quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van "sporten" trouwens.
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Willem 2 dit seizoen Lenny?
Even de feiten erbij gepakt en zie dat ze een keurige 11de plek gaan behalenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.
Beetje zonder zorgen bier drinken en schreeuwen in het stadion dus. En dat vind ik prima.
Met de Lord in de gelederen hebben jullie een defensie die staat als een huisquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.
Beetje zonder zorgen bier drinken en schreeuwen in het stadion dus. En dat vind ik prima.
Ik ga om 3 uur weer een echte sport beoefenenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van "sporten" trouwens.
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga om 3 uur weer een echte sport beoefenen🎾
7-6 7-6 hier. Tiebreak genot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Den Bosch promoveert. Don't worryquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is niet nodig. Die zijn zo al te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Danny heeft de kolom 'ultradebielen' nog niet toegevoegd
Hopelijk degraderen ze.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Moet je ook niet willen. Racisten daar. @:scrummie
Genieten dit.quote:
@GGMM moet je dit zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n plastic 'standaard' wat je over je toetsenbord heen zet waar je dan een boek op kan leggen oid, maar dat je nog wel gewoon kan typen, zodat je makkelijk kan lezen+typen tegelijkertijd maar ik weet niet hoe dat heetquote:
Echt geen idee wat hier staat maar nu wil ik het ook hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n plastic 'standaard' wat je over je toetsenbord heen zet waar je dan een boek op kan leggen oid, maar dat je nog wel gewoon kan typen, zodat je makkelijk kan lezen+typen tegelijkertijd maar ik weet niet hoe dat heet
Misschien kan jij of @:kingroland mij even helpen
Gevonden, het heet 'documenthouder'quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt geen idee wat hier staat maar nu wil ik het ook hebben.
Bij nader inzien sla ik over maar ben zeer blij dat je zoektocht succesvol is verlopenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevonden, het heet 'documenthouder'
https://www.manutan.nl/nl(...)telbare-hoogte-49410
Ik bestel er gelijk één
Wel duur zeg voor zo'n ding
Zo kan je mooi de Donald Duck lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bestel er gelijk één
Ik zou ook nooit hebben gedacht dat die dingen zo duur zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bestel er gelijk één
Pasta/kip/pestoquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zo nieuw is die nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien sla ik over maar ben zeer blij dat je zoektocht succesvol is verlopen
Wie is de nieuwe dorpsidioot @:kluun1985 trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |