Goedemorgen heer PF.quote:
Nee, je hebt gewoon je plicht verzaakt. Geen hete koffie toen ik wakker werdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer PF.![]()
Ik was even weggevallen.
Lady greys.quote:
Morguh Greyquote:
Lekker toch. Ben jij zo gek op boeken dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer PF.![]()
Ik was even weggevallen.
Maar als ze uit zijn deed ik ze weg. Nu al jaren niks gelezen. Laatste was de Heineken ontvoering jaren terug.quote:
Ik mag wel graag lezen,en verzamel ook boeken ook boeken over een bepaald genre.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker toch. Ben jij zo gek op boeken dan?
Van Peter.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar als ze uit zijn deed ik ze weg. Nu al jaren niks gelezen. Laatste was de Heineken ontvoering jaren terug.
Dat is dan wel leuk. Mijn broer had een collectie van dick bos weggegooid met verhuizen die lul!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag wel graag lezen,en verzamel ook boeken ook boeken over een bepaald genre.
Ben nog niet helemaal wakker,dus help me even ,Een trilogie over een stoere boze vrouw.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:14 schreef greysbones het volgende:
Ik hou van Noorse/Zweedse/Deense schrijvers
Judas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:16 schreef greysbones het volgende:
Laatste boek van een nl schrijver was van Astrid Holleeder
Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal wakker,dus help me even ,Een trilogie over een stoere boze vrouw.
Lees ook veel onlinequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Vroeger altijd de revu en panorama. Maar lees al jaren niks meer, ja digitaal
Wel relaxedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lees ook veel online
Maar ook nog steeds boeken
Sommige boeken zijn opeens duur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Vroeger altijd de revu en panorama. Maar lees al jaren niks meer, ja digitaal
Ja, zie dat weleens bij de bruna idd. 40e is niksquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige boeken zijn opeens duur.
Boekje van DJ Paul en Rob kocht ik ooit in de ramsj voor 6 euro.kost nu 50.euro.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, zie dat weleens bij de bruna idd. 40e is niks
Is gewoon omdat men veel digital leest en weinig boeken koopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boekje van DJ Paul en Rob kocht ik ooit in de ramsj voor 6 euro.kost nu 50.euro.
Het boek van DJ Dano stond laatst voor 200 euro te koop.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is gewoon omdat men veel digital leest en weinig boeken koopt.
Groetjes aan Jipske.quote:
Die kan je wegleggen,vrouwen niet.quote:
Lang niet meer gelezenquote:
Wat was je laatste boek?quote:
Birtanem.quote:
Vijftig tinten grijsquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vijftig tinten grijs
Heer GG.quote:
Mogguh Fresh en anderen.quote:
Ja,nog steeds plezier van met Jacq.quote:
Morguh GGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |