Stuk stokbrood, paar kazen, fles wijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een soepje.
Dat moet je toch zelf weten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stuk stokbrood, paar kazen, fles wijn.
Dus eigenlijk geen avondeten maar gewoon voor de fun en het gemak wat eten en drinken.
Ik was toch met dochter, schoonzoon en kleinkind in de Efteling joh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een dag te laat.
Ik denk erover mijn felicitatie in te trekken!
Was het wel leuk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was toch met dochter, schoonzoon en kleinkind in de Efteling joh.
Ben kapoet.
Geldig excuus, ik zal niets intrekken!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben kapoet.
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereldquote:
Héél erg leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geldig excuus, ik zal niets intrekken!
Hopelijk was het leuk.
eftelinggodquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben kapoet.
Je schoonzoon vind je dan niet zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereld
Wel, is er nog.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je schoonzoon vind je dan niet zo?
Ik ben dol op de Eftelingquote:
Hij gaat weg, dit jaar nogquote:
Ja werd omgebouwd, naar Sinbad meen ik. Zullen ze dan wel in het laagseizoen doen. Dacht dat ze dat wel even snel tijdens coronasluiting hadden gefixt.quote:
Ja, het klopt dan ook beter met het hele plein verder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja werd omgebouwd, naar Sinbad meen ik. Zullen ze wel in het laagseizoen doen.
Dank!quote:
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:25 schreef GGMM het volgende:
@:kingroland vroeg me trouwens om je te feliciteren namens ons beide @:yvonne
Dat je niet denkt dat hij het vergeten is ofzo
pics van je dochterquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |