Hee Greys! Tijd niet gesproken.quote:
Heb je gemist GGquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Greys! Tijd niet gesproken.
Een bestseller...quote:
Ja legpuzzels momenteel.quote:
Ja, dat kan. Beetje druk hier en moe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je gemist GG
We liepen elkaar mis
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Beetje druk hier en moe.
Mogguh. Tijd voor koffie.quote:
Al 2 bakken opquote:
Ik heb net mijn eerste ingeschonken. Ben nog maar nèt op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al 2 bakken op
Tijd voor een derde??
Ja lekkerquote:
Ik heb voornamelijk computer en psychologie e.d. Aan boekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar als ze uit zijn deed ik ze weg. Nu al jaren niks gelezen. Laatste was de Heineken ontvoering jaren terug.
Half achtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste ingeschonken. Ben nog maar nèt op.
Psychologie lijkt mij ook nog wel watquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk computer en psychologie e.d. Aan boeken
Askimquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dus,goud waard.
[ afbeelding ]
Ah, al vol in de running.quote:
Jep vaatwasser al uitgepaktquote:
Tatlim,vandaag eindelijk vrij?quote:
Goed bezig dus, en dat voor een vrijdag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep vaatwasser al uitgepakt
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelen
Nee mop avonddienstquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tatlim,vandaag eindelijk vrij?
Je vaatwasser zat in cadeau papier?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Ja vrijdag is boodschappen dagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed bezig dus, en dat voor een vrijdag.
Snelle jellequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Heb je een nieuwe vaatwasser gekregen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Met een grote strik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je vaatwasser zat in cadeau papier?
was een grapje greyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoel
Jep vaatwasser al uitgeruimdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
Grapjassen
Hier
Schone vaat uit de vaatwasser gehaald
Goessow.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoel
Boeken van paul ekman en christopher hadnagy zijn heel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Psychologie lijkt mij ook nog wel wat
Ik zal eens kijken hier bij de Primera wat ze hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Boeken van paul ekman en christopher hadnagy zijn heel leuk
ZIet er niet naar uit, zo triest buitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
En wachten op mooi weer..
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??
Vrij duidelijke vragen, je bent goed op weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
En wachten op mooi weer..
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??
Duh,die hebben ze daar vast .quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hier bij de Primera wat ze hebben
Thnx ED
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet naar uit, zo triest buiten
Hier ietwat zonnig en zo te lezen 18 graden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet naar uit, zo triest buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |