud motor neem ik aan
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 07:00:10 ]![]()
Uitbetalen is niks, krijg je maar de helftquote:Heb ik ook. 7.00 bij 2.50.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb n open boot is nix nu
Zit geen kajuit op ofzo![]()
O dat is dan vaak dat je dat moet doen, 100 uur is zo voorbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel als ik niet 100% werk idd
100uur interval onderhoud motor neem ik aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb n bayliner 742quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Uitbetalen is niks, krijg je maar de helft
[..]
Heb ik ook. 7.00 bij 2.50.![]()
De eerste 100 pas, heb hem net 2j.staat nog maar 50u opquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel als ik niet 100% werk idd
100uur interval onderhoud motor neem ik aan![]()
![]()
O je moet 100 vaaruren hebben en dan moet je dat doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De eerste 100 pas, heb hem net 2j.staat nog maar 50u opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet met dit weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan vaak dat je dat moet doen, 100 uur is zo voorbij![]()
![]()
Ja, of jaarlijkse beurtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je moet 100 vaaruren hebben en dan moet je dat doen.![]()
Nee, dan zal je niet veel met de boot weggaanquote:
Maar we zijn toch wel mooie dagen bij geweest dat je weg had kunnen gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hobby's kosten geldquote:
Ja, maar dan moest ik werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan zal je niet veel met de boot weggaan
Maar we zijn toch wel mooie dagen bij geweest dat je weg had kunnen gaan?morgen word ook knap, denk rondje zaan dan
![]()
![]()
O ja dat komt er ook nog eens tussen door, werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, maar dan moest ik werkenmorgen word ook knap, denk rondje zaan dan
350 pk inboardquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oohh das een mooie. Hoeveel pk? Inboard![]()
Dat is een echte bootquote:die van mij is van alu met een mercury seapro erachter. Kan er een tent opzetten als ik wil overnachten
![]()
![]()
Heb je dat wel eens gedaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is een echte bootdie van mij is van alu met een mercury seapro erachter. Kan er een tent opzetten als ik wil overnachten
Das een mooikequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:10 schreef Emmerdeur het volgende:
ff opgezocht voor je
https://www.bayliner.com/(...)/overnight/742r.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, mijn zoon wel met zijn meid 2x al.quote:Schitterend mooi.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:10 schreef Emmerdeur het volgende:
ff opgezocht voor je
https://www.bayliner.com/(...)/overnight/742r.html![]()
![]()
Met zijn meidquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon wel met zijn meid 2x al.
[..]
Schitterend mooi.wat zeg je mooi
Gruß gott
Koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hitje, nog nooit gehoord dat men dat over een meisje zegt hahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Of chickie of hitje zeggen we hier ook welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt net een nieuwe koffie machine dus doe je bestquote:
Dansen in de regenquote:
Toch zijn het koosnaampjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hitje, nog nooit gehoord dat men dat over een meisje zegt hahaha![]()
![]()
Mijn zoon zijn wijffie klinkt bekender zeker?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hitje, nog nooit gehoord dat men dat over een meisje zegt hahaha![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-08-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 1737 / +104 / +92 / 3849 / 4440
2. FreshFruit / 799 / +13 / +44 / 4172 / 4729
3. greysbones / 602 / +12 / +0 / 6853 / 7102
4. Jacquelinehasselbaink / 479 / +80 / +0 / 3932 / 4161
5. Emmerdeur / 479 / +12 / +10 / 4075 / 4383
6. PlymouthFury / 402 / +64 / +15 / 1421 / 1587
7. mario390 / 369 / +99 / +3 / 1480 / 1727
8. DJMO / 357 / +13 / +2 / 2074 / 2314
9. Dotteke / 334 / +18 / +8 / 2592 / 2844
10. Moonlight / 203 / +12 / +0 / 2205 / 2317
11. hemarookworst / 180 / +5 / +0 / 1842 / 1995
12. DerRabbit / 175 / +14 / +0 / 1419 / 1515
13. mazaru / 163 / +9 / +0 / 2432 / 2558
14. gebrokenglas / 162 / +30 / +0 / 1613 / 1733
15. Dr.Mikey / 161 / +1 / +1 / 446 / 518
16. Whuzz / 156 / +11 / +0 / 1657 / 1776
17. ToT / 148 / +2 / +0 / 2380 / 2485
18. Superbadeendje / 141 / +12 / +0 / 1488 / 1626
19. Fogel / 130 / +1 / +0 / 1064 / 1165
20. Mrsloveable / 128 / +12 / +0 / 1647 / 1762SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hittepetitje heb ik wel eens gehoord,quote:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
LekkerrrrrrrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mokkeltje heb je ook nog, later zeggen ze hier na zoveel jaar getrouwd... Die schele van mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hittepetitje heb ik wel eens gehoord,![]()
![]()
Mokkeltje ken ik wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mokkeltje heb je ook nog, later zeggen ze hier na zoveel jaar getrouwd... Die schele van mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, ik word al sinds dag één trut genoemd ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mokkeltje heb je ook nog, later zeggen ze hier na zoveel jaar getrouwd... Die schele van mij
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik word al sinds dag één trut genoemd ...![]()
![]()
Meer dan wij weten 👀quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo zullen er veel zijn. Overal weer andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een vrouwelijke collega stelde mij haar man als die lelijkerd voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mokkeltje heb je ook nog, later zeggen ze hier na zoveel jaar getrouwd... Die schele van mij![]()
![]()
Geef @Rob eens ongelijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik word al sinds dag één trut genoemd ...![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega stelde mij haar man als die lelijkerd voor.![]()
![]()
Ach, ik weet hoe hij het bedoelt dus.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook, durf hem eens ongelijk te geven?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik weet hoe hij het bedoelt dus.![]()
![]()
Was te verwachten met alquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:37 schreef PlymouthFury het volgende:
Vijfde golf in combi met griep ligt op de loer lees ik net
Die terugkerende vakantie gangersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het wel weer zien. Kijk nergens meer van op nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was te verwachten met al
Die terugkerende vakantie gangers![]()
Jij kunt een paar klappen met de zweep krijgen ....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook, durf hem eens ongelijk te geven?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, ik ook niet. Maar ze zijn bang voor de columbiaanse, schijnt het vaccin niet zo goed voor te helpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We gaan het wel weer zien. Kijk nergens meer van op nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou die weer? Nog niet van gehoord. De narcos variantquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ze zijn bang voor de columbiaanse, schijnt het vaccin niet zo goed voor te helpen.![]()
![]()
Wil jij nu Plym slaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt een paar klappen met de zweep krijgen ....
Ja dat is er een die nog besmettelijk is dan de Delta.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou die weer? Nog niet van gehoord. De narcos variant
Zijn we straks allemaal stoned
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt een paar klappen met de zweep krijgen ....![]()
![]()
![]()
koffie nodig dot? Ik quote Solidasrock, niet plyquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
koffie nodig dot? Ik quote Solidasrock, niet ply![]()
![]()
Dan wordt het tijd voor koffie inderdaad, ben al onderwegquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
koffie nodig dot? Ik quote Solidasrock, niet ply
Verwachte reactie: Ow, is het Solleke? Ja hoor mep hem maar de tering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
koffie nodig dot? Ik quote Solidasrock, niet ply![]()
![]()
Met stijgingen gaat men altijd snel mee, met dalingen echter...........quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:46 schreef PlymouthFury het volgende:
De grondstof prijzendalen rap, meestal dan ook de benzineprijzenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Behalve voor de chip marktquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met stijgingen gaat men altijd snel mee, met dalingen echter...........![]()
We heten niet allemaal solleke de meppertquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verwachte reactie: Ow, is het Solleke? Ja hoor mep hem maar de tering.
Daar ben ik helemaal niet in thuisquote:
Mijn Makita accu die ik vorig jaar september kocht was 60 euro, nu is mijn andere oude accu doodgegaan en wil ik nieuwe kopen, is ie ineens 85 euro. En dan ook echt overal. Ik wacht maar ff af om te kijken in hoeverre de prijzen zakken de komende tijd.![]()
![]()
Teken dat de economie weer iets minder gaat worden meestalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met stijgingen gaat men altijd snel mee, met dalingen echter...........![]()
Als je dan toch gaat, neem voor mij dan ook mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor koffie inderdaad, ben al onderwegIk heb er één en ik ben er trots op
Je hebt echt koffie nodig, je hebt mijn reactie verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We heten niet allemaal solleke de meppert![]()
![]()
Flinke stijgingen, zie ze niet snel zo flink dalen helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:50 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn Makita accu die ik vorig jaar september kocht was 60 euro, nu is mijn andere oude accu doodgegaan en wil ik nieuwe kopen, is ie ineens 85 euro. En dan ook echt overal. Ik wacht maar ff af om te kijken in hoeverre de prijzen zakken de komende tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-278803.html
De nationale kampioenschappen vissen gaan niet doorIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat, neem voor mij dan ook mee.![]()
![]()
Nou vooruitquote:
* DJMO zweep weglegt
Weet je waar de meeste vis zit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-278803.html
De nationale kampioenschappen vissen gaan niet door![]()
Tussen de kop en de staartquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet je waar de meeste vis zit?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jammer voor jou ken ik de boeken van de serie de schippers van de kameleon zo goed als uit m'n hoofd. Lang leve Gerben en z'n flauwe grappenquote:
Ook gelezen idd. Heb er nog ergens één gesigneerd liggen van de schrijver roos. Was ik 9j ofzo, stond hij bij v&d toen te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer voor jou ken ik de boeken van de serie de schippers van de kameleon zo goed als uit m'n hoofd. Lang leve Gerben en z'n flauwe grappen![]()
Ik ben gisteren door m'n boekenkast gegaan, wil gaan opruimen. Toch moeilijker dan gedacht om van sommige exemplaren afscheid te nemen, ook al lees ik tegenwoordig vrijwel alleen nog digitaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ook gelezen idd. Heb er nog ergens één gesigneerd liggen van de schrijver roos. Was ik 9j ofzo, stond hij bij v&d toen te doen
Ja, 't is acht uur. Dat die kutmonteur opschiet. Ik wil douchen en weg
Ik heb er toen een zootje in de algemene biebkast gelegd in het dorp. Waren zo weg, heb iemand er nog wat aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gisteren door m'n boekenkast gegaan, wil gaan opruimen. Toch moeilijker dan gedacht om van sommige exemplaren afscheid te nemen, ook al lees ik tegenwoordig vrijwel alleen nog digitaal![]()
Pleegouders van m'n jongens hebben een minibieb bij hun huis hangen. Alles gaat daarheen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb er toen een zootje in de algemene biebkast gelegd in het dorp. Waren zo weg, heb iemand er nog wat aan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat geloof ik gelijk,ik koester mijn boeken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb er toen een zootje in de algemene biebkast gelegd in het dorp. Waren zo weg, heb iemand er nog wat aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dus, is toch mooi. Gun je een ander nog watquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pleegouders van m'n jongens hebben een minibieb bij hun huis hangen. Alles gaat daarheen.![]()
![]()
Mogge freshquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk,ik koester mijn boeken.![]()
![]()
Goedemorgen heer PF.quote:![]()
Ik was even weggevallen.
Nee, je hebt gewoon je plicht verzaakt. Geen hete koffie toen ik wakker werdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer PF.![]()
Ik was even weggevallen.
Lady greys.quote:
Morguh Greyquote:
Lekker toch. Ben jij zo gek op boeken dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer PF.![]()
Ik was even weggevallen.![]()
Maar als ze uit zijn deed ik ze weg. Nu al jaren niks gelezen. Laatste was de Heineken ontvoering jaren terug.quote:![]()
Ik mag wel graag lezen,en verzamel ook boeken ook boeken over een bepaald genre.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker toch. Ben jij zo gek op boeken dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van Peter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar als ze uit zijn deed ik ze weg. Nu al jaren niks gelezen. Laatste was de Heineken ontvoering jaren terug.
Dat is dan wel leuk. Mijn broer had een collectie van dick bos weggegooid met verhuizen die lul!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag wel graag lezen,en verzamel ook boeken ook boeken over een bepaald genre.dat was pas zonde
![]()
Laatste boek van een nl schrijver was van Astrid HolleederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben nog niet helemaal wakker,dus help me even ,Een trilogie over een stoere boze vrouw.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:14 schreef greysbones het volgende:
Ik hou van Noorse/Zweedse/Deense schrijvers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Judas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:
Laatste boek van een nl schrijver was van Astrid Holleeder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal wakker,dus help me even ,Een trilogie over een stoere boze vrouw.
Harlen Coben vind ik topThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lees ook veel onlinequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Vroeger altijd de revu en panorama. Maar lees al jaren niks meer, ja digitaal
Maar ook nog steeds boekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel relaxedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lees ook veel online
Maar ook nog steeds boeken![]()
Sommige boeken zijn opeens duur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Vroeger altijd de revu en panorama. Maar lees al jaren niks meer, ja digitaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, zie dat weleens bij de bruna idd. 40e is niksquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige boeken zijn opeens duur.![]()
Boekje van DJ Paul en Rob kocht ik ooit in de ramsj voor 6 euro.kost nu 50.euro.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, zie dat weleens bij de bruna idd. 40e is niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is gewoon omdat men veel digital leest en weinig boeken koopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boekje van DJ Paul en Rob kocht ik ooit in de ramsj voor 6 euro.kost nu 50.euro.![]()
Het boek van DJ Dano stond laatst voor 200 euro te koop.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is gewoon omdat men veel digital leest en weinig boeken koopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groetjes aan Jipske.quote:
Die kan je wegleggen,vrouwen niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lang niet meer gelezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MorguhhhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wat was je laatste boek?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Birtanem.quote:
Vijftig tinten grijsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Serieus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vijftig tinten grijs
How can I make this topic about me?![]()
Heer GG.quote:
Mogguh Fresh en anderen.quote:
Snel even kijken hier, voor ik moet werken...How can I make this topic about me?![]()
Ja,nog steeds plezier van met Jacq.quote:
Morguh GGquote:
50 tinten Fresh.
Heb je gemist GGquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Greys! Tijd niet gesproken.
We liepen elkaar misThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja legpuzzels momenteel.quote:
Maar ik ben van plan het haken weer te gaan proberen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat kan. Beetje druk hier en moe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je gemist GG
We liepen elkaar misHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Beetje druk hier en moe.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemorgen allemaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb net mijn eerste ingeschonken. Ben nog maar nèt op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al 2 bakken op
Tijd voor een derde??
Ja lekkerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb voornamelijk computer en psychologie e.d. Aan boekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar als ze uit zijn deed ik ze weg. Nu al jaren niks gelezen. Laatste was de Heineken ontvoering jaren terug.![]()
Deze dus,goud waard.
Half achtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste ingeschonken. Ben nog maar nèt op.
DusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Psychologie lijkt mij ook nog wel watquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk computer en psychologie e.d. Aan boekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooie tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Askimquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dus,goud waard.
[ afbeelding ]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jep vaatwasser al uitgepaktquote:
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tatlim,vandaag eindelijk vrij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben nu psychologie aanbstuderenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goed bezig dus, en dat voor een vrijdag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep vaatwasser al uitgepakt
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelen
Nee mop avonddienstquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tatlim,vandaag eindelijk vrij?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Je vaatwasser zat in cadeau papier?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelen
Ja vrijdag is boodschappen dagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed bezig dus, en dat voor een vrijdag.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snelle jellequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je een nieuwe vaatwasser gekregen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelen![]()
![]()
Met een grote strik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je vaatwasser zat in cadeau papier?
Grapjassen
Hier
Schone vaat uit de vaatwasser gehaaldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
was een grapje greyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoel
Oeh,spannend,wat zou er inzitten dit keer?![]()
![]()
Jep vaatwasser al uitgeruimdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
Grapjassen
Hier
Schone vaat uit de vaatwasser gehaald
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelen![]()
Goessow.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoel![]()
Boeken van paul ekman en christopher hadnagy zijn heel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Psychologie lijkt mij ook nog wel wat![]()
Heerlijk dit.
En wachten op mooi weer..
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal eens kijken hier bij de Primera wat ze hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Boeken van paul ekman en christopher hadnagy zijn heel leuk
Thnx EDThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ZIet er niet naar uit, zo triest buitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrij duidelijke vragen, je bent goed op weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??![]()
![]()
Duh,die hebben ze daar vast .quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hier bij de Primera wat ze hebben
Thnx ED
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet naar uit, zo triest buiten![]()
![]()
Maar zag volgende week uiteindelijk droog niet erg warm maar wel droog met een zonnetje
Daar ben ik al blij meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ietwat zonnig en zo te lezen 18 graden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet naar uit, zo triest buiten![]()
Wij hebben een hele fijne Primeraquote:
Zijn daar ook helemaal weg van boeken en komen regelmatig schrijvers langs om hun boeken te promoten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet het eerst zien. Dagen stond er voor zondag mooi droog weer. Helaas hoe dichter we bij zondag komen hoe slechter het er uit gaat zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar zag volgende week uiteindelijk droog niet erg warm maar wel droog met een zonnetje
Daar ben ik al blij meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: