Ironisch bedoeld toch? Ik vind het enigszins vreemd dat Ajax nu twee keepers voor de korte termijn heeft eigenlijk (die allebei geen bijzondere carrière hebben gehad overigens).quote:
Onze verdediging is voor het grote jongens-voetbal in Europa duidelijk niet solide genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef Coco het volgende:
Staat helemaal vrij.
Verdediging van PSV genot.
Hopelijk speelt hij zich in de basis danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gorter is een geweldige keeper ja. (zonder sarcasme)
Het is 2-0.
Ja uiteraard, ik denk dat ze dit jaar nog even wilden overbruggen en dan volgend jaar Gorter 1e keeper met Pasveer als Gorter zich blijft ontwikkelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ironisch bedoeld toch? Ik vind het enigszins vreemd dat Ajax nu twee keepers voor de korte termijn heeft eigenlijk (die allebei geen bijzondere carrière hebben gehad overigens).
Ach ja, hebben ze na die 0-4 toch weer wat te lachen he?quote:
Paar kansen maar gehad ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica effectief. Zit ze ook niet tegen.
Mwuah vaak als een keeper eruit gaat dan gaat het niet geweldig.. Maar eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij zich in de basis dan
Groepsfasepotjes van Barcelona kijken met Cowman en Depay, leuk!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:43 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig maar, één Champions League dag op het open kanaal met niet-Nederlandse ploegen.
oooquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
CL is alleen aan Ajax besteed, heeft PSV ooo niks te zoeken @:PSVCL
Denk je niet dat vandaag het niveau is van PSV en dat het potje tegen Ajax ze boven zichzelf uitstegen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, hebben ze na die 0-4 toch weer wat te lachen he?
Maar PSV is vandaag gewoon wat zwakker en je ziet dat het bij Benfica voorin wel lekker draait en wat er dan gebeurt valt ook goed. Maar ik zie PSV hier helaas niet meer van terugkomen.
Je komt nogal mad over.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groepsfasepotjes van Barcelona kijken met Cowman en Depay, leuk!
Young Boys speelt een interessante pot voetbal.quote:
Ajax is ook alweer 2 jaar de groepsfase niet doorgekomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
YBquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef D_A het volgende:
[..]
Young Boys speelt een interessante pot voetbal.
Daar kijkt alleen @GwaiLow naar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef D_A het volgende:
[..]
Young Boys speelt een interessante pot voetbal.
En @GGMMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijkt alleen @:GwaiLow naar.
En @GGMMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijkt alleen @:GwaiLow naar.
Nee, ik zit gewoon oprecht niet te wachten op Barcelona - Dinamo Kyiv.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je komt nogal mad over.
Zou het 2-0 staan?
Vorig jaar was echt frustrerend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax is ook alweer 2 jaar de groepsfase niet doorgekomen.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef damsco het volgende:
Nouja niks aan de hand vind ik een groot woord. Maar onmogelijk is het niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Vreselijk ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt frustrerend.
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Maar nog niks aan de hand jongens, als ze minimaal de 2-1 maken is in Eindhoven nog alles mogelijk joh.
Helaas een beetje te goed in NostradamusGENOT.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt het zo helaas 2-0
Lijkt me nogal voorbarig om conclusies te trekken. Feit is dat ik deze twee potjes tegen Benfica wel wat belangrijk dan die troep tegen Ajax.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je niet dat vandaag het niveau is van PSV en dat het potje tegen Ajax ze boven zichzelf uitstegen ?
Schmidt gaat het even naar zijn hand zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem is wel dat her eerder 3-0 wordt dan 2-1
Het kan nog alle kanten op voor PSV.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat het helaas toch duidelijk is dat PSV helaas echt nog niet klaar is voor iets dat met CL te maken heeft. Maar er zitten pas op 1 kwart gelukkig. Voor Europa League is deze ploeg helemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |