Ik hoop maar dat die gekke Duitser dat ook weet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, heb het even nagekeken, maar als PSV in beide wedstrijden niet meer scoort tegen Benfica zijn ze dus uitgeschakeld. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
De laatste pot van Ajax voor de Kerona had domme draver Ejuke 88 kansen voor rust om Ten Hag in een loodzwaar parket te brengen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax kampioen was geworden dat jaar, bij Feyenoord was het ook meer geluk dan wijsheid en AZ liet het te vaak liggen tegen de kleintjes. Zeker als het seizoen na een onderbreking nog was afgespeeld in de zomer (slaat nog steeds nergens op dat dit niet gebeurde) had Ajax wel de titel gepakt. Ben het wel eens met de rest van je analyse.
Jammer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
Het gaat niet goed @Caland . Het gaat helemaal niet goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
Moeten zij gewoon weten tochquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef GGMM het volgende:
AZ heeft, net als PSV overigens, een groot probleem.
wees welkomquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
JAAAAAAAAAAAAA GAKPOquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen boys
Vanaf nu kijk ik ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |