Ik ben hier ook niet content mee. De 'foe lijst' is wel uitgebreid!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft de like-alert weer dezelfde kleur als een quote-melding?
Dit maakt me razend.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet content mee. De 'foe lijst' is wel uitgebreid!
Staan er al mensen op jouw Foe lijstje? #dtvquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2615573/meer-foes.html
Stonden 3 op en nu nog even kijken wie er bij mogen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staan er al mensen op jouw Foe lijstje? #dtv
Jammer dat je mij kennelijk haat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat de anonieme accounts @:Scrummie2.0 en @:Scrummie2.1 waren. Omdat hij mij dit heeft geflikt overweeg ik @:Scrummie als eerste Foe toe te voegen aan mijn lijst
Gelijk toegevoegd maat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je mij kennelijk haat.
Elan wel en ik niet :$quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk toegevoegd maat.
[ afbeelding ]
@monkyyy?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van "sporten" trouwens.
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Willem 2 dit seizoen Lenny?
Even de feiten erbij gepakt en zie dat ze een keurige 11de plek gaan behalenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.
Beetje zonder zorgen bier drinken en schreeuwen in het stadion dus. En dat vind ik prima.
Met de Lord in de gelederen hebben jullie een defensie die staat als een huisquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoop slechte clubs in de Eredivisie. Ik verwacht niet dat we om degradatie mee gaan doen. Linkerrijtje wordt hem ook niet.
Beetje zonder zorgen bier drinken en schreeuwen in het stadion dus. En dat vind ik prima.
Ik ga om 3 uur weer een echte sport beoefenenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga om 3 uur weer een echte sport beoefenen🎾
7-6 7-6 hier. Tiebreak genot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Den Bosch promoveert. Don't worryquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is niet nodig. Die zijn zo al te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Danny heeft de kolom 'ultradebielen' nog niet toegevoegd
Hopelijk degraderen ze.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Moet je ook niet willen. Racisten daar. @:scrummie
Genieten dit.quote:
@GGMM moet je dit zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n plastic 'standaard' wat je over je toetsenbord heen zet waar je dan een boek op kan leggen oid, maar dat je nog wel gewoon kan typen, zodat je makkelijk kan lezen+typen tegelijkertijd maar ik weet niet hoe dat heetquote:
Echt geen idee wat hier staat maar nu wil ik het ook hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n plastic 'standaard' wat je over je toetsenbord heen zet waar je dan een boek op kan leggen oid, maar dat je nog wel gewoon kan typen, zodat je makkelijk kan lezen+typen tegelijkertijd maar ik weet niet hoe dat heet
Misschien kan jij of @:kingroland mij even helpen
Gevonden, het heet 'documenthouder'quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt geen idee wat hier staat maar nu wil ik het ook hebben.
Bij nader inzien sla ik over maar ben zeer blij dat je zoektocht succesvol is verlopenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevonden, het heet 'documenthouder'
https://www.manutan.nl/nl(...)telbare-hoogte-49410
Ik bestel er gelijk één
Wel duur zeg voor zo'n ding
Zo kan je mooi de Donald Duck lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bestel er gelijk één
Ik zou ook nooit hebben gedacht dat die dingen zo duur zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bestel er gelijk één
Pasta/kip/pestoquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zo nieuw is die nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien sla ik over maar ben zeer blij dat je zoektocht succesvol is verlopen
Wie is de nieuwe dorpsidioot @:kluun1985 trouwens?
Gekookte aardappeltjes, kip, tofu en courgettequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had van mij niet per se gehoevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo nieuw is die niet
Hij/zij heeft alleen pas recentelijk VBL gevonden
Speelde je tegen Robin Hasse?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
7-6 7-6 hier. Tiebreak genot.
Lenny zal dit wel niet snappen, te weinig hersenen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speelde je tegen Robin Hasse?
Check deze grap @:de_boswachter
Morgen weer gezond. Vandaag omelet rosbief, kaas, ui. Natuurlijk fruit toe.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat mijn hoogtepunt is van dit weekend, de hoeveelheid kip die je gegeten hebt of dat je echt gemodereerd hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja.
Nee.
Nu moet ik weer modereren. Jezus.
Pak wijn erbij?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen weer gezond. Vandaag omelet rosbief, kaas, ui. Natuurlijk fruit toe.
Die is gestoord. Stop bericht.quote:
Ik ben er ook nog niet over uit maat. Ik ga even koken (Sorry, weer geen kapsalons) en denk er nog even over na.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn hoogtepunt is van dit weekend, de hoeveelheid kip die je gegeten hebt of dat je echt gemodereerd hebt.
Je werd al aangepakt in de post boven deze. God hebbe je ziel.quote:
Hangt ervan af welke sport het is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit toegestaan? (van mij mag het)
[ afbeelding ]
Het lijkt me beachvolleybal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke sport het is.
Ik snap de vraag niet helemaal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit toegestaan? (van mij mag het)
[ afbeelding ]
Slot zijn woorden volledig uit zijn verband trekken om een lekker prikkelende vraag aan Kokcu te kunnen stellen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek, tong is weer bezig. Wat vroeg Hans? @:littlerabbit
Daarna ook nog The Quest. Eigenlijk heb je aan alleen RTL7 als zender genoeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet helemaal.
Double impact over 40 min!
Al wil ik mijn terugkeer en tevens afscheid bij VI eigenlijk in stijl afsluiten en vanavond ook kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarna ook nog The Quest. Eigenlijk heb je aan alleen RTL7 als zender genoeg.
Praat me bij. Vond het saai vanavond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek, tong is weer bezig. Wat vroeg Hans? @:littlerabbit
Wil je Onlogisch niet met zoveel werk opzadelen? Die man zit tegen een burn-out aan terwijl zijn vakantie morgen ten einde is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me bij. Vond het saai vanavond.
Wat vind jij van @Socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me bij. Vond het saai vanavond.
Ik dacht ie vakantie had.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je Onlogisch niet met zoveel werk opzadelen? Die man zit tegen een burn-out aan terwijl zijn vakantie morgen ten einde is.
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Dat kijk ik tussendoor wel even denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wil ik mijn terugkeer en tevens afscheid bij VI eigenlijk in stijl afsluiten en vanavond ook kijken
Het is lief bedoeld. Maar schiet op z'n Olympisch door.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van @:socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?
Ik erger me hier nog meer aan de de topics zelf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van @:socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?
Niet van toepassing.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
In die anderhalf uur uitzendingen puur over voetbal heb ik alsnog geen zin hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Dat kijk ik tussendoor wel even denk ik.
de de topics. Over ergeren gesproken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me hier nog meer aan de de topics zelf.
Dat keek ik ook steeds minder, maar deze uitzendingen vond ik wel een verrassend positieve uitschieter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In die anderhalf uur uitzendingen puur over voetbal heb ik alsnog geen zin hoor
Je hoeft je je toch niet te ergeren aan dubbele woorden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
de de topics. Over ergeren gesproken.
Drie keer je, is nog erger dan twee keer de.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je je toch niet te ergeren aan dubbele woorden.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
De briljante sluitpost.....
VBL / Je mag Tong zeggen.....
Er staat maar twee keer jequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer je, is nog erger dan twee keer de.
3x in je je zinquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat maar twee keer je
Ik ga nu geen flauw grapje maken, dat vat je al snel persoonlijk op namelijk
Vervelende strontvlieg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
De briljante sluitpost.....
VBL / Je mag Tong zeggen.....
Whatever. Geen weerwoord laat me koud.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat maar twee keer je
Ik ga nu geen flauw grapje maken, dat vat je al snel persoonlijk op namelijk
Aangenaam. Pleonasme.quote:
Is je vakantie over of heb je nog een weekje?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is overduidelijk weer tijd om te stoppen met meer dan 2 posts per dag.
2 nog zelfs. Nog nooit zolang vakantie genomen maar ik was er klaar mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je vakantie over of heb je nog een weekje?
Nooit het geduld voor gehad noch cultureel geïnteresseerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |