Ja, die met die lekkere billenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is dit de halfnaakte Frontpage user?
[NSFW]Schaars geklede DJMO om de downtime door te komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word ook nooit betrokken bij dit soort onzin.
Billen, halfnaakt, waar???
Wtfquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[NSFW]Schaars geklede DJMO om de downtime door te komen
Bedanktquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat vind je van de foto?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktDe comments eronder zijn van een andere aard dan ik had verwacht
Kan het er niet heel warm van krijgen maar iedereen die niet overdreven viesdik is wil ik stimuleren.quote:
Is dat nou op de bedbank van haar kind ofzo? Waarom een Ajax-dekbed?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Tarantino films.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:54 schreef onlogisch het volgende:
The hateful eight gezien.
7.8/10
@:Scrummie
@:GGMM
@:Caland
Retweetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Tarantino films.
@DJMO graag deze vragen beantwoorden svpquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat nou op de bedbank van haar kind ofzo? Waarom een Ajax-dekbed?
Ze heeft mention-meldingen uitstaan. Je zult een post van haar moeten quoten, dom varken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:djmo graag deze vragen beantwoorden svp
Snap ik jij houdt alleen van kutfilmsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk nog op zoek naar een kaart? Heb er wellicht één overquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze heeft mention-meldingen uitstaan. Je zult een post van haar moeten quoten, dom varken.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
Zullen we DJMO en haar kont met rust laten
Mooi.
Verleng maar even dan. Dan laat ik DJMO zes maanden met rust.quote:07-08-2021 @ 16:27:55
Je premium account (abo) verloopt op 10-08-2021 16:03. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Is dat de bedoeling? Ik bedoel ze post het niet voor niks zonder reden op de frontpagequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
Mooi.
Loop niet zo te bedelen, pauperquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Verleng maar even dan. Dan laat ik DJMO zes maanden met rust.
Bedankt. Maar de kleine man is hier nog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk nog op zoek naar een kaart? Heb er wellicht één over
Mijn leven is helaas dusdanig interessant dat dit feitje mij is ontgaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze heeft mention-meldingen uitstaan. Je zult een post van haar moeten quoten, dom varken.
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
Mooi.
Tja, niet iedereen teert op kansloze actiefilms met een forceerde twist aan het einde of het nou het script dekt of niet. Gelukkig valt het amper op door alle doelloze Gore en grof geweld die hij erin propt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik jij houdt alleen van kutfilms
Welke twistquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja, niet iedereen teert op kansloze actiefilms met een forceerde twist aan het einde
Opeens zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:06 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier echt gigantisch te keer nu. Keiharde regen en flink onweer
@:lenny_leonard
Tarantino zijn dialogen zijn wel genot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen teert op kansloze actiefilms met een forceerde twist aan het einde of het nou het script dekt of niet. Gelukkig valt het amper op door alle doelloze Gore en grof geweld die hij erin propt.
Nee echt topfilms man.
Thanks voor de update.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:03 schreef GGMM het volgende:
Ik begin ook te twijfelen, denk dat het sporten net tijdens de wedstrijd valt
@:lange_lans
Once upon a time in Hollywood al gezien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Tarantino film die ik heb gezien.
Kan je niet voor de tv sporten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:03 schreef GGMM het volgende:
Ik begin ook te twijfelen, denk dat het sporten net tijdens de wedstrijd valt
@:lange_lans
Voor een dialoog zijn altijd twee personen nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tarantino zijn dialogen zijn wel genot.
Ja dat ga ik ook doen ik bedoelde meer dat ik dan niet in het topic aanwezig benquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet voor de tv sporten?
Heb je weer zo'n bui?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor een dialoog zijn altijd twee personen nodig.
quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen ik bedoelde meer dat ik dan niet in het topic aanwezig ben
@:lange_lans zie bovenstaand, al ga ik er vanuit dat jij dit wel begreep
Hij had al 5 minuten niet gepostquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
De mogelijke v-v-v-v-vier op een rij van @:lange_lans geblokkeerd.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had al 5 minuten niet gepost
In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta open voor een half mens half rendier en jij doet dit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk willen afzetten toen er een wandelende haai een hoofdrol kreeg, maar gelukkig was de 'eindbaas' nog belachelijker.
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk willen afzetten toen er een wandelende haai een hoofdrol kreeg, maar gelukkig was de 'eindbaas' nog belachelijker.
@Bluedisplayquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Geen festivals toegestaan, tenzij je homo bent
[ afbeelding ]
Ik stond ook open voor deze onzin!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta open voor een half mens half rendier en jij doet dit?
wtf
Gewoon doen maat. Zaterdagavond, regen en onweer buiten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.
Gewoon doen Lans, gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.
Geen boodschappenlijstje gezien maat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stond ook open voor deze onzin!
Hier schijnt de zon hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gewoon doen maat. Zaterdagavond, regen en onweer buiten.
Oja, sorry vergeten! De volgende keer zal ik het wel posten. Nouja niet echt natuurlijk maar ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen boodschappenlijstje gezien maat.
Hevig teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die troef speel in iets te veel
*Negersexquote:
Niet lief dit Lans. Dat de regen en onweer maar opkomt in jouw contreien tijdens het wandelen met Adolfquote:
Het gaat inmiddels helemaal los hier. Limburgse taferelen hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet lief dit Lans. Dat de regen en onweer maar opkomt in jouw contreien tijdens het wandelen met Adolf
Ik ga toch wel kijken, even in de kroeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels helemaal los hier. Limburgse taferelen hier.
Dank voor de update.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga toch wel kijken, even in de kroeg.
@:scrummie
Veel plezier maat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is je gegund.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Geen festivals toegestaan, tenzij je homo bent
[ afbeelding ]
Kun je even zwaaien als je straks langs een camera dobbert?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels helemaal los hier. Limburgse taferelen hier.
Verworpen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had al 5 minuten niet gepost
In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat.
Je herkent me aan een rode roos in mijn mond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je even zwaaien als je straks langs een camera dobbert?
Welnee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank, ik hou het bij 1-2 voor PSV trouwens.
Zoals bekend doe ik niet aan uitslagen voorspellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het siert je dat je zelfs in moeilijke tijden aan je medemens weet te denken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je herkent me aan een rode roos in mijn mond.
Dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals bekend doe ik niet aan uitslagen voorspellen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel hè maat. Afscheidswedstrijd van Ten Napel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het siert je dat je zelfs in moeilijke tijden aan je medemens weet te denken!
quote:
Sinds deze post is mijn vertrouwen weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Vervelend van Ajax, maar had het ook wel verwacht. Stel je een B elftal op, dan wint ajax en krijgen ze weer een millimeter groter piemeltje, stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak, maar heb je het risico dat je uit de CL geschopt wordt door vermoeidheid en ajax de volle mep uitgekeerd krijgt.
Eigenlijk grappig hoe een "grote" club als Ajax zo klein kan zijn.
Ah ja, kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds deze post is mijn vertrouwen weg.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, kan ik me heel goed voorstellen.
Maar wie weet choked PSV wel vanavond!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, kan ik me heel goed voorstellen.
Maar wie weet choked PSV wel vanavond!
Dat vind ik wel jammer, ik vind hem nog steeds leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel hè maat. Afscheidswedstrijd van Ten Napel.
Ik ook wel. Leuk potje denk ik.quote:
Ga je dan niet bozig doen? Jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Hopelijk maakt ie een goal en gaat ie daarna naar het Ajax logo wijzen.
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom ik daar boos om zou worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dan niet bozig doen? Jammer.
Maar niet aan mij dus ik ga ervan uit dat dit een persoonlijke aanval is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik strooi met likes hoor.
@:littlerabbit
Niet echt genot.quote:
Caland hoopt dat zijn kruisbanden stuk gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom ik daar boos om zou worden eigenlijk.
Kritiek prima maar ik ga aangifte doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus is de nieuwe @:mexicanobakker
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee? Kan me niet voorstellen dat het tegenvalt eigenlijk
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik word altijd een beetje vervelend na een weekje vakantie.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.
Nou zeg, waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat wel een traantje bij Evertgod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:10 schreef Caland het volgende:
Wel blij dat we na vandaag verlost zijn van de steeds pedanter wordende TEAMKUIPERS
Maandag weer werken he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou zeg, waar is dit nou weer voor nodig?
Ik had het over mezelf eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja een weekje vond ik wel weer genoeg. Lekker genoten van het mooie weer hier.
Ja weet ik maar ik trek altijd moeiteloos elk onderwerp richting mezelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf eigenlijk.
Maar fijn dat je hebt genoten!
Avonturenpark Hellendoorn. Lekker dichtbij, leuke dag gehad, alleen is ze wel een beetje een mietje. Alles wat hoger ging dan 3 meter durfde ze niet in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
Hoop dat jij ook een fijne vakantie hebt gehad vriend @:scrummie . Wat heb je nou uiteindelijk nog voor uitje gedaan met je nichtje?
Leuk man, vroeger ook vaak geweest. Ik was wat dat betreft ook altijd bang maar ben daar wel overheen gegroeid dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Avonturenpark Hellendoorn. Lekker dichtbij, leuke dag gehad, alleen is ze wel een beetje een mietje. Alles wat hoger ging dan 3 meter durfde ze niet in.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb nu ook een week vakantie
Vannacht een dik wijf van het werk geneukt. Wat ben ik blij dat ik daar over een maand weg ben zeg. Ongemakkelijk genot.
Dit nog even ter info
Nu maar hopen dat ze je niet gaat stalken via de mail.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Vannacht een dik wijf van het werk geneukt. Wat ben ik blij dat ik daar over een maand weg ben zeg. Ongemakkelijk genot.
Dit nog even ter info
Maar nu is het wel relevant voor ons fijne gesprek dus dan mag het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man, vroeger ook vaak geweest. Ik was wat dat betreft ook altijd bang maar ben daar wel overheen gegroeid dus er is nog hoop.
Kut, nu doe ik het weer.
Picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Dit nog even ter info
Dat zit er wel dik (haha) in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze je niet gaat stalken via de mail.
Lekker bezig pak ze maar aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit de ProRail blog?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Dit nog even ter info
Ze woont in een studentenkot en ik brak bijna mijn nek toen ik vanmorgen er tussenuit peerde van de teringzooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Graag nog een review van de kwaliteiten van het dikke wijf. @:caland
Spaghetti pesto resten over je hele lichaam terwijl je wakker wordt in een plakkerig eenpersoonsbed met een zweterige studente hangend over je borst die over je sterrenbeeld begint te praten in relatie tot je seksprestaties terwijl je dondersgoed weet dat je enkel je lul erin hebt geklapt wegens een tijdelijk dronken behoefte aan een homp vlees.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze woont in een studentenkot en ik brak bijna mijn nek toen ik vanmorgen er tussenuit peerde van de teringzooi
Deed wel pzc, alleen geen herhalingsgevaar. 2 voetjes @:de_boswachter
Dit komt redelijk dichtbij de waarheid (al had ze een twijfelaar).quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spaghetti pesto resten over je hele lichaam terwijl je wakker wordt in een plakkerig eenpersoonsbed met een zweterige studente hangend over je borst die over je sterrenbeeld begint te praten in relatie tot je seksprestaties terwijl je dondersgoed weet dat je enkel je lul erin hebt geklapt wegens een tijdelijk dronken behoefte aan een homp vlees.
Goed gedaan.
Schattig, wellicht moet je gewoon direct trouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit komt redelijk dichtbij de waarheid (al had ze een twijfelaar).
Stevige review makker. Kan wat mij betreft de volgende keer wat korter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze woont in een studentenkot en ik brak bijna mijn nek toen ik vanmorgen er tussenuit peerde van de teringzooi
Deed wel pzc, alleen geen herhalingsgevaar. 2 voetjes @:de_boswachter
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds deze post is mijn vertrouwen weg.
Hallo user @Buitendamquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Buitendam het volgende:
HALLO VRIENDEN WAT EEN SCHITTERENDE AVOND
Van harte!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik pushte mandueke vorig seizoen al in de PSV-reeks als allesweter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Als @Coco mij iets te zeggen heeft kan hij dat vast zelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Mijn goede vriend @:Coco heeft het topic teruggelezen en zag ook dat rare gedrag van user @:GGMM
Jij was aan het "sporten".quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:coco mij iets te zeggen heeft kan hij dat vast zelf.
Daar heeft hij jouw hulp helemaal niet bij nodig.
@Zipportal legt nu eenmaal graag dingen in de mond bij @Cocoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:coco mij iets te zeggen heeft kan hij dat vast zelf.
Daar heeft hij jouw hulp helemaal niet bij nodig.
Ordinair zwijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:zipportal legt nu eenmaal graag dingen in de mond bij @:coco
scrupquote:
Prima verhaaltje. Een like.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
AS Roma onder Mourinho gaat leuk worden dit seizoen. Oefenwedstrijdje tegen Betis: 3 rode kaarten (waaronder Karsdorp), rood voor Mourinho en rood voor nog iemand van de staff/bank geloof ik.
Erg mooi.
Nou ja zegquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:03 schreef Buitendam het volgende:
Paar likes uitgedeeld.
Forum admin @:ggmm kan overigens wat mij betreft zware COVID happen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
AS Roma onder Mourinho gaat leuk worden dit seizoen. Oefenwedstrijdje tegen Betis: 3 rode kaarten (waaronder Karsdorp), rood voor Mourinho en rood voor nog iemand van de staff/bank geloof ik.
Erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over een kleine anderhalf uur trapt ADO Den Haag af om je vakantie mee uit te luiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef onlogisch het volgende:
@:paul is echt een hele vermoeiende act.
af te sluiten of in te luiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een kleine anderhalf uur trapt ADO Den Haag af om je vakantie mee uit te luiden.
Ging wel meer mis in die post. Mijn xiamaomni toetsenbord houdt er de laatste tijd een interessante autocorrect op na.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
af te sluiten of in te luiden.
Lekker gewerkt maat.
Insgelijks man. Ik kijk nu NPO Zapp met Pieter in de prehistorie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:56 schreef onlogisch het volgende:
Anyway, mijn leven is zo leeg dat ik dit hoogtepuntje wel als 'zeer welkom' bestempel en ADO op ga zetten
Ik hoop dat NAC ook meteen zijn eerste wedstrijd verliest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een kleine anderhalf uur trapt ADO Den Haag af om je vakantie mee uit te luiden.
VVV is zichzelf al maximaal aan het indekken dus ik trek het in twijfel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat NAC ook meteen zijn eerste wedstrijd verliest.
Genot.
Overwogen te klikken.quote:
quote:
Ik ben hier ook niet content mee. De 'foe lijst' is wel uitgebreid!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft de like-alert weer dezelfde kleur als een quote-melding?
Dit maakt me razend.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet content mee. De 'foe lijst' is wel uitgebreid!
Staan er al mensen op jouw Foe lijstje? #dtvquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2615573/meer-foes.html
Stonden 3 op en nu nog even kijken wie er bij mogen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan er al mensen op jouw Foe lijstje? #dtv
Jammer dat je mij kennelijk haat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat de anonieme accounts @:Scrummie2.0 en @:Scrummie2.1 waren. Omdat hij mij dit heeft geflikt overweeg ik @:Scrummie als eerste Foe toe te voegen aan mijn lijst
Gelijk toegevoegd maat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je mij kennelijk haat.
Elan wel en ik niet :$quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk toegevoegd maat.
[ afbeelding ]
@monkyyy?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van "sporten" trouwens.
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Willem 2 dit seizoen Lenny?
Even de feiten erbij gepakt en zie dat ze een keurige 11de plek gaan behalenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.
Beetje zonder zorgen bier drinken en schreeuwen in het stadion dus. En dat vind ik prima.
Met de Lord in de gelederen hebben jullie een defensie die staat als een huisquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.
Beetje zonder zorgen bier drinken en schreeuwen in het stadion dus. En dat vind ik prima.
Ik ga om 3 uur weer een echte sport beoefenenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga om 3 uur weer een echte sport beoefenen🎾
7-6 7-6 hier. Tiebreak genot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Den Bosch promoveert. Don't worryquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is niet nodig. Die zijn zo al te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Danny heeft de kolom 'ultradebielen' nog niet toegevoegd
Hopelijk degraderen ze.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Moet je ook niet willen. Racisten daar. @:scrummie
Genieten dit.quote:
@GGMM moet je dit zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n plastic 'standaard' wat je over je toetsenbord heen zet waar je dan een boek op kan leggen oid, maar dat je nog wel gewoon kan typen, zodat je makkelijk kan lezen+typen tegelijkertijd maar ik weet niet hoe dat heetquote:
Echt geen idee wat hier staat maar nu wil ik het ook hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n plastic 'standaard' wat je over je toetsenbord heen zet waar je dan een boek op kan leggen oid, maar dat je nog wel gewoon kan typen, zodat je makkelijk kan lezen+typen tegelijkertijd maar ik weet niet hoe dat heet
Misschien kan jij of @:kingroland mij even helpen
Gevonden, het heet 'documenthouder'quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt geen idee wat hier staat maar nu wil ik het ook hebben.
Bij nader inzien sla ik over maar ben zeer blij dat je zoektocht succesvol is verlopenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevonden, het heet 'documenthouder'
https://www.manutan.nl/nl(...)telbare-hoogte-49410
Ik bestel er gelijk één
Wel duur zeg voor zo'n ding
Zo kan je mooi de Donald Duck lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bestel er gelijk één
Ik zou ook nooit hebben gedacht dat die dingen zo duur zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bestel er gelijk één
Pasta/kip/pestoquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zo nieuw is die nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien sla ik over maar ben zeer blij dat je zoektocht succesvol is verlopen
Wie is de nieuwe dorpsidioot @:kluun1985 trouwens?
Gekookte aardappeltjes, kip, tofu en courgettequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had van mij niet per se gehoevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo nieuw is die niet
Hij/zij heeft alleen pas recentelijk VBL gevonden
Speelde je tegen Robin Hasse?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
7-6 7-6 hier. Tiebreak genot.
Lenny zal dit wel niet snappen, te weinig hersenen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speelde je tegen Robin Hasse?
Check deze grap @:de_boswachter
Morgen weer gezond. Vandaag omelet rosbief, kaas, ui. Natuurlijk fruit toe.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat mijn hoogtepunt is van dit weekend, de hoeveelheid kip die je gegeten hebt of dat je echt gemodereerd hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja.
Nee.
Nu moet ik weer modereren. Jezus.
Pak wijn erbij?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen weer gezond. Vandaag omelet rosbief, kaas, ui. Natuurlijk fruit toe.
Die is gestoord. Stop bericht.quote:
Ik ben er ook nog niet over uit maat. Ik ga even koken (Sorry, weer geen kapsalons) en denk er nog even over na.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn hoogtepunt is van dit weekend, de hoeveelheid kip die je gegeten hebt of dat je echt gemodereerd hebt.
Je werd al aangepakt in de post boven deze. God hebbe je ziel.quote:
Hangt ervan af welke sport het is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit toegestaan? (van mij mag het)
[ afbeelding ]
Het lijkt me beachvolleybal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke sport het is.
Ik snap de vraag niet helemaal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit toegestaan? (van mij mag het)
[ afbeelding ]
Slot zijn woorden volledig uit zijn verband trekken om een lekker prikkelende vraag aan Kokcu te kunnen stellen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek, tong is weer bezig. Wat vroeg Hans? @:littlerabbit
Daarna ook nog The Quest. Eigenlijk heb je aan alleen RTL7 als zender genoeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet helemaal.
Double impact over 40 min!
Al wil ik mijn terugkeer en tevens afscheid bij VI eigenlijk in stijl afsluiten en vanavond ook kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarna ook nog The Quest. Eigenlijk heb je aan alleen RTL7 als zender genoeg.
Praat me bij. Vond het saai vanavond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek, tong is weer bezig. Wat vroeg Hans? @:littlerabbit
Wil je Onlogisch niet met zoveel werk opzadelen? Die man zit tegen een burn-out aan terwijl zijn vakantie morgen ten einde is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me bij. Vond het saai vanavond.
Wat vind jij van @Socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me bij. Vond het saai vanavond.
Ik dacht ie vakantie had.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je Onlogisch niet met zoveel werk opzadelen? Die man zit tegen een burn-out aan terwijl zijn vakantie morgen ten einde is.
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Dat kijk ik tussendoor wel even denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wil ik mijn terugkeer en tevens afscheid bij VI eigenlijk in stijl afsluiten en vanavond ook kijken
Het is lief bedoeld. Maar schiet op z'n Olympisch door.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van @:socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?
Ik erger me hier nog meer aan de de topics zelf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van @:socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?
Niet van toepassing.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
In die anderhalf uur uitzendingen puur over voetbal heb ik alsnog geen zin hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Dat kijk ik tussendoor wel even denk ik.
de de topics. Over ergeren gesproken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me hier nog meer aan de de topics zelf.
Dat keek ik ook steeds minder, maar deze uitzendingen vond ik wel een verrassend positieve uitschieter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In die anderhalf uur uitzendingen puur over voetbal heb ik alsnog geen zin hoor
Je hoeft je je toch niet te ergeren aan dubbele woorden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
de de topics. Over ergeren gesproken.
Drie keer je, is nog erger dan twee keer de.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je je toch niet te ergeren aan dubbele woorden.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
De briljante sluitpost.....
VBL / Je mag Tong zeggen.....
Er staat maar twee keer jequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer je, is nog erger dan twee keer de.
3x in je je zinquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat maar twee keer je
Ik ga nu geen flauw grapje maken, dat vat je al snel persoonlijk op namelijk
Vervelende strontvlieg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
De briljante sluitpost.....
VBL / Je mag Tong zeggen.....
Whatever. Geen weerwoord laat me koud.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat maar twee keer je
Ik ga nu geen flauw grapje maken, dat vat je al snel persoonlijk op namelijk
Aangenaam. Pleonasme.quote:
Is je vakantie over of heb je nog een weekje?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is overduidelijk weer tijd om te stoppen met meer dan 2 posts per dag.
2 nog zelfs. Nog nooit zolang vakantie genomen maar ik was er klaar mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je vakantie over of heb je nog een weekje?
Nooit het geduld voor gehad noch cultureel geïnteresseerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |