Zou kunnen hoor, ik zit er ook niet bovenop.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik las van de week nog dat PSV 4 á 5 spelers wil halen.
Zo zie ik VBL moderators eerder voor mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie ik de social media afdeling van de NOS voor me
[ afbeelding ]
Niveau LOI-cursus computeranimatie idd.quote:
Dat gaat wel erg veel mis daar ja.quote:
Benfica thuis slopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie het nog wel positief in voor PSV eigenlijk, dat Benfica is nou ook niet zo indrukwekkend.
Wat een raar mondje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik vind PSV beter eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie het nog wel positief in voor PSV eigenlijk, dat Benfica is nou ook niet zo indrukwekkend.
Benfica is ook al jaren aan het wegzakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is nog met haar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meteen gevaarlijk als ze over de middenlijn komen, maar gelukkig komen ze dat niet heel vaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |