Heb jij hier een visuele ondersteuning bij?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
Hele tijd billenknijpen met die verdediging.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hier een visuele ondersteuning bij?
Zijn er nog geruchten over verdedigers die PSV wil halen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
Hele tijd billenknijpen met die verdediging.
Danjuma speelt niet in de eredivisie dus geen kans.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Lowie hebben we weinig goede buitenspelers maar succes met kiezen uit Gakpo en Danjuma!
Je vergeet Berghuis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Lowie hebben we weinig goede buitenspelers maar succes met kiezen uit Gakpo en Danjuma!
Ze voelt iets hards.quote:
Die animatiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal leuke rubriek.
Volgens mij bleef het bij de twee die ze al gehaald hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog geruchten over verdedigers die PSV wil halen?
En Bergwijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze tweeten altijd 10 minuten later (oké dit was 3) dat er een goal is. Wat heeft dat voor nut.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die animatie
De NOS moet zichzelf ook maar eens gaan weggooien.
Wat een raar gifje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal leuke rubriek.
Ajaciedquote:
Ik zie het nu pas.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Bergwijn!Was (weer) best aardig tegen City.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik met joun eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajacied. Nee ik doel alleen op de linksbuitenplek. Zo slecht staat het er niet voor volgens mij.
Oh ik las van de week nog dat PSV 4 á 5 spelers wil halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij bleef het bij de twee die ze al gehaald hebben.
Zo zie ik de social media afdeling van de NOS voor mequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze tweeten altijd 10 minuten later (oké dit was 3) dat er een goal is. Wat heeft dat voor nut.
Zou kunnen hoor, ik zit er ook niet bovenop.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik las van de week nog dat PSV 4 á 5 spelers wil halen.
Zo zie ik VBL moderators eerder voor mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie ik de social media afdeling van de NOS voor me
[ afbeelding ]
Niveau LOI-cursus computeranimatie idd.quote:
Dat gaat wel erg veel mis daar ja.quote:
Benfica thuis slopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie het nog wel positief in voor PSV eigenlijk, dat Benfica is nou ook niet zo indrukwekkend.
Wat een raar mondje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik vind PSV beter eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie het nog wel positief in voor PSV eigenlijk, dat Benfica is nou ook niet zo indrukwekkend.
Benfica is ook al jaren aan het wegzakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is nog met haar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meteen gevaarlijk als ze over de middenlijn komen, maar gelukkig komen ze dat niet heel vaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |