Ja van ons geld mogen ze wel een nieuwe keeper kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wel schandalig hoe duur die meuk tegenwoordig is, alleen een broekje is al 40 euro.
Er komen toch ook amper besmettingen vanuit de stadions, wat ik heb gelezen? En iedereen is gevaccineerd of heeft een test gedaan.quote:
Graag iemand die jonger is dan 38.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja van ons geld mogen ze wel een nieuwe keeper kopen
er moet wel aan verdiend wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wel schandalig hoe duur die meuk tegenwoordig is, alleen een broekje is al 40 euro.
Dat begrijp ik ook maar wij kregen vroeger vaak zo'n tenue van mijn ouders, dan ben je voor twee kinderen al rond de 400 euro kwijt.quote:
Half jaartje wachten scheelt je de helft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook maar wij kregen vroeger vaak zo'n tenue van mijn ouders, dan ben je voor twee kinderen al rond de 400 euro kwijt.
Klopt, die anderhalve meter afstand hoeft ook niet in stadions, dus je mág gewoon naast elkaar zitten. Fieldlabs hadden nauwelijks besmettingen (net als de testcases van Casper vorig jaar in de Kuip). Ik geloof bij die testwedstrijden op 15k 5 besmettingen ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komen toch ook amper besmettingen vanuit de stadions, wat ik heb gelezen? En iedereen is gevaccineerd of heeft een test gedaan.
Dat is ook weer waar. Ach is ook 7 jaar geleden ofzo dat ik zoiets heb besteld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Half jaartje wachten scheelt je de helft.
gelukkig zijn m'n zoons al volwassenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook maar wij kregen vroeger vaak zo'n tenue van mijn ouders, dan ben je voor twee kinderen al rond de 400 euro kwijt.
Oei. Zieke diss dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig zijn m'n zoons al volwassen
Full kit wankerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen vond ik dat nog leuk. Heb nog wel een hoop oude shirts, moet zeggen dat het heel mooi blijft.quote:
Dit kon langer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben sowieso woedend dat ik nog steeds thuis moet werken en festivals/evenementen niet door gaan, terwijl dat proletenvolk wel naar het voetjebal kan of met de Max merchandise aan naar Zandvoort.
Einde rant.
Ik had ooit een Willem 2 shirt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen vond ik dat nog leuk. Heb nog wel een hoop oude shirts, moet zeggen dat het heel mooi blijft.
Welke naam stond er achterop?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had ooit een Willem 2 shirt.
@:lenny_leonard
Hier een stuk gewassen like voor je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
Post in COR is weg
Zonde van de like @:zipportal
Geniet ervan makkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, weekend.
Zo maar even een biertje halen op het terras.
Het gaat echt nergens over inderdaad, ze kunnen gewoon niet meer verdedigen dat festivals niet open mogen en voetbalwedstrijden wel dus dan maar verontwaardigd doen dat mensen niet blijven zitten ook al maakt dat geen reet uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, die anderhalve meter afstand hoeft ook niet in stadions, dus je mág gewoon naast elkaar zitten. Fieldlabs hadden nauwelijks besmettingen (net als de testcases van Casper vorig jaar in de Kuip). Ik geloof bij die testwedstrijden op 15k 5 besmettingen ofzo.
Het slaat echt helemaal nergens op (in deze fase).
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, weekend.
Zo maar even een biertje halen op het terras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |