Daar ben ik helemaal niet in thuisquote:
Teken dat de economie weer iets minder gaat worden meestalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met stijgingen gaat men altijd snel mee, met dalingen echter...........
Als je dan toch gaat, neem voor mij dan ook mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor koffie inderdaad, ben al onderweg
Je hebt echt koffie nodig, je hebt mijn reactie verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We heten niet allemaal solleke de meppert
Flinke stijgingen, zie ze niet snel zo flink dalen helaasquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:50 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn Makita accu die ik vorig jaar september kocht was 60 euro, nu is mijn andere oude accu doodgegaan en wil ik nieuwe kopen, is ie ineens 85 euro. En dan ook echt overal. Ik wacht maar ff af om te kijken in hoeverre de prijzen zakken de komende tijd.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat, neem voor mij dan ook mee.
Nou vooruitquote:
Weet je waar de meeste vis zit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-278803.html
De nationale kampioenschappen vissen gaan niet door
Tussen de kop en de staartquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet je waar de meeste vis zit?
Jammer voor jou ken ik de boeken van de serie de schippers van de kameleon zo goed als uit m'n hoofd. Lang leve Gerben en z'n flauwe grappenquote:
Ook gelezen idd. Heb er nog ergens één gesigneerd liggen van de schrijver roos. Was ik 9j ofzo, stond hij bij v&d toen te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer voor jou ken ik de boeken van de serie de schippers van de kameleon zo goed als uit m'n hoofd. Lang leve Gerben en z'n flauwe grappen
Ik ben gisteren door m'n boekenkast gegaan, wil gaan opruimen. Toch moeilijker dan gedacht om van sommige exemplaren afscheid te nemen, ook al lees ik tegenwoordig vrijwel alleen nog digitaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ook gelezen idd. Heb er nog ergens één gesigneerd liggen van de schrijver roos. Was ik 9j ofzo, stond hij bij v&d toen te doen
Ik heb er toen een zootje in de algemene biebkast gelegd in het dorp. Waren zo weg, heb iemand er nog wat aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gisteren door m'n boekenkast gegaan, wil gaan opruimen. Toch moeilijker dan gedacht om van sommige exemplaren afscheid te nemen, ook al lees ik tegenwoordig vrijwel alleen nog digitaal
Pleegouders van m'n jongens hebben een minibieb bij hun huis hangen. Alles gaat daarheen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb er toen een zootje in de algemene biebkast gelegd in het dorp. Waren zo weg, heb iemand er nog wat aan.
Dat geloof ik gelijk,ik koester mijn boeken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb er toen een zootje in de algemene biebkast gelegd in het dorp. Waren zo weg, heb iemand er nog wat aan.
Dat dus, is toch mooi. Gun je een ander nog watquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pleegouders van m'n jongens hebben een minibieb bij hun huis hangen. Alles gaat daarheen.
Mogge freshquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk,ik koester mijn boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |