Zal wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Héél erg leuk, want ik heb de knapste dochter en liefste/leukste kleinkind van de hele wereld
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatste een alcoholisch drankje heb gedronken.quote:
Ook niet speciaal op de verjaardag van @yvonne ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatste een alcoholisch drankje heb gedronken.
Dit lijkt me erg ongemakkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor 't laatste een alcoholisch drankje heb gedronken.
Nee, ook nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook niet speciaal op de verjaardag van @:Yvonne ?
Erg jammer
?quote:
quote:
Ik ben bloedserieus hoorquote:
zoals?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor.
Ik doe genoeg andere dingen die door God verboden zijn maar alcohol is er niet 1 van.
terechtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:36 schreef PicoMMP het volgende:
Admin @:yvonne gefeliciteerd met haar verjaardag, maar geen bedankje of berichtje, niks.
Ik gun het je van hartequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
Even boodschappen wezen doen.
M'n nieuwe schoenen lopen echt heerlijk
@:wereldgozer
Haagsedquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:48 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ewout tussen de wappies. @:Wereldgozer
Ja sorry, hier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:36 schreef PicoMMP het volgende:
Admin @:yvonne gefeliciteerd met haar verjaardag, maar geen bedankje of berichtje, niks.
Volgens mij heeft ze nog een fobo hier.quote:
Ik wel. 1 januariquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |