2 zelfs om het weer gelijk te trekken.quote:
Stikte bijna in m'n drinken.quote:
Hoe doet AZ het?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee momentjes waarop ze met een crosspass Madueke isoleren en dat was het.
Ligt er echt aan wat je uit Pot 1 krijgtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.
In pot 1 wel wat ploegen die je kan hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit jaar wordt normaal gesproken nog lastiger met de loting.
Nee want uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 zelfs om het weer gelijk te trekken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt er echt aan wat je uit Pot 1 krijgt
Ja ik had er meteen spijt van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oriente humor
Doe hiermee wat je wil
Ik denk wel dat Ajax kampioen was geworden dat jaar, bij Feyenoord was het ook meer geluk dan wijsheid en AZ liet het te vaak liggen tegen de kleintjes. Zeker als het seizoen na een onderbreking nog was afgespeeld in de zomer (slaat nog steeds nergens op dat dit niet gebeurde) had Ajax wel de titel gepakt. Ben het wel eens met de rest van je analyse.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Probleem van die wedstrijd was wel repeterend voor het hele seizoen. Als het draait, zoals in oktober/november verschrikkelijk goed. Maar het draaide de rest van dat seizoen nooit omdat er geen moment evenwicht in het middenveld zat en de defensieve as niet klopte. Ik heb moeite om te geloven dat ze dat seizoen als kampioen zouden zijn geëindigd.
spoilersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef TLC het volgende:
AZ is keurig het voorbeeld van PSV aan het opvolgen
Da was vroeger.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want uitdoelpunten tellen dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |