Dat vind ik wel jammer, ik vind hem nog steeds leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel hè maat. Afscheidswedstrijd van Ten Napel.
Ik ook wel. Leuk potje denk ik.quote:
Ga je dan niet bozig doen? Jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
Hopelijk maakt ie een goal en gaat ie daarna naar het Ajax logo wijzen.
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom ik daar boos om zou worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dan niet bozig doen? Jammer.
Maar niet aan mij dus ik ga ervan uit dat dit een persoonlijke aanval is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik strooi met likes hoor.
@:littlerabbit
Niet echt genot.quote:
Caland hoopt dat zijn kruisbanden stuk gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom ik daar boos om zou worden eigenlijk.
Kritiek prima maar ik ga aangifte doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus is de nieuwe @:mexicanobakker
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee? Kan me niet voorstellen dat het tegenvalt eigenlijk
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik word altijd een beetje vervelend na een weekje vakantie.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dachten je ouders ook toen ze aan kinderen begonnen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.
Nou zeg, waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb je wel vaak vakantie zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |