In die Gotze ofzo heb ik ook wel vertrouwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n Gakpo en Madueke hè, dat kunnen volgens mij nog best leuke spelertjes worden.
Ja, haha LOL, de huisintellectueel van VBL maakt ook eens een tikfoutje. Lachon jongons.quote:
Heel het Portugese voetbal is weinig bijzonders en profiteert al jaren onder andere van de belachelijk eenvoudige lotingen die FC Porto treft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica is ook al jaren aan het wegzakken.
Benieuwd wat @tong80 hiervan vindt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, haha LOL, de huisintellectueel van VBL maakt ook eens een tikfoutje. Lachon jongons.
Zit ook wel een goede kop op volgens mij ja. Raar dat zo'n jongen op die leeftijd nooit eerder is doorgebroken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die Gotze ofzo heb ik ook wel vertrouwen.
Klopt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel het Portugese voetbal is weinig bijzonders en profiteert al jaren onder andere van de belachelijk eenvoudige lotingen die FC Porto treft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |