Oh ja dat is ook wel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik had een @:yvonne TT gemaakt maar blijkbaar vindt @:ggmm haar verjaardag helemaal niet belangrijk.
Vergeet Yvonne niet te feliciteren. Die is jarig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef DJMO het volgende:
Ja, 't is acht uur. Dat die kutmonteur opschiet. Ik wil douchen en weg
Frontpage, niet geklikt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vergeet Yvonne niet te feliciteren. Die is jarig.
Danny heeft een pagina aangemaakt verpakt in een hoop ads.
Yvonne is jarig! Babes, beer, butts & boobs!! (NSFW, duh)
lopends?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Misschien is de monteur wel lopends, dan duurt het altijd wat langer @:djmo
Ik heb het niet gezien, maar @GGMM had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je gister genoten van het dansje?
René Engel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar @:ggmm had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!
Ik vroeg gewoon of je meegedanst hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar @:ggmm had het er ook al over! Jullie zijn er maar druk mee!!!!
Heeft @onlogisch ook meegedanst?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon over je meegedanst had
En toen kreeg ik een hele aanvallende reactie van jou terug
Nee dat kunnen z'n benen nog niet aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch ook meegedanst?
Dit krijgt een like.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch ook meegedanst?
Hij zingt daar vast wel ergere dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zingt 'Don't take me home' in de Kuip.
#TrueStory
Dit krijgt ook een like. Ik ben echt gul vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
#TrueStory
Dit zijn leugens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
#TrueStory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |