Je vaatwasser zat in cadeau papier?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep vaatwasser al uitgepakt
Honden er al uit gegooid
Zo nog even met ze wandelen
Ja vrijdag is boodschappen dagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed bezig dus, en dat voor een vrijdag.
Snelle jellequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Heb je een nieuwe vaatwasser gekregen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honden er al uit gegooid
Met een grote strik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je vaatwasser zat in cadeau papier?
was een grapje greyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoel
Jep vaatwasser al uitgeruimdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
Grapjassen
Hier
Schone vaat uit de vaatwasser gehaald
Goessow.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ik zal voortaan duidelijk omschrijven wat ik bedoel
Boeken van paul ekman en christopher hadnagy zijn heel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Psychologie lijkt mij ook nog wel wat
Ik zal eens kijken hier bij de Primera wat ze hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Boeken van paul ekman en christopher hadnagy zijn heel leuk
ZIet er niet naar uit, zo triest buitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
En wachten op mooi weer..
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??
Vrij duidelijke vragen, je bent goed op weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
En wachten op mooi weer..
hoe lang zal het duren?
Krijgen we vandaag al een zonnetje??
Duh,die hebben ze daar vast .quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hier bij de Primera wat ze hebben
Thnx ED
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet naar uit, zo triest buiten
Hier ietwat zonnig en zo te lezen 18 graden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet naar uit, zo triest buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |