Hij had al 5 minuten niet gepostquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
De mogelijke v-v-v-v-vier op een rij van @:lange_lans geblokkeerd.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had al 5 minuten niet gepost
In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Tarantino films.
Ik sta open voor een half mens half rendier en jij doet dit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk willen afzetten toen er een wandelende haai een hoofdrol kreeg, maar gelukkig was de 'eindbaas' nog belachelijker.
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk willen afzetten toen er een wandelende haai een hoofdrol kreeg, maar gelukkig was de 'eindbaas' nog belachelijker.
@Bluedisplayquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Geen festivals toegestaan, tenzij je homo bent
[ afbeelding ]
Ik stond ook open voor deze onzin!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta open voor een half mens half rendier en jij doet dit?
wtf
Gewoon doen maat. Zaterdagavond, regen en onweer buiten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.
Gewoon doen Lans, gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.
Geen boodschappenlijstje gezien maat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stond ook open voor deze onzin!
Hier schijnt de zon hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gewoon doen maat. Zaterdagavond, regen en onweer buiten.
Oja, sorry vergeten! De volgende keer zal ik het wel posten. Nouja niet echt natuurlijk maar ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen boodschappenlijstje gezien maat.
Hevig teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die troef speel in iets te veel
*Negersexquote:
Niet lief dit Lans. Dat de regen en onweer maar opkomt in jouw contreien tijdens het wandelen met Adolfquote:
Het gaat inmiddels helemaal los hier. Limburgse taferelen hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet lief dit Lans. Dat de regen en onweer maar opkomt in jouw contreien tijdens het wandelen met Adolf
Ik ga toch wel kijken, even in de kroeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels helemaal los hier. Limburgse taferelen hier.
Dank voor de update.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga toch wel kijken, even in de kroeg.
@:scrummie
Veel plezier maat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is je gegund.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Geen festivals toegestaan, tenzij je homo bent
[ afbeelding ]
Kun je even zwaaien als je straks langs een camera dobbert?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels helemaal los hier. Limburgse taferelen hier.
Verworpen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had al 5 minuten niet gepost
In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat.
Je herkent me aan een rode roos in mijn mond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je even zwaaien als je straks langs een camera dobbert?
Welnee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank, ik hou het bij 1-2 voor PSV trouwens.
Zoals bekend doe ik niet aan uitslagen voorspellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het siert je dat je zelfs in moeilijke tijden aan je medemens weet te denken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je herkent me aan een rode roos in mijn mond.
Dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals bekend doe ik niet aan uitslagen voorspellen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel hè maat. Afscheidswedstrijd van Ten Napel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het siert je dat je zelfs in moeilijke tijden aan je medemens weet te denken!
quote:
Sinds deze post is mijn vertrouwen weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Vervelend van Ajax, maar had het ook wel verwacht. Stel je een B elftal op, dan wint ajax en krijgen ze weer een millimeter groter piemeltje, stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak, maar heb je het risico dat je uit de CL geschopt wordt door vermoeidheid en ajax de volle mep uitgekeerd krijgt.
Eigenlijk grappig hoe een "grote" club als Ajax zo klein kan zijn.
Ah ja, kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds deze post is mijn vertrouwen weg.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, kan ik me heel goed voorstellen.
Maar wie weet choked PSV wel vanavond!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, kan ik me heel goed voorstellen.
Maar wie weet choked PSV wel vanavond!
| Forum Opties | |