Een vrouwelijke collega stelde mij haar man als die lelijkerd voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mokkeltje heb je ook nog, later zeggen ze hier na zoveel jaar getrouwd... Die schele van mij
Geef @Rob eens ongelijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik word al sinds dag één trut genoemd ...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega stelde mij haar man als die lelijkerd voor.
Ach, ik weet hoe hij het bedoelt dus.quote:
Ik ook, durf hem eens ongelijk te geven?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik weet hoe hij het bedoelt dus.
Was te verwachten met alquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:37 schreef PlymouthFury het volgende:
Vijfde golf in combi met griep ligt op de loer lees ik net
We gaan het wel weer zien. Kijk nergens meer van op nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was te verwachten met al
Die terugkerende vakantie gangers
Jij kunt een paar klappen met de zweep krijgen ....quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook, durf hem eens ongelijk te geven?
Nee, ik ook niet. Maar ze zijn bang voor de columbiaanse, schijnt het vaccin niet zo goed voor te helpen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We gaan het wel weer zien. Kijk nergens meer van op nu
Nou die weer? Nog niet van gehoord. De narcos variantquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ze zijn bang voor de columbiaanse, schijnt het vaccin niet zo goed voor te helpen.
Wil jij nu Plym slaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt een paar klappen met de zweep krijgen ....
Ja dat is er een die nog besmettelijk is dan de Delta.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou die weer? Nog niet van gehoord. De narcos variant
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt een paar klappen met de zweep krijgen ....
koffie nodig dot? Ik quote Solidasrock, niet plyquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
koffie nodig dot? Ik quote Solidasrock, niet ply
Dan wordt het tijd voor koffie inderdaad, ben al onderwegquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verwachte reactie: Ow, is het Solleke? Ja hoor mep hem maar de tering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met stijgingen gaat men altijd snel mee, met dalingen echter...........quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:46 schreef PlymouthFury het volgende:
De grondstof prijzendalen rap, meestal dan ook de benzineprijzen
Behalve voor de chip marktquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met stijgingen gaat men altijd snel mee, met dalingen echter...........
We heten niet allemaal solleke de meppertquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verwachte reactie: Ow, is het Solleke? Ja hoor mep hem maar de tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |