Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Dan hoeven ze er nog maar eentje te maken ivm de uitgoalregelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Dat was gewoon Chelsea zoek spelen en genaaid worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen, ik vind het echt een enorme one-trickpony...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schmidt gaat het even naar zijn hand zetten.
Oh geen idee, vorig seizoen haalde hij steeds zijn beste spelers eruit. Dat vind ik raar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen, ik vind het echt een enorme one-trickpony...
Dat gevoel heb ik niet, ik vind ze redelijk gelijkwaardig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Ja klopt inderdaad. Daar werd Ajax gewoon heel erg benadeeld. Niets aan te doen. Tegen Atalanta had het natuurlijk wel beter gemoeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk)
Goed voetballend, nou, nou, nou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]TYPISCH NEDERLANDS @:el-stinho
Welke wedstrijd kijkt die man, want goed voetbal heb ik echt niet gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]TYPISCH NEDERLANDS @:el-stinho
Dat heb ik steeds geroepen ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch even een ander kaliber dan je tot nu toe bent tegengekomen hé.
Twee momentjes waarop ze met een crosspass Madueke isoleren en dat was hetquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Goed voetballend, nou, nou, nou.
Dat deed pijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik steeds geroepen ja.
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Was een rare wedstrijd maar Ajax had natuurlijk ook alle geluk van de wereld hoe ze 1-4 voorkwamen. Blijf erbij dat rood voor Blind en vervolgens een strafschop redelijke straffen waren (alleen tweede geel voor Veltman was onterecht).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk)
Nogmaals: YBquote:
Matige keepert.quote:
Dat zou betekenen dat we Sangaré niet terugzien na de rust.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh geen idee, vorig seizoen haalde hij steeds zijn beste spelers eruit. Dat vind ik raar.
Probleem van die wedstrijd was wel repeterend voor het hele seizoen. Als het draait, zoals in oktober/november verschrikkelijk goed. Maar het draaide de rest van dat seizoen nooit omdat er geen moment evenwicht in het middenveld zat en de defensieve as niet klopte. Ik heb moeite om te geloven dat ze dat seizoen als kampioen zouden zijn geëindigd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een rare wedstrijd maar Ajax had natuurlijk ook alle geluk van de wereld hoe ze 1-4 voorkwamen. Blijf erbij dat rood voor Blind en vervolgens een strafschop redelijke straffen waren (alleen tweede geel voor Veltman was onterecht).
Die pot tegen Valencia was vooral heel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |