Ik dacht ie vakantie had.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je Onlogisch niet met zoveel werk opzadelen? Die man zit tegen een burn-out aan terwijl zijn vakantie morgen ten einde is.
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Dat kijk ik tussendoor wel even denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wil ik mijn terugkeer en tevens afscheid bij VI eigenlijk in stijl afsluiten en vanavond ook kijken
Het is lief bedoeld. Maar schiet op z'n Olympisch door.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van @:socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?
Ik erger me hier nog meer aan de de topics zelf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van @:socios en zijn dwangneurose om in al jouw topics een smiley te posten?
Niet van toepassing.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
In die anderhalf uur uitzendingen puur over voetbal heb ik alsnog geen zin hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel zien. Dat kijk ik tussendoor wel even denk ik.
de de topics. Over ergeren gesproken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me hier nog meer aan de de topics zelf.
Dat keek ik ook steeds minder, maar deze uitzendingen vond ik wel een verrassend positieve uitschieter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In die anderhalf uur uitzendingen puur over voetbal heb ik alsnog geen zin hoor
Je hoeft je je toch niet te ergeren aan dubbele woorden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
de de topics. Over ergeren gesproken.
Drie keer je, is nog erger dan twee keer de.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je je toch niet te ergeren aan dubbele woorden.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
De briljante sluitpost.....
VBL / Je mag Tong zeggen.....
Er staat maar twee keer jequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer je, is nog erger dan twee keer de.
3x in je je zinquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat maar twee keer je
Ik ga nu geen flauw grapje maken, dat vat je al snel persoonlijk op namelijk
Vervelende strontvlieg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef tong80 het volgende:
De briljante sluitpost.....
VBL / Je mag Tong zeggen.....
Whatever. Geen weerwoord laat me koud.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat maar twee keer je
Ik ga nu geen flauw grapje maken, dat vat je al snel persoonlijk op namelijk
Aangenaam. Pleonasme.quote:
Is je vakantie over of heb je nog een weekje?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is overduidelijk weer tijd om te stoppen met meer dan 2 posts per dag.
2 nog zelfs. Nog nooit zolang vakantie genomen maar ik was er klaar mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je vakantie over of heb je nog een weekje?
Nooit het geduld voor gehad noch cultureel geïnteresseerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |