Gekookte aardappeltjes, kip, tofu en courgettequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Had van mij niet per se gehoevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo nieuw is die niet
Hij/zij heeft alleen pas recentelijk VBL gevonden
Speelde je tegen Robin Hasse?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
7-6 7-6 hier. Tiebreak genot.
Lenny zal dit wel niet snappen, te weinig hersenen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speelde je tegen Robin Hasse?
Check deze grap @:de_boswachter
Morgen weer gezond. Vandaag omelet rosbief, kaas, ui. Natuurlijk fruit toe.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik weet niet wat mijn hoogtepunt is van dit weekend, de hoeveelheid kip die je gegeten hebt of dat je echt gemodereerd hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja.
Nee.
Nu moet ik weer modereren. Jezus.
Pak wijn erbij?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen weer gezond. Vandaag omelet rosbief, kaas, ui. Natuurlijk fruit toe.
Die is gestoord. Stop bericht.quote:
Ik ben er ook nog niet over uit maat. Ik ga even koken (Sorry, weer geen kapsalons) en denk er nog even over na.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn hoogtepunt is van dit weekend, de hoeveelheid kip die je gegeten hebt of dat je echt gemodereerd hebt.
Je werd al aangepakt in de post boven deze. God hebbe je ziel.quote:
Hangt ervan af welke sport het is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit toegestaan? (van mij mag het)
[ afbeelding ]
Het lijkt me beachvolleybal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke sport het is.
Ik snap de vraag niet helemaal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit toegestaan? (van mij mag het)
[ afbeelding ]
Slot zijn woorden volledig uit zijn verband trekken om een lekker prikkelende vraag aan Kokcu te kunnen stellen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek, tong is weer bezig. Wat vroeg Hans? @:littlerabbit
Daarna ook nog The Quest. Eigenlijk heb je aan alleen RTL7 als zender genoeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet helemaal.
Double impact over 40 min!
Al wil ik mijn terugkeer en tevens afscheid bij VI eigenlijk in stijl afsluiten en vanavond ook kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarna ook nog The Quest. Eigenlijk heb je aan alleen RTL7 als zender genoeg.
Praat me bij. Vond het saai vanavond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke rubriek, tong is weer bezig. Wat vroeg Hans? @:littlerabbit
Wil je Onlogisch niet met zoveel werk opzadelen? Die man zit tegen een burn-out aan terwijl zijn vakantie morgen ten einde is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me bij. Vond het saai vanavond.
Wat vind jij van @Socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me bij. Vond het saai vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |