Die Rafa is wel gevaarlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV hoeft hier niet te verliezen.
Frikandel geven en hij is tam.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Rafa is wel gevaarlijk.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Iets aan Drommels zorgt ervoor dat ik nooit rustig zit als er een bal richting goal dreigt te vliegen.
Estavana niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Rafa is wel gevaarlijk.
Drommels was toch maar twee maanden in zijn carrière goed?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Iets aan Drommels zorgt ervoor dat ik nooit rustig zit als er een bal richting goal dreigt te vliegen. Ze hadden beter die van Sparta kunnen halen en dan nog 1 seizoen op reserve misschien.
Neen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist jij dat Joe Hart op goal staat bij Celtic?
Vorig seizoen best aardig maar ik begrijp die koop niet. Toen er bij Twente meer spanning opstond deed hij de raarste dingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drommels was toch maar twee maanden in zijn carrière goed?
Alsnog beter dan Mvogo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig seizoen best aardig maar ik begrijp die koop niet. Toen er bij Twente meer spanning opstond deed hij de raarste dingen.
Ik denk ook dat de keep van Sparta beter is. PSV haalt toch al een paar jaar erg matige keepers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Iets aan Drommels zorgt ervoor dat ik nooit rustig zit als er een bal richting goal dreigt te vliegen. Ze hadden beter die van Sparta kunnen halen en dan nog 1 seizoen op reserve misschien.
John de Jong is dan ook een parodie op een technisch directeurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig seizoen best aardig maar ik begrijp die koop niet. Toen er bij Twente meer spanning opstond deed hij de raarste dingen.
Ajax haalt gewoon Pasveerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de keep van Sparta beter is. PSV haalt toch al een paar jaar erg matige keepers.
Vorig seizoen tegen Feyenoord keepte hij geweldig en zag ik er wel echt wat in maar das nu wel minder. Toch een beetje een subtopkeeper eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drommels was toch maar twee maanden in zijn carrière goed?
Gorter is een geweldige keeper ja. (zonder sarcasme)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over die Gorter lees ik wel goede dingen.
Ironisch bedoeld toch? Ik vind het enigszins vreemd dat Ajax nu twee keepers voor de korte termijn heeft eigenlijk (die allebei geen bijzondere carrière hebben gehad overigens).quote:
Onze verdediging is voor het grote jongens-voetbal in Europa duidelijk niet solide genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef Coco het volgende:
Staat helemaal vrij.
Verdediging van PSV genot.
Hopelijk speelt hij zich in de basis danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gorter is een geweldige keeper ja. (zonder sarcasme)
Het is 2-0.
Ja uiteraard, ik denk dat ze dit jaar nog even wilden overbruggen en dan volgend jaar Gorter 1e keeper met Pasveer als Gorter zich blijft ontwikkelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ironisch bedoeld toch? Ik vind het enigszins vreemd dat Ajax nu twee keepers voor de korte termijn heeft eigenlijk (die allebei geen bijzondere carrière hebben gehad overigens).
Ach ja, hebben ze na die 0-4 toch weer wat te lachen he?quote:
Paar kansen maar gehad ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica effectief. Zit ze ook niet tegen.
Mwuah vaak als een keeper eruit gaat dan gaat het niet geweldig.. Maar eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij zich in de basis dan
Groepsfasepotjes van Barcelona kijken met Cowman en Depay, leuk!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig maar, één Champions League dag op het open kanaal met niet-Nederlandse ploegen.
oooquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
CL is alleen aan Ajax besteed, heeft PSV ooo niks te zoeken @:PSVCL
Denk je niet dat vandaag het niveau is van PSV en dat het potje tegen Ajax ze boven zichzelf uitstegen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, hebben ze na die 0-4 toch weer wat te lachen he?
Maar PSV is vandaag gewoon wat zwakker en je ziet dat het bij Benfica voorin wel lekker draait en wat er dan gebeurt valt ook goed. Maar ik zie PSV hier helaas niet meer van terugkomen.
Je komt nogal mad over.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groepsfasepotjes van Barcelona kijken met Cowman en Depay, leuk!
Young Boys speelt een interessante pot voetbal.quote:
Ajax is ook alweer 2 jaar de groepsfase niet doorgekomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
YBquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef D_A het volgende:
[..]
Young Boys speelt een interessante pot voetbal.
Daar kijkt alleen @GwaiLow naar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef D_A het volgende:
[..]
Young Boys speelt een interessante pot voetbal.
En @GGMMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijkt alleen @:GwaiLow naar.
En @GGMMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijkt alleen @:GwaiLow naar.
Nee, ik zit gewoon oprecht niet te wachten op Barcelona - Dinamo Kyiv.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je komt nogal mad over.
Zou het 2-0 staan?
Vorig jaar was echt frustrerend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax is ook alweer 2 jaar de groepsfase niet doorgekomen.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
Nouja niks aan de hand vind ik een groot woord. Maar onmogelijk is het niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Vreselijk ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Helaas een beetje te goed in NostradamusGENOT.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt het zo helaas 2-0
Lijkt me nogal voorbarig om conclusies te trekken. Feit is dat ik deze twee potjes tegen Benfica wel wat belangrijk dan die troep tegen Ajax.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je niet dat vandaag het niveau is van PSV en dat het potje tegen Ajax ze boven zichzelf uitstegen ?
Schmidt gaat het even naar zijn hand zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Het kan nog alle kanten op voor PSV.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat het helaas toch duidelijk is dat PSV helaas echt nog niet klaar is voor iets dat met CL te maken heeft. Maar er zitten pas op 1 kwart gelukkig. Voor Europa League is deze ploeg helemaal prima.
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze er nog maar eentje te maken ivm de uitgoalregelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was gewoon Chelsea zoek spelen en genaaid worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen, ik vind het echt een enorme one-trickpony...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schmidt gaat het even naar zijn hand zetten.
Oh geen idee, vorig seizoen haalde hij steeds zijn beste spelers eruit. Dat vind ik raar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen, ik vind het echt een enorme one-trickpony...
Dat gevoel heb ik niet, ik vind ze redelijk gelijkwaardig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Ja klopt inderdaad. Daar werd Ajax gewoon heel erg benadeeld. Niets aan te doen. Tegen Atalanta had het natuurlijk wel beter gemoeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk)
Goed voetballend, nou, nou, nou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]TYPISCH NEDERLANDS @:el-stinho
Welke wedstrijd kijkt die man, want goed voetbal heb ik echt niet gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]TYPISCH NEDERLANDS @:el-stinho
Dat heb ik steeds geroepen ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch even een ander kaliber dan je tot nu toe bent tegengekomen hé.
Twee momentjes waarop ze met een crosspass Madueke isoleren en dat was hetquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Goed voetballend, nou, nou, nou.
Dat deed pijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik steeds geroepen ja.
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een rare wedstrijd maar Ajax had natuurlijk ook alle geluk van de wereld hoe ze 1-4 voorkwamen. Blijf erbij dat rood voor Blind en vervolgens een strafschop redelijke straffen waren (alleen tweede geel voor Veltman was onterecht).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk)
Nogmaals: YBquote:
Matige keepert.quote:
Dat zou betekenen dat we Sangaré niet terugzien na de rust.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh geen idee, vorig seizoen haalde hij steeds zijn beste spelers eruit. Dat vind ik raar.
Probleem van die wedstrijd was wel repeterend voor het hele seizoen. Als het draait, zoals in oktober/november verschrikkelijk goed. Maar het draaide de rest van dat seizoen nooit omdat er geen moment evenwicht in het middenveld zat en de defensieve as niet klopte. Ik heb moeite om te geloven dat ze dat seizoen als kampioen zouden zijn geëindigd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een rare wedstrijd maar Ajax had natuurlijk ook alle geluk van de wereld hoe ze 1-4 voorkwamen. Blijf erbij dat rood voor Blind en vervolgens een strafschop redelijke straffen waren (alleen tweede geel voor Veltman was onterecht).
Die pot tegen Valencia was vooral heel slecht.
2 zelfs om het weer gelijk te trekken.quote:
Stikte bijna in m'n drinken.quote:
Hoe doet AZ het?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee momentjes waarop ze met een crosspass Madueke isoleren en dat was het.
Ligt er echt aan wat je uit Pot 1 krijgtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.
In pot 1 wel wat ploegen die je kan hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.
Nee want uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 zelfs om het weer gelijk te trekken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt er echt aan wat je uit Pot 1 krijgt
Ja ik had er meteen spijt van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oriente humor
Doe hiermee wat je wil
Ik denk wel dat Ajax kampioen was geworden dat jaar, bij Feyenoord was het ook meer geluk dan wijsheid en AZ liet het te vaak liggen tegen de kleintjes. Zeker als het seizoen na een onderbreking nog was afgespeeld in de zomer (slaat nog steeds nergens op dat dit niet gebeurde) had Ajax wel de titel gepakt. Ben het wel eens met de rest van je analyse.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Probleem van die wedstrijd was wel repeterend voor het hele seizoen. Als het draait, zoals in oktober/november verschrikkelijk goed. Maar het draaide de rest van dat seizoen nooit omdat er geen moment evenwicht in het middenveld zat en de defensieve as niet klopte. Ik heb moeite om te geloven dat ze dat seizoen als kampioen zouden zijn geëindigd.
spoilersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef TLC het volgende:
AZ is keurig het voorbeeld van PSV aan het opvolgen
Da was vroeger.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want uitdoelpunten tellen dubbel.
Ja, heb het even nagekeken, maar als PSV in beide wedstrijden niet meer scoort tegen Benfica zijn ze dus uitgeschakeld. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.quote:
Ik hoop maar dat die gekke Duitser dat ook weet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, heb het even nagekeken, maar als PSV in beide wedstrijden niet meer scoort tegen Benfica zijn ze dus uitgeschakeld. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
De laatste pot van Ajax voor de Kerona had domme draver Ejuke 88 kansen voor rust om Ten Hag in een loodzwaar parket te brengen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax kampioen was geworden dat jaar, bij Feyenoord was het ook meer geluk dan wijsheid en AZ liet het te vaak liggen tegen de kleintjes. Zeker als het seizoen na een onderbreking nog was afgespeeld in de zomer (slaat nog steeds nergens op dat dit niet gebeurde) had Ajax wel de titel gepakt. Ben het wel eens met de rest van je analyse.
Jammer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
Het gaat niet goed @Caland . Het gaat helemaal niet goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
Moeten zij gewoon weten tochquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef GGMM het volgende:
AZ heeft, net als PSV overigens, een groot probleem.
wees welkomquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
JAAAAAAAAAAAAA GAKPOquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
Had dolgraag willen weten hoeveel Feyenoord-Ajax was geëindigd toen, die pot kwam op een perfect moment voor ons. Blijft eeuwig zonde.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste pot van Ajax voor de Kerona had domme draver Ejuke 88 kansen voor rust om Ten Hag in een loodzwaar parket te brengen.
Da's jouw probleem mattiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit heb ik net 2x gezien op mijn tv.
Heb jij hier een visuele ondersteuning bij?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
Hele tijd billenknijpen met die verdediging.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hier een visuele ondersteuning bij?
Zijn er nog geruchten over verdedigers die PSV wil halen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
Hele tijd billenknijpen met die verdediging.
Danjuma speelt niet in de eredivisie dus geen kans.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Lowie hebben we weinig goede buitenspelers maar succes met kiezen uit Gakpo en Danjuma!
Je vergeet Berghuis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Lowie hebben we weinig goede buitenspelers maar succes met kiezen uit Gakpo en Danjuma!
Ze voelt iets hards.quote:
Die animatiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal leuke rubriek.
Volgens mij bleef het bij de twee die ze al gehaald hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog geruchten over verdedigers die PSV wil halen?
En Bergwijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze tweeten altijd 10 minuten later (oké dit was 3) dat er een goal is. Wat heeft dat voor nut.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die animatie
De NOS moet zichzelf ook maar eens gaan weggooien.
Wat een raar gifje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal leuke rubriek.
Ajaciedquote:
Ik zie het nu pas.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Bergwijn!Was (weer) best aardig tegen City.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik met joun eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajacied. Nee ik doel alleen op de linksbuitenplek. Zo slecht staat het er niet voor volgens mij.
Oh ik las van de week nog dat PSV 4 á 5 spelers wil halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij bleef het bij de twee die ze al gehaald hebben.
Zo zie ik de social media afdeling van de NOS voor mequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze tweeten altijd 10 minuten later (oké dit was 3) dat er een goal is. Wat heeft dat voor nut.
Zou kunnen hoor, ik zit er ook niet bovenop.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik las van de week nog dat PSV 4 á 5 spelers wil halen.
Zo zie ik VBL moderators eerder voor mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie ik de social media afdeling van de NOS voor me
[ afbeelding ]
Niveau LOI-cursus computeranimatie idd.quote:
Dat gaat wel erg veel mis daar ja.quote:
Benfica thuis slopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie het nog wel positief in voor PSV eigenlijk, dat Benfica is nou ook niet zo indrukwekkend.
Wat een raar mondje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik vind PSV beter eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie het nog wel positief in voor PSV eigenlijk, dat Benfica is nou ook niet zo indrukwekkend.
Benfica is ook al jaren aan het wegzakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is nog met haar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meteen gevaarlijk als ze over de middenlijn komen, maar gelukkig komen ze dat niet heel vaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
In die Gotze ofzo heb ik ook wel vertrouwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n Gakpo en Madueke hè, dat kunnen volgens mij nog best leuke spelertjes worden.
Ja, haha LOL, de huisintellectueel van VBL maakt ook eens een tikfoutje. Lachon jongons.quote:
Heel het Portugese voetbal is weinig bijzonders en profiteert al jaren onder andere van de belachelijk eenvoudige lotingen die FC Porto treft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica is ook al jaren aan het wegzakken.
Benieuwd wat @tong80 hiervan vindt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, haha LOL, de huisintellectueel van VBL maakt ook eens een tikfoutje. Lachon jongons.
Zit ook wel een goede kop op volgens mij ja. Raar dat zo'n jongen op die leeftijd nooit eerder is doorgebroken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die Gotze ofzo heb ik ook wel vertrouwen.
Klopt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel het Portugese voetbal is weinig bijzonders en profiteert al jaren onder andere van de belachelijk eenvoudige lotingen die FC Porto treft.
Wel goed verdedigd van die Rafa Silva.quote:
Die hebben nog wel wat werk aan de winkel ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ gaat niet eens vierde eindigen dit seizoen overigens.
5e of 6e denk ik. Erg mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ gaat niet eens vierde eindigen dit seizoen overigens.
Mannetje lijkt zich stabiel door te ontwikkelen. Dat is wel eens anders geweest met veel talenten de afgelopen 10 jaar.quote:
quote:
Helpt ook wel dat die niet op de eerste de beste trein naar het buitenland is gesprongen, mooi om te zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannetje lijkt zich stabiel door te ontwikkelen. Dat is wel eens anders geweest met veel talenten de afgelopen 10 jaar.
Noem jouw top 3 van gefaalde talenten van de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannetje lijkt zich stabiel door te ontwikkelen. Dat is wel eens anders geweest met veel talenten de afgelopen 10 jaar.
Is ook gewoon echt een fijne voetballer. Geen enkele Nederlandse speler is creatiever dan Gakpo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In ieder geval starten ze in pot 3 dit jaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Hopelijk is dat dit seizoen eens klaar.
Freddy Aduquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem jouw top 3 van gefaalde talenten van de afgelopen 10 jaar.
Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Donny van de Beek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom er maar in @Calandquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Bakkali mag er sowieso in.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |