abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200972979
Zo jammer dat PSV het weer express laat lopen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:43:06 #52
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200972980
quote:
9s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ajax haalt gewoon Pasveer _O_
Ironisch bedoeld toch? Ik vind het enigszins vreemd dat Ajax nu twee keepers voor de korte termijn heeft eigenlijk (die allebei geen bijzondere carrière hebben gehad overigens).
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 21:43:07 #53
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200972981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
PSV hahahahahaha. Faalhazen.
Wat overdreven.
pi_200972986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef Coco het volgende:
Staat helemaal vrij.

Verdediging van PSV genot.
Onze verdediging is voor het grote jongens-voetbal in Europa duidelijk niet solide genoeg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_200972987
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Gorter is een geweldige keeper ja. (zonder sarcasme)

Het is 2-0.
Hopelijk speelt hij zich in de basis dan :)
Oh.
pi_200972992
Gelukkig maar, één Champions League dag op het open kanaal met niet-Nederlandse ploegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2021 21:43:54 ]
pi_200972993
Mijn 0-4-voorspelling kan de prullenbak in.
pi_200972995
Ach ja, EL is ook leuk

Toch? :P
pi_200973001
Hahaha
pi_200973002
Nu nog een rode kaart van PSV en het is een omgekeerde kopie van de wedstrijd om de JC-schaal _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200973004
Tja, in Amsterdam viel alles goed. Nu zit het wat tegen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:44:12 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973007
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ironisch bedoeld toch? Ik vind het enigszins vreemd dat Ajax nu twee keepers voor de korte termijn heeft eigenlijk (die allebei geen bijzondere carrière hebben gehad overigens).
Ja uiteraard, ik denk dat ze dit jaar nog even wilden overbruggen en dan volgend jaar Gorter 1e keeper met Pasveer als Gorter zich blijft ontwikkelen.
pi_200973018
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Wat overdreven.
Ach ja, hebben ze na die 0-4 toch weer wat te lachen he?

Maar PSV is vandaag gewoon wat zwakker en je ziet dat het bij Benfica voorin wel lekker draait en wat er dan gebeurt valt ook goed. Maar ik zie PSV hier helaas niet meer van terugkomen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 21:44:38 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_200973019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica effectief. Zit ze ook niet tegen.
Paar kansen maar gehad ja.
What can change the nature of a man?
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:44:39 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Hopelijk speelt hij zich in de basis dan :)
Mwuah vaak als een keeper eruit gaat dan gaat het niet geweldig.. Maar eens.
pi_200973023
Zonde man.
Dit, dus.
pi_200973025
Madueke speelt heel ongelukkig.
pi_200973028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Mr.N het volgende:
Ach ja, EL is ook leuk

Toch? :P
Is meer het niveau van PSV ja.
pi_200973030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Mr.N het volgende:
Ach ja, EL is ook leuk

Toch? :P
Dat wordt wel een sterker toernooi dan voorgaande jaren.
Oh.
pi_200973031
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig maar, één Champions League dag op het open kanaal met niet-Nederlandse ploegen.
Groepsfasepotjes van Barcelona kijken met Cowman en Depay, leuk!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200973038
Kurwa PSV
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:45:29 #72
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200973040
CL is alleen aan Ajax besteed, heeft PSV ooo niks te zoeken @PSVCL
Please consider the environment before printing this post
  Forum Admin woensdag 18 augustus 2021 @ 21:45:43 #73
35723 crew  GGMM
pi_200973050
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
CL is alleen aan Ajax besteed, heeft PSV ooo niks te zoeken @:PSVCL
ooo _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_200973057
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ach ja, hebben ze na die 0-4 toch weer wat te lachen he?

Maar PSV is vandaag gewoon wat zwakker en je ziet dat het bij Benfica voorin wel lekker draait en wat er dan gebeurt valt ook goed. Maar ik zie PSV hier helaas niet meer van terugkomen.
Denk je niet dat vandaag het niveau is van PSV en dat het potje tegen Ajax ze boven zichzelf uitstegen ?
pi_200973062
quote:
15s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Groepsfasepotjes van Barcelona kijken met Cowman en Depay, leuk!
Je komt nogal mad over.

Zou het 2-0 staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')