abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:46:48 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973080
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:47:03 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973086
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Daar kijkt alleen @:GwaiLow naar.
En @GGMM
pi_200973087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Daar kijkt alleen @:GwaiLow naar.
En @GGMM
pi_200973089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Je komt nogal mad over.

Zou het 2-0 staan?
Nee, ik zit gewoon oprecht niet te wachten op Barcelona - Dinamo Kyiv.

Tijdens de KO-fase kan ik me best in je lezing vinden, al hebben we daar geen feitelijke ervaring mee zover ik me kan herinneren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:47:15 #85
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef Oriente het volgende:

[..]
En @:GGMM
Al besproken.
pi_200973094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ajax is ook alweer 2 jaar de groepsfase niet doorgekomen.
Vorig jaar was echt frustrerend.
Oh.
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 21:47:22 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_200973095
What can change the nature of a man?
pi_200973096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Al besproken.
^p^
pi_200973101
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
CL is alleen aan Ajax besteed, heeft PSV ooo niks te zoeken @:PSVCL
Ja.



pi_200973102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Nouja niks aan de hand vind ik een groot woord. Maar onmogelijk is het niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200973104
Als PSV nog 3 keer scoort na de rust is er niks aan de hand
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:47:52 #92
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973105
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Vreselijk ja.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:48:04 #93
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200973112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
ooo _O-
Louis, jij man van veel gezichten
Please consider the environment before printing this post
pi_200973118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200973123
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan wordt het zo helaas 2-0 :{
Helaas een beetje te goed in NostradamusGENOT.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:48:33 #96
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_200973124
Denk dat het helaas toch duidelijk is dat PSV helaas echt nog niet klaar is voor iets dat met CL te maken heeft. Maar er zitten pas op 1 kwart gelukkig. Voor Europa League is deze ploeg helemaal prima.
pi_200973128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Denk je niet dat vandaag het niveau is van PSV en dat het potje tegen Ajax ze boven zichzelf uitstegen ?
Lijkt me nogal voorbarig om conclusies te trekken. Feit is dat ik deze twee potjes tegen Benfica wel wat belangrijk dan die troep tegen Ajax.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200973130
Als Madueke in de CL wilt gaan uitblinken mag hij best naar Ajax komen
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:48:50 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973133
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Schmidt gaat het even naar zijn hand zetten.
pi_200973135
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat het helaas toch duidelijk is dat PSV helaas echt nog niet klaar is voor iets dat met CL te maken heeft. Maar er zitten pas op 1 kwart gelukkig. Voor Europa League is deze ploeg helemaal prima.
Het kan nog alle kanten op voor PSV.
pi_200973136
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200973146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Dan hoeven ze er nog maar eentje te maken ivm de uitgoalregel :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:49:35 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200973147
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Dat was gewoon Chelsea zoek spelen en genaaid worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Sport woensdag 18 augustus 2021 @ 21:49:45 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200973149
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het jaar daarvoor met Valencia en Chelsea deed nog meer pijn eigenlijk
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk _O- )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200973154
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Schmidt gaat het even naar zijn hand zetten.
Dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen, ik vind het echt een enorme one-trickpony...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200973167
Zo, dat valt niet mee.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:50:51 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen, ik vind het echt een enorme one-trickpony...
Oh geen idee, vorig seizoen haalde hij steeds zijn beste spelers eruit. Dat vind ik raar.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:51:14 #108
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973183
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo, dat valt niet mee.
Toch even een ander kaliber dan je tot nu toe bent tegengekomen hé.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:51:19 #109
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200973188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Dat gevoel heb ik niet, ik vind ze redelijk gelijkwaardig.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:52:00 #110
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_200973203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk _O- )
Ja klopt inderdaad. Daar werd Ajax gewoon heel erg benadeeld. Niets aan te doen. Tegen Atalanta had het natuurlijk wel beter gemoeten.
pi_200973221
Bewijst maar weer dat je je kansen moet afmaken in de CL.
Dit, dus.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:53:13 #112
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973235
twitter
TYPISCH NEDERLANDS @El-Stinho
pi_200973250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]TYPISCH NEDERLANDS @:el-stinho
Goed voetballend, nou, nou, nou.
pi_200973257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]TYPISCH NEDERLANDS @:el-stinho
Welke wedstrijd kijkt die man, want goed voetbal heb ik echt niet gezien _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200973263
quote:
8s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Toch even een ander kaliber dan je tot nu toe bent tegengekomen hé.
Dat heb ik steeds geroepen ja.
pi_200973265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Goed voetballend, nou, nou, nou.
Twee momentjes waarop ze met een crosspass Madueke isoleren en dat was het :').
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:54:36 #117
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Dat heb ik steeds geroepen ja.
Dat deed pijn.
pi_200973274
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:55:01 #119
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200973281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die pot tegen Chelsea had nooit weggegeven moeten worden (en die dubbele straf was ook heel onredelijk _O- )
Was een rare wedstrijd maar Ajax had natuurlijk ook alle geluk van de wereld hoe ze 1-4 voorkwamen. Blijf erbij dat rood voor Blind en vervolgens een strafschop redelijke straffen waren (alleen tweede geel voor Veltman was onterecht).

Die pot tegen Valencia was vooral heel slecht.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:55:54 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200973299
twitter

Geile kool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')