Dat vind ik wel jammer, ik vind hem nog steeds leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel hè maat. Afscheidswedstrijd van Ten Napel.
Ik ook wel. Leuk potje denk ik.quote:
Ga je dan niet bozig doen? Jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Hopelijk maakt ie een goal en gaat ie daarna naar het Ajax logo wijzen.
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom ik daar boos om zou worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dan niet bozig doen? Jammer.
Maar niet aan mij dus ik ga ervan uit dat dit een persoonlijke aanval is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik strooi met likes hoor.
@:littlerabbit
Niet echt genot.quote:
Caland hoopt dat zijn kruisbanden stuk gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom ik daar boos om zou worden eigenlijk.
Kritiek prima maar ik ga aangifte doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus is de nieuwe @:mexicanobakker
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee? Kan me niet voorstellen dat het tegenvalt eigenlijk
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik word altijd een beetje vervelend na een weekje vakantie.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.
Nou zeg, waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat wel een traantje bij Evertgod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:10 schreef Caland het volgende:
Wel blij dat we na vandaag verlost zijn van de steeds pedanter wordende TEAMKUIPERS
Maandag weer werken he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou zeg, waar is dit nou weer voor nodig?
Ik had het over mezelf eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja een weekje vond ik wel weer genoeg. Lekker genoten van het mooie weer hier.
Ja weet ik maar ik trek altijd moeiteloos elk onderwerp richting mezelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf eigenlijk.
Maar fijn dat je hebt genoten!
Avonturenpark Hellendoorn. Lekker dichtbij, leuke dag gehad, alleen is ze wel een beetje een mietje. Alles wat hoger ging dan 3 meter durfde ze niet in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
Hoop dat jij ook een fijne vakantie hebt gehad vriend @:scrummie . Wat heb je nou uiteindelijk nog voor uitje gedaan met je nichtje?
Leuk man, vroeger ook vaak geweest. Ik was wat dat betreft ook altijd bang maar ben daar wel overheen gegroeid dus er is nog hoop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Avonturenpark Hellendoorn. Lekker dichtbij, leuke dag gehad, alleen is ze wel een beetje een mietje. Alles wat hoger ging dan 3 meter durfde ze niet in.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb nu ook een week vakantie
Vannacht een dik wijf van het werk geneukt. Wat ben ik blij dat ik daar over een maand weg ben zeg. Ongemakkelijk genot.
Dit nog even ter info
Nu maar hopen dat ze je niet gaat stalken via de mail.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Vannacht een dik wijf van het werk geneukt. Wat ben ik blij dat ik daar over een maand weg ben zeg. Ongemakkelijk genot.
Dit nog even ter info
Maar nu is het wel relevant voor ons fijne gesprek dus dan mag het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man, vroeger ook vaak geweest. Ik was wat dat betreft ook altijd bang maar ben daar wel overheen gegroeid dus er is nog hoop.
Kut, nu doe ik het weer.
Picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Dit nog even ter info
Dat zit er wel dik (haha) in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze je niet gaat stalken via de mail.
Lekker bezig pak ze maar aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit de ProRail blog?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Dit nog even ter info
Ze woont in een studentenkot en ik brak bijna mijn nek toen ik vanmorgen er tussenuit peerde van de teringzooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Graag nog een review van de kwaliteiten van het dikke wijf. @:caland
Spaghetti pesto resten over je hele lichaam terwijl je wakker wordt in een plakkerig eenpersoonsbed met een zweterige studente hangend over je borst die over je sterrenbeeld begint te praten in relatie tot je seksprestaties terwijl je dondersgoed weet dat je enkel je lul erin hebt geklapt wegens een tijdelijk dronken behoefte aan een homp vlees.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze woont in een studentenkot en ik brak bijna mijn nek toen ik vanmorgen er tussenuit peerde van de teringzooi
Deed wel pzc, alleen geen herhalingsgevaar. 2 voetjes @:de_boswachter
Dit komt redelijk dichtbij de waarheid (al had ze een twijfelaar).quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spaghetti pesto resten over je hele lichaam terwijl je wakker wordt in een plakkerig eenpersoonsbed met een zweterige studente hangend over je borst die over je sterrenbeeld begint te praten in relatie tot je seksprestaties terwijl je dondersgoed weet dat je enkel je lul erin hebt geklapt wegens een tijdelijk dronken behoefte aan een homp vlees.
Goed gedaan.
Schattig, wellicht moet je gewoon direct trouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit komt redelijk dichtbij de waarheid (al had ze een twijfelaar).
Stevige review makker. Kan wat mij betreft de volgende keer wat korter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze woont in een studentenkot en ik brak bijna mijn nek toen ik vanmorgen er tussenuit peerde van de teringzooi
Deed wel pzc, alleen geen herhalingsgevaar. 2 voetjes @:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |